2
Anunț de Angajare Expert Implementare
Specificații
Numele companiei
JUNIOR GROUP SRL
Profesie
economist
Tip job
full time
Descriere
Anunț de Angajare Expert Implementare
Ești o persoană organizată, atentă la detalii și ai experiență în implementarea proiectelor? Vino în echipa noastră ca și implică-te în proiecte cu impact real!
Ce căutăm?
Experiență în gestionarea finanțărilor nerambursabile
Bune abilități de comunicare și lucru în echipă
Studii superioare finalizate
Experiență în proiecte anterioare POR PEO alte finantari
Responsabilități principale:
- Furnizarea informațiilor necesare pentru planificarea activităților și elaborarea procedurilor utilizate în cadrul proiectului
- Asigurarea executării la timp a activităților proiectuluiRealizarea documentelor tehnice necesare pentru depunerea Rapoartelor de progres, Notificărilor, Acte Adiționale
- Furnizarea informațiilor necesare pentru elaborarea rapoartelor financiare, a cererilor de rambursare plată și a altor documente solicitate
- Redactarea comunicărilor pentru OIR privind aspectele tehnice și administrative ale proiectului
- Colaborarea cu consultanții experții implicați în implementarea proiectului și cu echipa administrativă
- Cooperarea cu furnizorii de servicii pentru buna organizare și derulare logistică a activităților proiectului
- Efectuarea de vizite la locul de implementare a proiectului și întocmirea rapoartelor aferente activităților desfășurate
- Redactarea rapoartelor informărilor documentărilor necesare pentru buna desfășurare a proiectului
- Verificarea documentelor
Ce îți oferim?
Un mediu profesionist și dinamic
Salariu atractiv
Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională
Dacă te regăsești în acest profil, trimite-ne CV-ul tău pe adresa și hai să construim împreună proiecte de succes!
Raportează
Ești o persoană organizată, atentă la detalii și ai experiență în implementarea proiectelor? Vino în echipa noastră ca și implică-te în proiecte cu impact real!
Ce căutăm?
Experiență în gestionarea finanțărilor nerambursabile
Bune abilități de comunicare și lucru în echipă
Studii superioare finalizate
Experiență în proiecte anterioare POR PEO alte finantari
Responsabilități principale:
- Furnizarea informațiilor necesare pentru planificarea activităților și elaborarea procedurilor utilizate în cadrul proiectului
- Asigurarea executării la timp a activităților proiectuluiRealizarea documentelor tehnice necesare pentru depunerea Rapoartelor de progres, Notificărilor, Acte Adiționale
- Furnizarea informațiilor necesare pentru elaborarea rapoartelor financiare, a cererilor de rambursare plată și a altor documente solicitate
- Redactarea comunicărilor pentru OIR privind aspectele tehnice și administrative ale proiectului
- Colaborarea cu consultanții experții implicați în implementarea proiectului și cu echipa administrativă
- Cooperarea cu furnizorii de servicii pentru buna organizare și derulare logistică a activităților proiectului
- Efectuarea de vizite la locul de implementare a proiectului și întocmirea rapoartelor aferente activităților desfășurate
- Redactarea rapoartelor informărilor documentărilor necesare pentru buna desfășurare a proiectului
- Verificarea documentelor
Ce îți oferim?
Un mediu profesionist și dinamic
Salariu atractiv
Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională
Dacă te regăsești în acest profil, trimite-ne CV-ul tău pe adresa și hai să construim împreună proiecte de succes!
ID anunț: 1750763880
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!