14
                            
                        
                    Office manager ( cu atributii de contabilitate primara)
Specificații
Numele companiei
                                            
SALUS INTERNATIONAL SRL
 
                                        Profesie
                                            
contabil
 
                                        Tip job
                                            
full time
 
                                        Descriere
                            Candidatul ideal:
Studii in domeniul economic( contabilitate,finante)
Cunostinte de baza de contabilitate( cunoasterea programului de contabilitate Mentor constituie un avantaj)
Cunostimte de operare MS Office (Excel, World)
Bune abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra in echipa
Atentie la detalii si capacitate de organizare
Dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional
Descrierea jobului:
Inregistrare si verificare documente contabile:facturi intrari si iesiri, precum si corelare cu e-factura(SPV)
Evidenta extraselor bancare, incasari si plati
Urmarirea facturilor de la furnizori scadente si inregistrarea lor la plata
Evidenta facturilor neincasate si comunicarea acestora clientilor
Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor
Colaborare cu echipa contabila pentru intocmirea rapoartelor financiare lunare
Oferim:
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Pachet salarial corespunzator nivelului profesional
Bonuri de masa de 40lei zi
Mediu placut de lucru, echipa prietenoasa
Prime de sarbatori si bonus anual
    
    
        
            
        
        Raportează
    
Studii in domeniul economic( contabilitate,finante)
Cunostinte de baza de contabilitate( cunoasterea programului de contabilitate Mentor constituie un avantaj)
Cunostimte de operare MS Office (Excel, World)
Bune abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra in echipa
Atentie la detalii si capacitate de organizare
Dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional
Descrierea jobului:
Inregistrare si verificare documente contabile:facturi intrari si iesiri, precum si corelare cu e-factura(SPV)
Evidenta extraselor bancare, incasari si plati
Urmarirea facturilor de la furnizori scadente si inregistrarea lor la plata
Evidenta facturilor neincasate si comunicarea acestora clientilor
Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor
Colaborare cu echipa contabila pentru intocmirea rapoartelor financiare lunare
Oferim:
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Pachet salarial corespunzator nivelului profesional
Bonuri de masa de 40lei zi
Mediu placut de lucru, echipa prietenoasa
Prime de sarbatori si bonus anual
ID anunț: 1729177360
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!
