- Vei întocmi documentația necesară distributiei de produse: facturi, chitante, avize, foi de varsamant, documente de transport; - Vei întocmi documente pentru recepții și comenzi pentru diferite produse; - Te vei ocupa de gestiunea facturilor de intrare iesire; - Vei utiliza zilnic programul de contabilitate WinMentor.
Cerinte:
- Experiență practică într-un program de contabilitate, de preferat WinMentor. - Obligatoriu: Experiență în contabilitate primară sau activități administrative similare. - Comunicare clară și eficientă, atât cu colegii, cât și cu clienții.
Îți oferim:
- Tichete de masă în valoare de 40 RON pe zi. - Transport asigurat la sediul nostru din Voinesti. - Contract pe perioadă nederminată. - Prime de sărbători, de Paște și de Craciun. - Reducere la achiziția de produse Misavan.
Împreună #TrecemRomaniapecurat!
Cine suntem noi:
Cu o experienta de 25 ani în calitate de producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrii. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință.
ID anunț: 1757935738
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!