Anunțuri
Finante contabilitate Bihor Disponibil din: 2021-06-17-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Cerintele postului: Contabil cu experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte bune de operare Excel si Word; Cunoasterea limbii germane constituie avantaj; Atentie sporite la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Criterii de selecție: - absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat; - cunoștințe temeinice de operare P.C.; - domiciliul în orasul Alesd sau împrejurimi; - posesor permis de conducere categoria B; - fără antecedente penale; - constituie un avantaj experiența bancară și studiile superioare. Candidații selectați vor fi invitați telefonic la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.
-
Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
-
-
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Firma,situata in Oradea, Sos Borsului nr.31, cautam persoane cu experienta minima in domeniul financiar contabil.Cautam persoane adaptabile, cu spirit de echipa, spirit constructiv,responsabile, indreptate spre rezultat si perseverente.Se cer cunostinte avansate de utilizare a programelor Outlook si Excel. Asteptam CV-uri atasate la mesaj.
-
Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
-
- centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut
-
-
-
Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.