Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Timis Timisoara

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • 16

    Angajam Economist zona Mehala Timisoara

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 8

    Recrutare economist contabil

    ANUNT RECRUTARE Firma de expertiza contabila si contabilitate, cu experienta in domeniu de peste 20 ani, ne straduim sa oferim clientilor nostri solutii precise si personalizate, adaptate nevoilor lor individuale. Locatie: Timisoara Pozitii disponibile: ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Gestionarea unui portofoliu de clienti Suntem in cautarea unor profesionisti contabili, cu experienta in domeniul Contabilitatii si al Fiscalitatii, cu o gandire analitica, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Programul de lucru este full-time, pachet salarial motivant, zile suplimentare de concediu. Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa ne transmiteti CV-ul la adresa de email:

  • 7

    Expert contabil tin contabilitatea la firme

    Expert contabil tin evidenta contabila la firme.Telefon

  • 1

    Angajam contabil

    Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la

  • Angajare contabil economist

    Firma de transport marfa expeditii, angajam Economist contabil cu experienta, absolvent de studii superioare economice, sa detina cunostinte solide in tot ceea ce priveste operatiunile contabile, bun cunoscator SAGA, pachet MS OFFICE, Smart Bill Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: -înregistrarea documentelor financiar-contabile; -verificarea facturilor de la furnizori; -prelucrarea informațiilor financiare; -urmărirea termenelor scadente; -întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; -înregistrare in Revisal,etc -întocmirea de balante, bilanturi, inchideri de luna, an, etc Motive să te alături echipei: Stabilitate și oportunitate Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient Ce așteptăm de la tine -Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. -Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. -Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. -Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. -Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. -Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

  • 9

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • 2

    Angajare contabil economist

    Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

  • 15

    angajam contabila evidenta primara

    fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare.casa.banca . etc.

  • 1

    Angajam economista

    Firma de constructii angajam economista cu experienta (balanta, bilant, declaratii), cu contract de munca full-time program lucru 8-16.

  • Angajare contabil șef

    Muzeul Satului Bănățean Timișoara cu sediul în loc. Timișoara, Al. Avram Imbroane, nr. 31, organizează concurs în vederea ocupării postului de contabil șef, pe perioadă nedeterminată,. Relații suplimentare: la sediul instituției, tel. și pe https: muzeulsatuluibanatean.ro .

  • 1

    Contabil Part-Time - Timisoara

    Oportunitate de Angajare: Contabil (m f d) - Part-time Locație: Timișoara, Parcul Industrial "Torontalului" Program de lucru: Part-time (aproximativ 25 de ore săptămână) Cerințe: - Absolvirea cu succes a unui stagiu de pregatire economic comercială cu experiență anterioară în contabilitate, preferabil într-un mediu industrial sau comercial. - Independență profesionala in rezolvarea sarcinilor. - Gândire analitică cu o pasiune pentru cifre. - Fiabilitate și orientare către rezultate, cu abilități excelente de comunicare. - Competențe solide în limba engleză; cunoștințe de limba germană sunt un avantaj. - Experiență cu MS Dynamics Navision este un plus, dar nu este obligatorie. Responsabilitățile Tale: - Contabilitatea Creditorilor - Focalizare principală pe verificarea facturilor și gestionarea acestora în cadrul sistemului electronic de flux de lucru. - Gestionarea independentă a atribuirii conturilor și a înregistrării facturilor primite, coordonând cu furnizorii și departamentele pentru rezolvarea elementelor deschise. - Administrarea notificărilor de plată. Ce Oferim: - Salariu competitiv lunar: RON 5.500 brut (part-time) x 13 salarii - Tichete de masă: RON 30 zi - Compensație pentru transport: RON 130 lună (cu decont abonament RATT) - Flexibilitate în munca de acasă: Până la 2 zile săptămână (după instruirea pe locul de muncă) - 22 de zile an concediu de odihnă - Formare personalizată și oportunități regulate de dezvoltare profesională.

  • 1

    Servicii contabile complete

    Societatea CNM Account Factor membra CECCAR, ofera servicii de contabilitate complete, pentru firme mici si mijlocii. Intocmirea si transmiterea on line a declaratiilor fiscale, certificarea bilanturilor, servicii de personal (contracte de munca, acte aditionale si decizii, Revisal). Preturi accesibile si negociabile in functie de volumul de activitate si de complexitatea operatiunilor economice.

  • 1

    Contabil economist

    Peste 1 an de experiență în Financiar Contabilitate Candidatul Ideal: - Studii economice, - Abilitati de utilizare a soft-urilor dedicate (ex: Saga, Mentor), - Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office, - Experienta in realizarea contabilitatii primare, inchidere luna si raportari. *Descrierea jobului Beneficii:* - Program fexibil, - Volumetrie medie de lucru, - Grila salariala motivanta, - Ambient de lucru prietenos. Responsabilitati: - Realizarea activitatilor economice conform actelor normative aferente, - Realizarea inregistrarilor contabile primare si a inchiderilor de luna, - Depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare. Descrierea companiei: Companie în plină dezvoltare, oferă într-un cadru de lucru prietenos, oportunități pentru perfecționare profesională.

  • 1

    Angajez contabil

    Suntem firma cu specific restaurante, ne-am extins activitatea și avem nevoie de colega pentru departamentul contabilitate. Dacă ești interesata mă poți contacta la tel: sau poți trimite CV pe adresa de e-mail:

  • 1

    Angajez contabil

    contabil, experienta 2 ani, part time, program flexibil

  • 26

    Operator calculator

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.

  • 2

    angajare contabil

    angajez contabil. program saga.

  • RPC Group angajeaza Contabil cu experienta

    Ne mărim echipa RPC Dezvoltări Imobiliare, cu un contabil cu experiență: Astfel căutăm coleg(ă): Atent(ă) la detalii Setat(ă) pe îndeplinirea sarcinilor Cu bune abilități de comunicare și de coordonare a activității financiar - contabile Spirit de echipă Motive pentru care să te alături echipei RPC: Mediu prietenos și o echipă dedicată Condiții financiare atractive Abonament medical MedLife Stabilitatea locului de muncă Te invităm să descoperi lumea financiară alături de noi! Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: c o n t a c t @ r p c g r o u p . r o

  • 3

    Angajam contabila cu experienta

    Angajez contabila cu experienta care sa știe programul de contabilitate Saga și Mentor .Oferim salariul atractiv, tikete de masa, asigurarea medicala privata, prime de Paște, Crăciun, 8 Martie.Se lucreza de luni pana vineri , remote 2 săptămânii.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis

Localități

Timisoara
Salvează căutarea