Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Firma de importator si distributor imbracaminte Angajaze personel pentru facturare si contabilitate cu sau fara experienta. Transport asigurat. Puncte lucru 1 Decembrie / Ilfov Trimiteti cv prin mail.

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • 2

    Candidatul ideal Minim studii medii, Studii superioare finalizate în domeniul economic reprezintă un plus; Minim 1 an experienţă într-o poziţie similară; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă; Capacitate de concentrare şi ascultare activă; Persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, motivata, ambitioasa, responsabilă, serioasă, atentă la detalii, sinteză a informaţiilor, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice si gasirea rapida a solutiilor. Capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului Preluarea comenzilor transmise de clienţi si personalul din vanzari, cu confirmarea ulterioară a cantităţilor finale; Emiterea facturilor aferente comenzilor primite si a proceselor de predare/primire, conform dispozitiilor si ofertelor de pret, verificarea corectitudinii informaţiilor facturate şi informarea clienţilor. Incaseaza numerar de la client si emite chitante; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la livrarea produselor facturate. Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Asigura suport pentru echipa de vanzari si livrare depozit. Implementarea contractelor în derulare şi desfăşurarea activităţilor cu caracter commercial Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare; - Program fix de birou, de luni pana vineri interval orar; - Pachet atractiv (salariu atractiv,). Descrierea companiei Depozit de echipamente pentru constructii situat in Jilava ( Sos. Giurgiului nr.48 I).

  • Firma de distributie ,cu sediu in Afumati ,angajam operator facturare.Oferim conditii avantajoase! Pentru informatii,contactati-ne la numarul de telefon:

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • 2

    Contabil de gestiune Angajam contabil de gestiune pentru operare si verificare documente. Candidatul ideal - Cunostinte foarte bune de operare PC (Office) si a unui program contabil (SAGA) - Abilitati de comunicare si relationare; - Seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru. - Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordinei interioare; - Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; -- Cunostinte temeinice de gestiune, - Lucrul in echipa; - Implicare si spirit de initiativa Descrierea jobului - Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea de gestiune,de organizarea achizițiilor și arhivarea documentelor întocmite; - Inregistreaza corect si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate de gestiune;verificare facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie,note de transfer, bonuri de consum, etc. -verificarea zilnica a consumului/stocului/necesarului, etc. -Verifica centralizatoarele,monetarele si inregistreaza incasarile; -Intocmeste facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte ducumente legate de vanzarea produselor societatii Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al firmei,MARCO VET SRL, situat in str.CIMPUL PIPERA nr.115,oras Voluntari, jud. Ilfov. Program de lucru: 8:00 16:30, luni - vineri

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • Oferim loc de munca de lunga durata. Experienta operare cu programe de contabilitate-gestiune, operarea comenzilor on-line, word, excel. Constitue avantaj resedinta Popesti-Leordeni, sau sector 4. CV la mail,

  • Qualifications: 1) Know accounting knowledge, relevant experience is a plus. 2) Strong self-motivated, able to work under pressure, excellent customer service awareness and working status. 3) Good at communication, fluent expression, affinity, take work seriously. Job description 1) Follow up the company's inventory management to ensure that the actual inventory is consistent with the accounting book. 2) Be able to connect with tax department. 3) Daily accounting management.

  • 4

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 20 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Diamantului nr. 117 (Cartierul Fortuna). Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg/a pasionat/a de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Angajam Firma de contabilitate pentru departamentului de contabilitate al societatii noastre, sediu din Bragadiru . Necesar prezenta la sediu minim 1zi/saptamana.

  • Dorim colaborare cu firma de contabilitate sau PFA pentru 6 societăți, dintre care 2 fără activitate, 2 active și 2 foarte puțin active. Dorim colaborare full time la biroul nostru din Magurele. Relații la tel:

  • 1

    Societate comerciala angajeaza economist ,preferabil din zona Bragadiru pentru sediul sau din localitatea Bragadiru,Ilfov.

  • Cerinte: Experienta in munca de minim 1 an (experienta teoretica sau practica in proiectare, in domeniul cofrajelor si esafodajelor reprezinta un avantaj); Studii Superioare in domeniul de constructii (absolvent/a de Facultatea de constructii); Excelente abilitati de comunicare si dezvoltare in relatii de calitate; Foarte bune abilitati de operare PC (Microsoft Office) Cunoasterea la nivel avansat a AutoCAD (cunoasterea unui program de calcul structurat, reprezinta un avantaj); Bune abilitati de comunicare scrisa si orala in Romana si Engleza; Foarte bune abilitati de prezentare la nivel profesional; Foarte bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de invingator. Responsabilitati: Planifica proiectul tehnic si proiecteaza sistemele de cofrare, schele, esafodaje si sistemele speciale pentru drumuri si poduri, utilizand in maniera eficienta softul de proiectare AutoCAD; Intocmeste oferte tehnico-comerciale si le optimizeaza in conformitate cu caracteristicile proiectelor; Intocmeste detaliile de executie a proiectelor; Consiliaza clientii in privinta alegerii si modalitatii de utilizare a produselor; Ofera asistenta tehnica, ocazional, pe santier pentru a verifica respectarea specificatiilor din proiectul de executie, precum si a standardelor de siguranta.

  • 3

    Candidatul ideal - persoana DINAMICA, orientata catre rezultate, ORGANIZATA - deschis in comunicare cu superiorii dar si cu colaboratorii externi, dispus sa duca la indeplinire si task-uri de executie. - abilitati de analiza si sinteza; - persoana responsabila, punctuala, - abilitati de comunicare, atitudine proactiva - abilitatea de a lucra cu termene limita; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); Descrierea jobului -verificarea corectitudinii documentelor primare si/sau a lucrarilor de contabilitate; - comunicare cu partenerii; - intocmirea de rapoarte si situatii specific activitatii; - participarea la inchiderea de luna; - asigura arhivarea documentelor primare; - participarea activa la realizarea obiectivelor companiei; - indeplinirea altor sarcini delegate de catre manager - bursa de transport - elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager; - respecta si intelege standardele companiei Beneficii: - program de lucru flexibil; - oportunitati reale de promovare si dezvoltare; - dezvoltarea competentelor profesionale prin lucrul alaturi de un mentor (senior); - locatie accesibila Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon

  • 2

    S.C. BAILONG IMPORT - EXPORT S.R.L. din localitatea Afumati, Judet Ilfov angajeaza contabil primar

  • Cerinte post: - experienta minima pe o pozitie similara - cunostinte de contabilitate primara - limba engleza reprezinta un avantaj - persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook -cunoasterea programului Neosys -reprezinta un avantaj Responsabilitati : - elibereaza si listeaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati/incasari; - colaboreaza cu departamentul administrativ-contabil pentru intocmirea documentatiei specifice postului - arhivare documente Beneficii: - salariul - se discuta la interviu - decontare transport Program de lucru : -se discuta la interviu Trimiteti CV la adresa

  • Salveaza cautarea