Angajam Contabil
Specificații
Numele companiei
                                            
SC BAVARIA IMPEX SRL
 
                                        Profesie
                                            
contabil
 
                                        Tip job
                                            
full time
 
                                        Disponibil imediat
                                            
True
 
                                        Descriere
                                 Descrierea postului:
-angajatul acestui post se ocupa, in principiu, de preluarea si prelucrarea comenzilor, gestionarea documentelor aferente acestora (facturi, chitante, avize de insotire a marfii), gestionarea stocurilor, verificarea comenzilor precum si de mentinerea permanenta a relatiilor cu clientii.
Responsabilitati generale:
Urmatoarele repere organizatorice au corespondent in sarcini profesionale specifice:
-raspunde de tinerea legaturii cu clientii si transmiterea ofertelor de vanzari- preluarea comenzilor clientilor, generarea documentelor necesare onorarii acestora (facturi, chitante, aviz de insotire a marfii , foi parcurs,) si respectarea termenelor de livrare;
- verificarea conformitatii dintre detaliile comenzilor clientilor, documentele de expediere a marfii si produsele pregatite pentru expediere;
- mentinerea legaturii cu companiile de curierat;
- lansarea comenzilor catre furnizori si verificarea documentelor de transport;
-verificarea soldurilor clientilor;
- participarea la mentinerea si imbunatatirea imaginii companiei, alaturi de ceilalti angajati, prin adoptarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientii si furnizorii, precum si la mentinerea unui climat organizational propice desfasurarii activitatii intregului colectiv;
-si alte sarcini de servici stabilite de catre conducerea societatii.
Beneficii oferite:
- pachet salarial motivant si cursuri de specializare suportate de angajator
- loc de munca stabil si mediu placut de lucru
- cresterea progresiva sau sub forma de bonusuri a remuneratiei lunare in functie de rezultate si de cresterea activitatii firmei
- posibilitati de avansare
    
    
        
            
        
        Raportează
    
-angajatul acestui post se ocupa, in principiu, de preluarea si prelucrarea comenzilor, gestionarea documentelor aferente acestora (facturi, chitante, avize de insotire a marfii), gestionarea stocurilor, verificarea comenzilor precum si de mentinerea permanenta a relatiilor cu clientii.
Responsabilitati generale:
Urmatoarele repere organizatorice au corespondent in sarcini profesionale specifice:
-raspunde de tinerea legaturii cu clientii si transmiterea ofertelor de vanzari- preluarea comenzilor clientilor, generarea documentelor necesare onorarii acestora (facturi, chitante, aviz de insotire a marfii , foi parcurs,) si respectarea termenelor de livrare;
- verificarea conformitatii dintre detaliile comenzilor clientilor, documentele de expediere a marfii si produsele pregatite pentru expediere;
- mentinerea legaturii cu companiile de curierat;
- lansarea comenzilor catre furnizori si verificarea documentelor de transport;
-verificarea soldurilor clientilor;
- participarea la mentinerea si imbunatatirea imaginii companiei, alaturi de ceilalti angajati, prin adoptarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientii si furnizorii, precum si la mentinerea unui climat organizational propice desfasurarii activitatii intregului colectiv;
-si alte sarcini de servici stabilite de catre conducerea societatii.
Beneficii oferite:
- pachet salarial motivant si cursuri de specializare suportate de angajator
- loc de munca stabil si mediu placut de lucru
- cresterea progresiva sau sub forma de bonusuri a remuneratiei lunare in functie de rezultate si de cresterea activitatii firmei
- posibilitati de avansare
ID anunț: 1744870615
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!
