Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Suceava doar cu poze

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Cautam colaboratori pentru brokeraj in asigurari

    Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • 1

    Economist - în Suceava

    Antal International recrutează pentru clientul său: companie care asigura servicii de contabilitate, expertiza contabila si audit financiar: Economist - în Suceava Calificari solicitate : - studii superioare - competente financiar contabile - expert contabil (consituie avantaj) Abilitati tehnice cerute : Utilizarea programelor de contabilitate: experiență în software-uri precum Saga, Nexus, SmartBill pentru gestionarea datelor financiare. Utilizarea programelor de gerstionare a activitatilor Excel avansat: Capacitatea de a lucra cu funcții și tabele în Excel. Cunoștințe în raportare și analiză financiară: Abilitatea de a genera rapoarte și de a extrage informații relevante din datele financiare. Gestionarea aplicațiilor de e-mailing, deoarece unul din canalele noastre de comunicare cu clienții și partenerii este e-mailul. Alte abilitati : capacitate de analiza si prelucrare a informațiilor capacitate de planificare și organizare capacitate de decizie comunicare eficienta la toate nivelele prioritizarea sarcinilor, time management atitudine pozitiva si constructiva, amabilitate bun coleg, capacitatea de a lucra in echipa Experienta: experienta profesionala între 5- 8 ani. Responsabilitati: - Gestionarea administrarea portofoliului de clienți alocați - Focus pe realizarea obiectivelor profesionale : Administrarea clienților din portofoliul administrat Întocmire și validarea documentelor pentru evidența TVA și calululul impozitelor Întocmirea balanței de verificare intermediare pentru validare Livrarea de informații de specialitate către clienți la solicitarea acestora și intâlniri cu aceștia Realizarea obiectivelor operaționale ale companiei

  • 1

    Contabil primar operator pc magazin online contabilitate primara

    DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Suceava
Salvează căutarea