Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Sector 4-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala prezenta in peste 40 de tari cu activitate in domeniul productiei de componente auto, cu fabrica situata in orasul Popesti Leordeni, suntem in cautarea unui nou coleg pentru pozitia de Referent Economic Cerințe: Studii medii finalizate (preferabil studii economice); Experienta contabilitate primara; Bune cunostinte de operare PC; Engleza la nivel mediu; Atentie la detalii si dorinta de invatare. Responsabilități: Emitere si verificare facturi; Urmarire creante; Actualizare informatii clienti; Inregistrarea receptiilor in baza informatiilor primite din partea Departamentului de Logistica; Completarea de documente administrative (Contracte de Munca, Fise de Prezenta, Pontaje, etc.); Mentinerea legaturii cu partenerii companiei (clienti, furnizori, clinica medicala, etc.). Program de lucru : L-V : 08:00-17:00 cu flexibilitate Beneficii: Contract de munca nedeterminat; Perioada de training si induction asigurata; Bonus lunar de performanta; Tichete de Masa; Prime de Sarbatori; Prime de Vacanta; Al 13-lea salariu; Decont transport; Oportunitati de invatare si dezvoltare;
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
-
Firma de import si distributie, angajam contabil sef, cu studii economice de specialitate si experienta in domeniu. Asteptam CV la email: si veti fi contactati telefonic pentru detalii.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.
-
Angajez persoana cu atestat inspector resurse umane(part-time) daca detine si cunostinte de contabilitate primara(SAGA) - postul va fi full-time. Cerinte: Intocmeste documente specifice (CIM, acte aditionale, decizii, etc) si gestioneaza dosarele de personal; Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a tuturor modificarilor la contract si transmiterea lor in Revisal, in termenele legale in vigoare; Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri etc.; Intocmeste lunar statul de plata si declaratiile salariale; Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate; Intocmeste diverse adeverinte pentru salariati. Ofer un loc de munca stabil, salariu pe masura competentelor profesionale, ofer si solicit totodata seriozitate si profesionalism Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa: si pot suna pentru mai multe detalii la nr: .
-
Candidatul Ideal - studii superioare finalizate; - experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara; - perseverent, ordonat, organizat, corect; - loialitate si confidentialitate; - cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express); - cunostinte limba italiana; Descrierea jobului - Asigura coordonarea si supravegherea activitatii economice - Inregistreze in contabilitate documentele financiar-contabile - Intocmeste situatiile financiare si executa lucrari cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe, contributii - Intocmirea situatiilor financiar-contabile anuale: bilanţul, contul de profit şi pierdere, situaţia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - Respectarea politicilor contabile și a procedurilor interne ale companiei; actualizarea politicilor contabile ale societatii conform legislatiei in vigoare; - Reprezentarea societatii in relatiile cu bancile si organele de control fiscal ale statului; - Pregatirea informatiilor si documentelor solicitate de institutii financiar-bancare in relatie cu creditele societatii; - Gestiunea și arhivarea documentelor.
-
Ofer servicii contabilitate, întocmire situații financiare, creare cont SPV, transmitere declarații ANAF.
-
Firma contabilitate din Sector 4 (zona Brancoveanu Budimex) angajam persoana dornica de a invata contabilitate, obligatoriu facultate cu profil economic, terminata sau in curs. Program part time sau full