Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Arges

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 61

    Angajez persoana pentru contabilitate primara. Experienta nu este obligatorie. Se ofera instruire la locul de munca. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, bun simt, persoana organizata, cunostiinte minime operare calculator ( MS Office, internet, e-mailuri...) Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • 2

    Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Experiență profesională anterioară relevantă de minim 2 ani - Pregătire de specialitate studii superioare domeniile economic, comercial sau tehnic (preferabil, dar nu obligatoriu); - Abilități de management de proiect, gestionarea bugetelor, tehnici de negociere, studii de piață; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Foarte bune abilități de comunicare atât scrise, cât și verbale; - Agilitate la învățare, proactivitate, orientare către identificarea d soluții; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat; cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj; - Cunoștințe avansate de operare PC (Pachet MS Office); - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA POSTULUI: Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant (în funcție de cunoștințe și experiență); - Tichete de masă; - Voucher de vacanță Mera Resort; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Acces la experiența grupului, făcând parte dintr-o echipă de oameni profesioniști; - Stabilitate, mediu de lucru plăcut și dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice. În cei 27 de ani de existență, Grupul Delta Invest s-a dezvoltat continuu și a rămas fidel scopurilor și valorilor care au stat la baza creării sale. Valorile care ne definesc sunt: Încredere. Participare. Evoluție. Succesul Grupului Delta Invest se bazează pe calitatea echipelor sale.

  • EasyDo Digital Technologies este in cautarea unui Contabil cu experienta pentru echipa sa. Responsabilitati: - Efectu r inr gistr rilor cont bil in conformit t cu legisl ti in vigoar ; - El bor r si controlul aplic rii regulilor si proc durilor dministrativ ; - Inregistrarea corecta si la zi in programul Saga a documentelor de contabilitate primara: deconturi de cheltuieli, registru de casa, extrase de banca, vanzari casa de marcat - Emiterea facturilor catre clienti ( servicii IT, vanzare produse IT, chirii si utilitati), urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; -Gestionarea produselor sosite in vama ( completare formulare, traducere facturi, ) - Respecta prevederile legale in domeniu;

  • Persoana isteata,tanara mai exact 25 ani,urmez Facultatea de Stiinte economice si Drept,permis cat B (de 5 ani),usor adaptabila,cait job de luni pana vineri...fara oferte rautacioase!!!

  • 8

    Societate specializata in transport marfa international angajeaza dispecer/coordonator transport pentru camione 20 tone. Cerinte : - Cunostinte operare PC nivel avansat, cursuri de dispecer sau de logistica efectuate constituie un avantaj - Abilitati de planificare ,organizare, de negociere si comunicare atat in interiorul companiei cat si cu clientii, - Experienta intr-o activitate similara in domeniul dispeceratului sau coordonare transport constituie un avantaj. - Cunostinte de limba Engleza nivel avansat obligatoriu, - Cunosterea mai multor limbi straine : Franceza, Germana, Italiana,Spaniola,altele... – constituie un avantaj - Foarte bune abilitati de comunicare -Ofertarea si negocierea curselor de pe bursa transport ,timocom, trans.eu si cu casele de expeditii. -Atragerea de noi parteneri (clienti directii , case expeditii interne si externe ). Cerinte obligatorii : EXPERIENTA PE UN POST SIMILAR LIMBA ENGLEZA - AVANSAT Pachet salarial motivant Oportunitatea de a promova si crea echipa proprie de lucru ! Trimiteti C.V-ul cu foto sau mesaj cu o scurta prezentare si date de contact la rubrica "Trimite mesaj" din anuntul postat.

  • 6

    Angajam urgent fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Contabilite si expertiza contabila

  • Salveaza cautarea