Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Candidatul ideal Minim studii medii, Studii superioare finalizate în domeniul economic reprezintă un plus; Minim 1 an experienţă într-o poziţie similară; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă; Capacitate de concentrare şi ascultare activă; Persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, motivata, ambitioasa, responsabilă, serioasă, atentă la detalii, sinteză a informaţiilor, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice si gasirea rapida a solutiilor. Capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului Preluarea comenzilor transmise de clienţi si personalul din vanzari, cu confirmarea ulterioară a cantităţilor finale; Emiterea facturilor aferente comenzilor primite si a proceselor de predare/primire, conform dispozitiilor si ofertelor de pret, verificarea corectitudinii informaţiilor facturate şi informarea clienţilor. Incaseaza numerar de la client si emite chitante; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la livrarea produselor facturate. Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Asigura suport pentru echipa de vanzari si livrare depozit. Implementarea contractelor în derulare şi desfăşurarea activităţilor cu caracter commercial Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare; - Program fix de birou, de luni pana vineri interval orar; - Pachet atractiv (salariu atractiv,). Descrierea companiei Depozit de echipamente pentru constructii situat in Jilava ( Sos. Giurgiului nr.48 I).

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Angajam in Bragadiru, judetul Ilfov , contabila pentru activitatea de contabilitate generala si de exploatare a societatii. Postul poate fi cu norma intreaga sau cu jumatate de norma. Experienta, dreptul de semnatura, organizarea ca PFA si permisul de conducere constituie un avantaj.

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC pentru contabilitate primara. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa : sau sunati la 073163462

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • 2

    Contabil de gestiune Angajam contabil de gestiune pentru operare si verificare documente. Candidatul ideal - Cunostinte foarte bune de operare PC (Office) si a unui program contabil (SAGA) - Abilitati de comunicare si relationare; - Seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru. - Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordinei interioare; - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; -- Cunostinte temeinice de gestiune, - Lucrul in echipa; - Implicare si spirit de initiativa Descrierea jobului - Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea de gestiune,de organizarea achizițiilor și arhivarea documentelor întocmite; - Inregistreaza corect si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate de gestiune;verificare facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie,note de transfer, bonuri de consum, etc. -verificarea zilnica a consumului/stocului/necesarului, etc. -Verifica centralizatoarele,monetarele si inregistreaza incasarile; -Intocmeste facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte ducumente legate de vanzarea produselor societatii Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al firmei,MARCO VET SRL, situat in str.CIMPUL PIPERA nr.115,oras Voluntari, jud. Ilfov. Program de lucru: 8:00 16:30, luni - vineri

  • 4

    Candidatul ideal - persoana DINAMICA, orientata catre rezultate, ORGANIZATA - deschis in comunicare cu superiorii dar si cu colaboratorii externi, dispus sa duca la indeplinire si task-uri de executie. - abilitati de analiza si sinteza; - persoana responsabila, punctuala, - abilitati de comunicare, atitudine proactiva - abilitatea de a lucra cu termene limita; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); Descrierea jobului -verificarea corectitudinii documentelor primare si/sau a lucrarilor de contabilitate; - comunicare cu partenerii; - intocmirea de rapoarte si situatii specific activitatii; - participarea la inchiderea de luna; - asigura arhivarea documentelor primare; - participarea activa la realizarea obiectivelor companiei; - indeplinirea altor sarcini delegate de catre manager - bursa de transport - elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager; - respecta si intelege standardele companiei Beneficii: - program de lucru flexibil; - oportunitati reale de promovare si dezvoltare; - dezvoltarea competentelor profesionale prin lucrul alaturi de un mentor (senior); - locatie accesibila Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon

  • 4

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 20 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Diamantului nr. 117 (Cartierul Fortuna). Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg/a pasionat/a de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Cabinet de Contabilitate, angajam Contabil/a , candidatul ideal , bun profesionist cu experienta solida in Fiscalitate -Contabilitate, in prima luna de lucru , se ofera un portofoliu de firme care au diverse domenii de activitate ( prestari de servicii, productie, constructii, etc) , salariu net va fi de 3500 lei , in functie de cerintele solicitate si lucrarile efectuate dupa primele 3 luni de munca , salariul lunar net se va negocia , se lucreaza intr-un mediu primitor alaturi de colegi f buni profesionisti , folosim programul de "Conta Saga" , oferim si cerem seriozitate maxima , Program de Lucru , Luni-Vineri , 8.00-16.00 , Cabinetul de afla in Oras Voluntari ( zona Metro Voluntari ), Jud Ilfov ,Cv.uri la adresa de email

  • 1

    cautam contabil junior cunoscator program saga . Voluntari, Piperat, zona Grădina Zoologică. Valabil din 22.04.2021 Descriere: Firma comerț international /achiziții intracomunitare, importuri, distributie ; cautam contabil cu/fara experienta, cunoscator Saga..pt contabilitate primara Telefon

  • 3

    Firma de importator si distributor imbracaminte Angajaze personel pentru facturare si contabilitate cu sau fara experienta. Transport asigurat. Puncte lucru 1 Decembrie / Ilfov Trimiteti cv prin mail.

  • Carmangeria Godac angajeaza contabil cu experienta.Candidatul ideal: Persoana sociabila, absolvent/a al/a unei facultati de profil financiar/contabil cu minim 3 ani experienta pe o pozitie similara , cu bune abilitati de comunicare , relationare si utilizare calculator (Outlook, Microsoft Office:Word, Excel);Cunostinte financiar-contabile aprofundate, cunostinte solide privind legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil , fiscal, cunoasterea practicilor contabile ale unei companii de nivel mediu;Capacitatea de organizare i prioritizare a activită ilor cu respectarea termenelor limită ,integritate si corectitudine. Atributii si responsabilitati: - Lucrul cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata, instrumente de plata si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare; - Inregistrarea in program a facturilor /Inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate/ Intocmirea de deconturi cheltuieli, componente de solduri, diverse situatii; - Participa la inventarierea stocurilor de marfa din magazine - Verifica intocmirea la zi a notelor de intrare-receptie si a conformitatii documentelor contabile primite sau emise ,arhiveaza facturile de vanzari si documentele suport pe baza carora s-a facturat; - Confirma si inventariaza solduri anuale ale furnizorilor si clientilor - Arhiveaza documente (facturi si documente suport pe baza carora s-a facturat, extrase, deconturi, registru de casa,etc); Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata Pachet salarial atractiv si un mediu de lucru plăcut Posibilităti de creștere ierarhic și material Tichete de masa

  • 1

    Angajam contabil primar. Locatie firma: Stefanestii de Jos, str. Sinaia, nr. 3, Ilfov. Principalele atributii: facturare, transferuri intre gestiuni, etc. Program este de Luni pana Vineri. Salariul atractiv. Asteptam cv-ul dumneavostra pe adresa de e-mail din datele de contact sau ne puteti suna la numarul de telefon .

  • 1

    Cautam personal pentru birou pentru contabilitate primara, eliberare facturi, contracte, etc. Salariu: 3000-3500 lei Canditatul ideal - Studii superioare/medii (studii economice/contabilitate) - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA sau a unui alt program de contabilitate - Atentie catre detalii - Limba engleza Responsabilitati - Preluarea, inregistrarea si prelucrarea datelor cu caracter contabil ( sunt necesare studii in domeniu sau experienta de minim 1 an pe un post de contabil(a)) - Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise Biroul se afla la intrarea in Afumati, Ilfov, centrul Natura.

  • Cautam pentru angajare Asistent contabil In acest rol, vei avea urmatoarele atributii principale: - Contabilitate primara - Arhivare documente intrare/iesire; - Emitere facturi; - Relatia cu bancile si administratia financiara; - Diverse situatii financiare solicitate - Gestionarea portofolilui clientilor/furnizorilor pana la balanta. In cazul in care sunteti interesata, va rugam sa ne contactati la telefon sau sa trimiteti un CV la adresa

  • 2

    Firma de distributie ,cu sediu in Afumati ,angajam operator facturare.Oferim conditii avantajoase! Pentru informatii,contactati-ne la numarul de telefon:

  • Qualifications: 1) Know accounting knowledge, relevant experience is a plus. 2) Strong self-motivated, able to work under pressure, excellent customer service awareness and working status. 3) Good at communication, fluent expression, affinity, take work seriously. Job description 1) Follow up the company's inventory management to ensure that the actual inventory is consistent with the accounting book. 2) Be able to connect with tax department. 3) Daily accounting management.

  • 1

    Angajam contabila - contabilitate primara pentru firma din Ilfov(Stefanestii de Jos) Cerinte: - Studii medii/superioare finalizate; - Experienta in contabilitate primara sau domeniu economic d minim 5 ani; - Cuno tin e minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu; - Bune cunostinte de operare pe calculator MS Office; - Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, cu prioritizarea acestora; - Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa; - Persoana dinamica,responsabila, inteligenta, comunicativa, atenta la detalii si foarte bine organizata; - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj cunoasterea soft-ului Saga. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati..

  • Oferim loc de munca de lunga durata. Experienta operare cu programe de contabilitate-gestiune, operarea comenzilor on-line, word, excel. Constitue avantaj resedinta Popesti-Leordeni, sau sector 4. CV la mail,

  • Salveaza cautarea