Anunțuri
Finante contabilitate doar cu poze Disponibil din: 2022-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
ANGAJAM ECONOMISTA PENTRU A INTOCMI DOSARE DE LICITATI PE CALCULATOR CU MINIM 3 ANI EXPERINTA , -TREBUIE SA STIE SA LUCREZE BINE PE CALCULATOR, -PROGRAM 8,00 - 17,00 -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Union plaza hotel își mărește echipa, am dori in rândul echipei noastre încă un coleg la departamentul Tehnic, electrician. Suntem un hotel nou cu o echipă noua și entuziastă in continua dezvoltare. Cu proiecte de dezvoltare foarte ambițioase Vrei sa te alaturi echipei noastre și să faci parte din proiectele noastre viitoare Nu ezita sa ne contactezi Augustin
-
Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Evidentă contabila societate: inregistrari furizori, clienti, extrase banca, revisal, etc Experienta in domeniu financiar contabil in cadrul unei societati comerciale Cunoasterea programelor de contabilitate omnidata (Petrescu) - constituie avantaj, dar nu este obligatorie Asteptam cu interes Cv urile dvs fie aici, fie pe gmail la urmatoarea adresa: djproiectare Salariu si programul de lucru se discuta la un interviu
-
Firma de transport marfa expeditii, angajam Economist contabil cu experienta, absolvent de studii superioare economice, sa detina cunostinte solide in tot ceea ce priveste operatiunile contabile, bun cunoscator SAGA, pachet MS OFFICE, Smart Bill Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: -înregistrarea documentelor financiar-contabile; -verificarea facturilor de la furnizori; -prelucrarea informațiilor financiare; -urmărirea termenelor scadente; -întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; -înregistrare in Revisal,etc -întocmirea de balante, bilanturi, inchideri de luna, an, etc Motive să te alături echipei: Stabilitate și oportunitate Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient Ce așteptăm de la tine -Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. -Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. -Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. -Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. -Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. -Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil
-
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Compania noastra caută o colega pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți pasionat de numere și detalii, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Întreținerea corectă și precisă a registrelor contabile ale companiei. Înregistrarea facturilor de achiziție, vânzare și alte tranzacții financiare. Asigurarea conformității cu standardele contabile și fiscale în vigoare. Intocmirea de situatii financiar contabile. Cerințe: Experiență anterioară relevată în domeniul contabilității reprezinta avantaj dar nu este o cerinta obligatorie. Abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă. Atent la detalii și orientat către precizie. Cunoștințe de utilizare a instrumentelor Microsoft Office,Saga. Diploma în domeniul financiar-contabil constituie un avantaj. Ofertă: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Program de lucru 08.00-16.00 luni-joi, vinerea 08.00-14.00. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Societate angajeaza Contabil autorizat Suntem o firmă de consultanţă în management si implementare proiecte, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cu un portofoliu diversificat de proiecte. Suntem o echipă entuziasta, motivata de acest domeniu, cu multiple cunostinte şi cu dorinta permanenta de a se dezvolta profesional. Suntem în căutarea unei unui coleg care să se alature echipei noastre. Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj); Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități: -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie -Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ. -Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar Salariul se negociază în funcție de competenţe si volumul de munca.
-
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
-
Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala
-
Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: : : - cunoștințe în operarea PC (Word, Excel) - asumarea responsabilității - comunicare eficientă cu echipa - seriozitate, stabilitate, capacități de organizare, atitudine deschisă către noutate și învățare, atenție la detalii : - realizare grafice și evidențe - introducerea datelor în sisteme de gestiune - crearea documentelor specifice - înregistrare facturi în program, realizare facturi de vânzare, procese-verbale - întreținere birou (ordonare acte, curățenie birou) : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 17.00 (cu o oră pauză) Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !
-
Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: 1. : : - experiență în domeniul secretariatului - bune abilitați de comunicare cu echipa și clienții - permis de conducere categoria B - cunoștințe în operarea PC - capacități de asumare a responsabilității - stabilitate, seriozitate, atenție la detalii și bune capacități de organizare : - realizare dosare de înmatriculări - depunere și ridicare documente din instituțiile statului - realizarea procesului de vânzare închiriere autoturisme precum și documentația aferentă - postare anunțuri pe rețele de socializare - întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii - creare cereri de finanțare - preluare mesaje și apeluri din mediul online - întreținerea biroului curat și ordonat : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - bonusuri la atingerea obiectivelor - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 18.00, S-D: 09.00 16.00 Se lucrează și în weekend, 5 zile lucrătoare cu 2 zile libere, prin rotație. Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.