Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma angajez contabil,inspector resurse umane cu experienta in contabilitate si resurse umane.Rugam numai persoanale serioase si cu experienta minim 3 ani sa trimita cv.la email Locația biroului este in Oras Voluntari nr.85 sau in sectorul 5 din Bucuresti.

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • 1

    Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta de verificare Determinarea impozitelor si taxelor si intocmirea declaratiilor prevazute de legislatia in vigoare Intocmirea situatiilor financiare Intocmirea contractelor de munca Transmiterea in Revisal a salariatiilor

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • 2

    Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • 2

    S.C. BAILONG IMPORT - EXPORT S.R.L. din localitatea Afumati, Judet Ilfov angajeaza contabil primar

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • 3

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • 1

    Cautam assistant manager pentru gestiune stocuri, eliberare facturi, contactare clienti cu experienta in programul SAGA. Poate fi din Bucuresti, Afumati, etc. Biroul se afla la intrarea in Afumati, Ilfov.

  • jobs.colorful.hr recruteaza un Controlor Stocuri pentru unul dintre cei mai importanti operatori din domeniul fructelor uscate si produselor oleaginoase. Cerinte: - Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie asemanatoare (gestionare comenzi, analiza stocurilor si a miscarilor de stoc, intocmire rapoarte); - Cunostiinte privind organizarea depozitului, a normelor si regulamentelor interne; - Cunostiint primare de contabilitate de gestiune; - Operare in sistemul informatic – front si back-office; - Capacitate de analiza si sinteza; - Abilitatea de a lucra sub presiune; - Atentie la detalii, rigurozitate in munca cu cifrele; - Bune abilitati de comunicare si de relationare; - Studii medii/superioare. Responsabilitati: - Verificarea stocurilor si propunerea unor metode de eficientizare a miscarilor de stoc; - Participarea la audit si respectarea procedurilor de lucru; - Rezolvarea task-urilor inregistrate in sistem pentru fluxurile din depozit; - Analizarea situatiilor ce presupun pierderi si propunerea unor metode de imbunatatire a fluxului; - Intocmirea rapoartelor periodice de activitate; - Verificarea formularelor de control stoc; - Implementarea planurilor de actiune specifice. Beneficii: - Bonuri de masa – 15 lei/zi ; - Transport asigurat de la statia de metrou Gorjului.

  • Suntem o companie in crestere continua, ne dezvoltam si cautam: Operator facturare Atributii principale: • Inregistrarea la zi a facturilor si avizelor in programul de contabilitate • Intocmeste facturi si alte documente specifice de iesire din depozit • Intocmeste setul de acte necesare livrarii (avize, facturi, corectii la livrarile anterioare, etc.) in functie de particularitatile fiecarui client • Organizeaza documentele necesare livrarii pentru fiecare cursa in parte Cerinte: • Minim studii medii; • Cunostinte de operare PC ( MS Office ) • Avantaj cunoastere sistem ERP • Atentie distributiva • Capacitatea de a lucra cu cifre • Atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate

  • 2

    Societate comerciala angajeaza pentru punctul de lucru din Bragadiru contabila part time cu studii superioare .Sediu societatii este langa Pod centura Bragadiru, ILFOV

  • Cerinte post: - experienta minima pe o pozitie similara - cunostinte de contabilitate primara - limba engleza reprezinta un avantaj - persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook -cunoasterea programului Neosys -reprezinta un avantaj Responsabilitati : - elibereaza si listeaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati/incasari; - colaboreaza cu departamentul administrativ-contabil pentru intocmirea documentatiei specifice postului - arhivare documente Beneficii: - salariul - se discuta la interviu - decontare transport Program de lucru : -se discuta la interviu Trimiteti CV la adresa

  • Angajam Contabil(a) pentru Contabilitate Primara si Facturare, experienta minim 1 ani. Responsabilitati: - Inregistrarea facturilor primite de la furnizori si emiterea facturilor fiscale catre clienti - Evidenta incasarilor si a platilor - Evidenta stocurilor - Mentinerea relatiei cu banca - Generarea unor rapoarte de vanzari. Cerinte: - Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune SAGA sau similar - Cunostinte foarte bune de utilizare PC - Microsoft Office (Word, Excel) - Abilitati bune de comunicare si organizare - Atitudine pozitiva si capacitatea de a invata rapid Beneficii oferite: - Pachet salarial motivant si bonusuri in functie de cresterea vanzarilor - Job stabil, program de lucru fix, fara ore suplimentare - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa cu experienta si de a invata multe lucruri noi si interesante

  • 6

    Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Cerintele postului: Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar -contabile; Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si financiare lunare si anuale; Intocmirea Contractelor de munca,fisa postului,Revisal; Pregatirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de angajator(Balante,Bilant,Raport vanzari,etc) Candidatul ideal: Studii superioare de preferinta Finante/Contabilitate; Cunostinte operare PC(aplicatii office si programe de contabilitate,preferabil Saga); Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate . Firma are sediul in Afumati,jud.Ilfov. De preferat sa locuiasca in apropiere(Voluntari,Afumati). Asteptam Cv -ul pe adresa de mail:

  • Salveaza cautarea