Anunțuri
Finante contabilitate Timis Timisoara doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0790">07 arata numarul</a></span> 302 674
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
SC DUCA CRANES SRL Timisoara ANGAJEAZA: CONTABIL(Ă) / ECONOMIST(Ă) / ASISTENT MANAGER Localiatatea : Timisoara Sarcini in cadrul companiei : Receptioneaza, selecteaza, verifica, scaneaza documente Prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand in baza datele introduse, sorteaza, filteaza date) Pastreaza evidenta si arhiveaza documente (comenzi, proforme, etc) atat electronic, cat si pe suport de hartie Urmareste si actualizeaza stocurile de marfa si de rechizite Elaboreaza si gestioneaza comenzi de marfuri catre furnizori Receptioneaza marfa si inregistreaza facturile de la furnizori in contabilitate Preia / transmite documentele interne si asista administrativ angajatii Emite facturi catre clienti Se ocupa de partea administrativa a evenimentelor firmei Candidatul ideal: Persoana cinstita, loiala si disciplinata Studii superioare, ideal economice, finalizate (sau studii medii si experienta in facturare si receptie marfuri); Aptitudini pentru munca de birou intr-o firma mica (atentie la detalii, gestionare alternativa a diverselor activitati/proiecte); Cunostinte de operare PC (Word, Excel); Cunostinte primare/medii de contabilitate (operare facturi, preturi cu/fara TVA); Cunoasterea programului de facturare FACTURIS constituie avantj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Invatare rapida si disponibilitatea de a invata un domeniu complet nou; Limba engleza - constituie avantaj; Oferim : Pachet salarial atractiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica Ore suplimentare platite Chirie in Timisoara - daca este cazul Prime in functie de performante
-
Ne mărim echipa RPC Dezvoltări Imobiliare, cu un contabil cu experiență: Astfel căutăm coleg(ă): Atent(ă) la detalii Setat(ă) pe îndeplinirea sarcinilor Cu bune abilități de comunicare și de coordonare a activității financiar - contabile Spirit de echipă Motive pentru care să te alături echipei RPC: Mediu prietenos și o echipă dedicată Condiții financiare atractive Abonament medical MedLife Stabilitatea locului de muncă Te invităm să descoperi lumea financiară alături de noi! Dacă ești interesat, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: c o n t a c t @ r p c g r o u p . r o
-
Suntem in cautarea unei contabile care va face parte din echipa financiara a clinicii. La clinica Opticlass avem o echipa dinamica si ne dorim langa noi o persoana ambitioasa, proactiva,organizata si atenta la detalii. Candidatul ideal -obligatoriu studii economice superioare -abilitati foarte bune de operare calculator-pachetul Microsoft Office ( Word,Excel) -experienta in operarea sistemului informatic de contabilitate(WinMentor basic) -persoana meticuloasa, ordonata, capabila sa isi organizeze eficient proprile activitati -persoana dornica de progres si de stabilitate profesionala - varsa maxima admisa 40 de ani -experienta in contabilitate este obligatorie Oferim: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de stabilitate si evolutie profesionala. Ne puteti trimite C.V - ul pe adresa de email opticlass.secretariat@ gmail.com sau pe nr de whatsapp
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta : minim 2 ani in domeniu Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu , bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare SAGA, REVISAL, HR Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale ,extrase bancare, state de plata,emitere facturi , deconturi de cheltuieli,etc. Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturiile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. asteptam cv-urile dumneavoastra! biroul de lucru se afla pe Calea Aradului