Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Grupul de firme SAFIR(Safir,Sagem,Safi Star,Nutriva), cu o prezență de peste 30 de ani pe piața competitivă și internațională de carne de pui si nu numai,organizează proces de recrutare și selecție in vederea angajării în condiții avantajoase pentru funcția de contabil. Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic cu diploma de licenta - constituie avantaj; Are experiență in domeniu minim 5 ani; Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint); Cunosterea progamelor de evidenta financiar - contabila Win Mentor - constituie avantaj; Capacitate de planificare financiara, executie si raportare financiara; Excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare; Abilitati organizationale; Initiativa, proactivitate, lucru in echipa; Persoana carismatica, persuasiva, organizata; Fire energica cu atitudine pozitiva. Descrierea jobului Responsabilitati: Raspunde de organizarea si conducerea activitatii financiar - contabile si de gestiune. Beneficiile: Pachet salarial motivant; Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere pe termen lung; Training in functie de necesitati; Un mediu de lucru placut. Daca ai experienta solicitata, asteptam CV-ul tau pentru job-ul disponibil acum in Departamentul Financiar-Contabilitate.

  • 1

    Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • 2

    Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • 1

    Cabinet contabilitate - prestam servicii- firme mici si mijlocii Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • 3

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact: Iuliana-0763118413

  • 61

    Angajez persoana pentru contabilitate primara. Experienta nu este obligatorie. Se ofera instruire la locul de munca. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, bun simt, persoana organizata, cunostiinte minime operare calculator ( MS Office, internet, e-mailuri...) Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • 3

    Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • 6

    CANDIDATUL IDEAL: -experienta minim 1 an; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Dorobanti - Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.

  • We are looking for an experienced Financial Controller, to undertake all aspects of financial management, regulatory and financial reporting, budget and forecasts preparation, as well as the development of internal control policies and procedures. Finance controller responsibilities will also include financial risk management. We are looking for someone who demonstrates Intense collaboration; Tenacious commitment to continuous improvement; Relentless drive to win. Here is a glimpse of what you will do: Manage all accounting operations including Billing, A/R, A/P, GL and Counsel, Cost Accounting, Inventory Accounting and Revenue Recognition Preparation of the budget and financial forecasts and report variances Prepare project financial reports (P&L, cashflow) Prepare and publish timely monthly financial statements Preparation of regulatory reporting Research technical accounting issues for compliance Support month-end and year-end close process Ensure quality control over financial transactions and financial reporting Manage and comply with legal reporting requirements Actively develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls Additional controller duties as necessary Job Requirements: Proven working experience as a Financial Controller 5+ years of overall combined accounting and finance experience Advanced degree in accounting Certified public accountant preferred Thorough knowledge of accounting principles and procedures Experience with creating financial statements Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process Excellent accounting software user and administration skills Active member in the management team What we offer: Dynamic working environment in a growing international company; Opportunity for professional development; A culture of mutual respect and an outstanding working environment. We would be interested in collaborating with you! If you are interested, please do not hesitate to send your CV to:

  • 7

    2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • 14

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • 3

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Oferim 1200 euro. Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității.

  • 4

    Clientul nostru este un important producator de utilaje industriale automatizate, cat si un distribuitor de componente industriale, din ORADEA! Cerinte: - Studii superioare economice; - Experienta de lucru cu programul de contabilitate ERP - avantaj; - Experienta pe o pozitie similara. Responsabilitati: - Intocmeste declaratiile privind obligatiile de plata catre buget: TVA, obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit/venit etc; - Intocmeste si depune bilanturile contabile semestriale si anuale; - Asigura si elaboreaza balanta de verificare lunara si a situatiilor financiare anuale la termenele stabilite de legislatia în vigoare. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Program de lucru de luni-vineri, 08-16:30.

  • 14

    Cerinte: - Cunostinte de operare calculator, - Persoană organizată, responsabilă, - Capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient; - Atentie la detalii,rezistenta la stres. Responsabilitati: - responsabilitatile dumneavoastra consta in activitati de inserare, prelucrare si validare date, realizand astfel o parte a procesului de gestiune a documentelor.

  • 4

    Evidentă contabila completa, inclusiv bilant Experienta de lucru de minim 5 ani in evidenta completa a unei societati comerciale Cunoscătoare programe contabilitate omnidata (Petrescu) - constituie avantaj Cv urile dvs sunt asteptate aici sau pe gmail la urmatoarea adresa: djproiectare

  • 7

    Grup de societăți suntem în căutarea unui contabil primar. Cerințe noastre sunt: - absolvent de studii superioare in domeniul economic - experiență în domeniu de 3 ani - cunostinte de contabilitate primara - cunoștințe de legislației și fiscalitate - cunoștințe de operare PC și MS Office - cunoașterea programului Saga - constituie avantaj - limba engleză la nivel MEDIU - AVANSAT - spirit de observație și atenție la detalii - lucru în echipa Descrierea jobului: - întocmirea și supervizarea contractelor specifice activității grupului de societăți - întocmirea situațiilor și documentelor cerute de supervisor - arhivarea documentelor contabile - urmărirea situației furnizorilor și comunicarea cu aceștia - emiterea facturilor - întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale grupului de societăți Oferim - Contract de munca - Salariul 3500 net - Program luni - vineri - 8.30 - 17.30 ( cu pauza) Ne aflăm în zona piata Universității.

  • 4

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Salveaza cautarea