Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Asistent Financiar

Valabil din 9/19/2025 11:35:58 AM
Specificații
Numele companiei
AlHayani Trading
Profesie
economist
Tip job
full time
Descriere
Responsabilități principale:
Înregistrarea zilnică a tranzacțiilor financiare în sistemul ERP al companiei.
Înregistrarea zilnică a tranzacțiilor logistice și importul acestora în sistemul SAGA al companiei.
Înregistrarea și reconcilierea corectă a operațiunilor bancare.
Asistarea la pregătirea rapoartelor financiare lunare și anuale.
Organizarea și arhivarea documentelor financiare atât fizic, cât și digital.
Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru finalizarea proceselor de plată și încasare, precum și
urmărirea acestora pentru a asigura desfășurarea fluentă a operațiunilor financiare.
Îndeplinirea altor sarcini administrative aferente departamentului financiar, atunci când este
necesar.
Cerințe:
Diplomă universitară în Contabilitate, Finanțe sau un domeniu similar.
Cunoștințe bune de MS Excel și Google Sheets.
Abilități excelente de comunicare în relațiile cu clienții și furnizorii.
Precizie ridicată și atenție la detalii în gestionarea datelor financiare.
Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; capacitatea de a lucra sub presiune.
Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit).
Angajament față de păstrarea confidențialității informațiilor financiare

ID anunț: 1753295131

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV