Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Ilfov

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Cautam Coleg Colega cu experienta in SmartBill + Contabilitate Primara

    Responabilitati principale: - Intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - Preluare comenzi din partea clientilor - Tipareste (printeaza) din Smartbill facturile comenzilor, care se predau gestionarului; - Introducerea in sistem a facturilor de achizitii; - Creare rapoarte lunare de achizitii vanzari profit s.a.m.d. ; - Evidenta platilor viitoare, consum. Program de munca L-V, intre orele 9-16. Profilul candidatului: - Minim studii superioare - Cunostinte de operare PC (Word, Excel, E-mail) la nivel avansat; - Cunoscator de limba Engleza sau Turca; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple; - Persoana comunicativa, ordonata.

  • Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • 2

    Contabilitate primara operator facturare,agent vanzari,femeie de serviciu

    AMBRA INT COMMERCIAL SRL comerciant produse alimentare cu sediul in Afumati jud.Ilfov angajeazaja persoana pentru contabilitate primara , operator facturare,agent de vanzari si femeie de serviciu.Pentru detalii va rugam sunati la telefon:

  • Angajez asistent manager

    Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza

  • Contabil Senior

    Tip jobfull timeDescriereResponsabilitati: Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este PLATPHORMA. Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti; Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;Introducerea notei de intrare receptie; Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;Arhivarea documentelor primare; Administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale; Cunostinte foarte bune operare PC (Office) Abilitati de comunicare si relationare; Punctualitate, seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta)

  • 1

    Angajam contabil fix/ gestionar acte/ comenzi/ plati - DEPOZIT MATERIALE CONSTRUCTII

    Angajam contabil fix/ gestionar acte/ comenzi/ plati - pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!

  • Contabilitate secretariat

    Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email

  • Contabil(a)-primar Secretar(a)

    Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov

  • Angajez Contabil

    Angajam contabil contabila intr-o firma de Agricultura cu experiența si dornica de a excela cu abilitatile sale! Vom acorda un salariu foarte bun acesteia! ANGAJAM URGENT!!!

  • Contabil gestiune, resurse umane

    Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza contabil permanent. Cerinte: - Contabilizarea documentelor predate de catre clienti si emise de catre companie: intrari, iesiri, banca, casa, reconciliere solduri; - Depunere declaratii financiare, Bilant, Balanta, Revisal; - Asigura conformitatea documentelor, gestiune, resurse umare; - Registru de casa; - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila; - Contabilitate financiara si de gestiune; - Experienta relevanta pe un post similar in domeniul contabilitatii generale si de gestiune; - Abilitati de coordonare, planificare si organizare; - Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica; - Capacitate de organizare a timpului de lucru; - Cunostinte resurse umane; - Motivat, responsabil si punctual; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu. Ce îți oferim: - Loc de munca stabil; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu atractiv, individualizat, în funcție de experiență (se negociază în urma interviului); - Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale. - Echipă tânără și dinamică; - Program 8 ore zi, Luni - Vineri, sediu in zona Grozavesti, sector 6, Bucuresti.

  • Contabilitate primara

    RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj

  • 2

    Contabilitate primara simpla

    Caut persoana serioasa dornica de munca responsabila poate fi un tânăr ce a terminat studiile in agronomie sau o doamna trecută de adoua tinerete ce are nevoie de un loc de munca, suntem aici pt voi.

  • 2

    Contabilitate primara

    Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.

  • Colaborare expert contabil operare situatii contabile in Senior Software ERP

    Societate cu activitate de distributie instalatii sanitare pentru contructii, CAEN 4674, situata in Domnesti, Ilfov, doreste colaborare cu expert contabil membru CECAR pentru inchideri situatii lunare, declaratii, bilant semetrial anual etc (fara contabilitate primara, fara resurse umane), reprezentare in relatia cu ANAF. Cautam persoana cu cunostinte temeinice a sistemului de operare Senior ERP care sa opereze inchiderile lunare in sistemul nostru ERP.

  • 2

    Contabila

    Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa

  • 2

    Contabil

    S.C. ORIENT HYPERCONSTRUCT S.R.L., cu sediul in Voluntari, Sos. Centurii nr. 8A, Judet Ilfov, angajeaza contabil.

  • 1

    Responsabil Contabilitate Primara

    Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto

  • 5

    Contabilitate primara

    S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC pentru contabilitate . Transmiteti CV-urile la adresa : sau sunati la

  • Angajam ajutor contabil in Bucuresti

    Angajam o persoana care sa pregateasca actele contabile, registru de casa, NIR-uri si altele. Domeniul de activitate: HoReCa Se poate lucra de la biroul din Pipera sau de la sediul din sector 1, atat part-time cat si full-time. Mai multe informatii la nr de telefon din anunt

Salvează căutarea