Anunțuri
Finante contabilitate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă de distribuție din Com. Afumați, Jud. Ilfov (zona Doraly) angajează persoană pentru contabilitate primara. Candidatul ideal: Cunoștințe contabilitate primară; Cunoștințe program contabilitate Saga Software; Cunoștințe operare PC, word, excel; Persoană ordonată, atentă, spirit practic și operativ; Abilități de lucru atât individual cât și în echipă; Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj; Descrierea jobului: Emiterea și înregistrarea de facturi, avize de însoțire, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Primirea facturilor de la furnizori, întocmirea NIR-urilor, bonurilor de consum si înregistrarea lor în programul de contabilitate; Întocmirea zilnică a Registrului de Casă; Colectarea și ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnică a firmei (chitanțe, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura și se ocupă de arhivarea acestora precum și a celor primite de la furnizori; Beneficii: Salariu motivant; Tichete de masă; Mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de dezvoltare profesională, sub coordonarea contabilului șef.
-
Societate comercială din Bacău, angajează colegă pentru contabilitate primară, perioadă nedeterminată. Candidatul ideal: Persoană organizată, cu inițiativa și intersată de o colaborare pe termen lung; Capacitate de organizare a muncii,simțul responsabilitații; Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele; Aptitudini operare PC -Office world și excel ; Pachet salarial atractiv, tichete de masă,prime. CV-urile vor fi transmise la adresa:
-
Promovat
Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
-
Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa
-
SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV
-
Economist cu experienta in domeniu de peste 18 ani , doresc angajare part-time sau colaborare ( angajare partiala la o firma pentru a tine evidenta contabila), dar nu numai. Orice alta oferta de angajare, chiar daca nu este in acest domeniu poate fi de interes. relatii la telefonu : sau la e-mail :
-
Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal. Cunoasterea programului SAGA reprezintă un avantaj.
-
IMM din Buzău caută colaborare cu contabil din Buzău. Activitate redusă. Situația se face trimestrial.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Expert contabil membru CECCAR cu peste 15 ani experienta ofer servicii complete de contabilitate si fiscalitate, precum si resurse umane, avand si calitatea de IRU. Prelucrare acte, asistenta financiar-contabila, intocmire depunere declaratii, e-factura si e-transport, balanta lunara, bilant. Seriozitate, promptitudine, pret corect adaptat in functie de complexitate.
-
Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.
-
Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.
-
Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite
-
Candidatul Ideal -minim studii medii , preferabil in domeniul economic, -persoana responsabila si serioasa, capabila sa lucreze in echipa -fara antecedente penale -acuratete, rapiditate, abilitati de comunicare, rezistenta la stres, -foarte bune cunostinte de Excel -atentie la detalii (diferentierea sortimentelor) Descrierea jobului monitorizarea permanenta a incarcarii descarcarii facturilor emise primite in sectiunea e-Factura din SPV,cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne gestionarea erorilor aparute in procesul automat de incarcare descarcare a facturilor emise primite in sectiunea e-Factura din SPV verificarea corelarii inregistrarilor documentelor de intrare in programul de gestiune si contabilitate cu cele descarcate din sectiunea e-Factura din SPV, cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne intocmirea de rapoarte cu privire la rezultatul verificarilor efectuate, luarea masurilor de corectie si urmarirea implementarii acestora participarea la actiunile de inventariere furnizarea de informatii pentru actiunile de audit DETALII LA TELEFON:
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;
-
-Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii