Locuri de munca in Finante, contabilitate Arges - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 până la 5 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia).
-
Angajez asistent manager Munca de birou , cunostiinte PC Excel-World ,programe interne Mai multe detalii la numarul de telefon
-
Cautam o persoana pentru un post de Contabil Junior deschis in cadrul unei companii ce se ocupa cu constructii civile si industriale in Pitesti. Cerinte: -Facultate in domeniul economic contabil absolvita; -Engleza la nivel conversatinal; -Notiuni de baza in domeniul contabil; -Experienta reprezinta un avantaj. Activitatea presupune gestionarea aspectelor contabile ale proiectelor prin utilizarea programelor dedicate. Programul este de luni pana vineri, 8h pe zi. Oferta salariala este personalizata in functie de experienta, skill-uri si aptitudini.
-
Societate comerciala angajeaza operator facturare. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.
-
Angajam persoana cu experienta in domeniul logisticii si transportului care stie sa faca deconturi. Are cunostiinte PC, office, cunstiinte minime de contabilitate si cunoaste cel putin o limba straina. Experienta este obligatorie. Salariu intre 800 eur-1000 eur Program L-V. Nu se lucreaza ore suplimentare si nici in weekend.
-
Atuu-rile tale sunt empatia si comunicarea, atentia la detalii, ai abilitati de analiza si iti plac cifrele?Inseamna ca ne potrivim si te asteptam in echipa noastra ! Experienta 1-3 ani pe o pozitie similiara, persoana comunicativa, organizata, diplomata, cu spirit de echipa si initiativa.Ne asteptam sa iti fie usor sa utilizezi sistemele informatice(cunostinte operare windows, excel,word), cunoasterea programului VISCOUNTY constituie un avantaj, sa ai o buna cunoastere a legislatiei si a proceselor de resurse umane si salarizare. In detaliu : intocmeste si gestioneaza documentele de angajare, modificare,suspendare si incetare a activitatii angajatilor; efectueaza introducerea modificarea datelor angajatilor si datele contractuale in REVISAL; colecteaza si centralizeaza informatiile privind statele de plata(pontaje,concedii medicale,prime,popriri, retineri, etc) efectueaza calculul salarial, intocmeste statul de plata , declaratia 112, centralizatoarele de taxe si impozite datorate statului; intocmeste si depune dosarele de recuperare a sumelor privind concediile medicale impreuna cu documentele justificative anexate. elibereaza adeverinte de venituri pentru angajati pentru diverse situatii; intocmeste si elibereaza angajatilor si fostilor angajati, documente care certifica situatia lor administrativa si salariala in perioada angajarii(ex.somaj, pensioanre, etc.) Iti oferim : pachet salarial atractiv ; mediu de lucru placut ; program de lucru flexibil; locatie centrala, program de lucru : luni - vineri ;