Anunțuri
Finante contabilitate Bihor Oradea Numele companiei: Ristea claudiu Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate și expertize contabile caută contabil cu experiență. CV-urile se depun la adresa de email.
-
- centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut
-
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Angajam operator cont la sediul din Oradea. Cerinte: - absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - cunostinte operare PC - fara antecedente penale Contituie avantaj experienta bancara si studiile superioare. Candidatii selectati vor fi invitati prin telefon la interviu.
-
Societate comerciala angajeaza contabila cu o experienta de minim 3 ani. Conditii: Studii medii superioare de contabilitate economice; Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala, SAGA Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru in echipa; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire; Persoana organizata, responsabila, disciplinata Descrierea jobului: Înregistrează operațiunile contabile cronologic și sistematic: facturi, casa, extrase banca de banca, credite, amortizări, asigurari, etc. Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Urmărește încasarea la termen a facturilor de la clienți Evidenta si urmarirea cheltuielilor Intocmire facturi vanzare mijloace fixe obiecte inventar ocazional, refacturari utilitati si servicii; Asigurarea suportului in cadrul activitatii de audit financiar anual, intern sau extern; Participarea la inventarierea anuala a patrimoniului societatii. Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata cu pachet salarial motivant Mediu de lucru profesionist, alaturi de o echipa care ofera sprijin in realizarea activitatilor Transport asigurat, sau combustibil pentru deplasare Candidatii sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa de e-mail.
-
Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
-
Cerintele postului: Contabil cu experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte bune de operare Excel si Word; Cunoasterea limbii germane constituie avantaj; Atentie sporite la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
-
-