Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • Se cauta contabil cu experienta in localitatea Medgidia cu permis de conducere si disponibilitatea deplasarilor la mai multe puncte de lucru. Salariul este motivant cu posibilitate de marire in functie de implicare si rezultate la locul de munca. Trimite cv-ul tau la adresa sau prin mesaj direct pe site-ul publi24

  • Societate Comerciala avand profil de activitate paza si securitate, angajeaza Contabila. Necesar experienta in domeniul de contabilitate. Cunostinte necesare: - operare programele de contabilitate Saga si Smart Bill; - introducere marfa in programe/ descarcare din program; - facturare servicii; - introducere facturi furnizori; - operare registre de casa, NIR; - capacitate de organizare; - atentie la detalii, simt de raspundere; - abilitati de comunicare. Salarizare atractiva, mediul de lucru tanar, posibilitate de promovare. Transmiterea CV-ului este necesar. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic la nr de telefon .

  • 1

    angajez jurist pentru firma de construcții

  • 2

    SC DACONTAB SOLUTIONS 2006 SRL angajeaza contabila cu minima experienta. Postul presupune : operarea NIR-urilor contabilitate primara indosarierea actelor contabile Cunoasterea programului de contabilitate SAGA SOFTWARE reprezinta un avantaj. Dorim o persoana cu minime cunostinte, dornica sa invete si sa se dezvolte. Cele descrise mai sus sunt indatoririle de inceput, pe parcusrul timpului avand posibilitatea de a invata mai multe si de a avansa in domeniu. Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 09:00 - 17:00 Salariul variaza intre 1500 si 3000 de lei in functie de cunostinte si de rapiditatea invatarii.

  • 21

    Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Constanta-Angajam in conditii corespunzatoare,full-time sau part-time cadru tehnic SSM/SU - Poate fi si pensionar avand experienta cca 5 ani. -Cunoaste legile si normativele din domeniile SSM si SU; -Cusuri specifice

  • Căutăm un/o coleg(a) care să se alăture echipei noastre din Constanta Se solicită: experiență de minim 2- 3 ani în activitatea financiar-contabilă; studii superioare în domeniul economic; cunoașterea soft-ului de contabilitate: Saga abilități de planificare și organizare; persoană dinamică, orientată spre rezultat; flexibilitate, excelente abilități de comunicare și interrelaționare. Responsabilități: gestionarea unui portofoliu de clienți; operarea documentelor contabile; întocmirea și perfectarea balantelor de verificare și a declarațiilor lunare/ trimestriale consultanță contabilă pentru clienții din portofoliu; Se oferă: 1. Un pachet salarial atractiv și progresiv, 2. Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației. 3. Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregatire profesională solidă, dinamică și motivată. Programul de lucru: Luni- Vineri 09:00-17:00

  • 13

    JUNIOR GROUP ANGAJEAZA ASISTENT MANAGER - activitati de redactare a corespondentei si a documentelor curente - programarea si organizarea intalnirilor Directorului General - pregatirea documentelor necesare diferitelor intalniri - preluarea si redictionarea apelurilor telefonice si mesajelor(telefon, fax, e-amil) - centralizarea , clasificarea si indosarierea documentelor - inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor - asigurarea necesarului de materiale consumabile si produse protocol - operare documente bancare CERINTE - persoana dinamica,usor adaptabila, sociabila, bine organizata, responsabila, comunicativa, flexibila - cunostinte de operare MS si echipamenete de birou - experienta anteriora pe o pozitie similara - abilitati de comunicare, prezentare, organizare - atentie distributiva, discretie - cunostinte contabilitate primara -absolvent Facultate Studii Economice (constituie un avantaj).

  • Angajam contabil/expert contabil la firma de contabilitate.

  • 3

    Angajam contabil la firma de contabilitate. Cunostinte Saga, Winmentor

  • 3

    Angajam contabila si fete pentru vanzare produse finite cu domiciliul in Medgidia . Cerinte : -Permis de conducere -vorbitoare de limba engleza -preferabil studii de contabilitate/vanzari sau experienta in domeniul Asteptam cv-ul dvs iar in urma interviului aflati restul de detalii . Angajam personal pentru fabrica din Medgidia : - mecanic reparatii utilaje Relatii la telefon dupa ora 12.00

  • 1

    Donez tot ce este necesar pentru activitate psihologica de succes, inclusiv infrastructura si logistica. Cerintele sunt legate de perceptia superioara a realitatii si de dorinta realizarilor importante. Experienta este nesemnificativa. O facultate in curs sau in perspectiva poate genera avantaje. Rog mesaj publi24 cu obiectivele profesional-financiare si adresa electronica e-mail.

  • 7

    Descrierea jobului: - intocmeste si verifica comenzile in sistemul de facturare (Cros - ERP) - emite avizele si facturile de vanzare a marfurilor - emite chitante si incaseaza banii - proceseaza documentele de retur marfa - intocmeste avizele de transfer marfa - intocmeste evidenta zilnica a incasarilor si platilor in registrul de casa - participa la inventarierea marfurilor - arhiveaza documente de lucru - ofera suport celorlalte departamente in legatura cu clientii si stocurile Profilul candidatului ideal: - studii superioare sau medii absolvite - preferabil in domeniu economic - notiuni de contabilitate primara - seriozitate si dorinta de munca - experienta minima de 2 ani in domeniu - cunostinte operare PC, cunoastere buna a pachetului de aplicatii Office - abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii - abilitati de comunicare si relationare Daca esti potrivit(a) pentru job, asteptam cu interes CV-ul tau pe Pentru relatii suplimentere ne puteti contacta si telefonic intre orele 9 -17

  • 15

    Birou notar public angajează secretara cu experiența, care are cunoștințe de calculator și carte funciară.

  • Salveaza cautarea