Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Horeca Companii Disponibil din: 2021-0-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Operator introducere date

    Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.

    Repostat automat
  • 7

    Comisionar depozit DHL -Germania

    Comisionar depozit DHL Germania! Bărbați, femei, cupluri! Contract german! Asigurare medicală! Fără comisioane! Avantaj pentru cei care au lucrat în depozit! Depozitele sunt în Leipzig sau Magdeburg! Plătim 13,50 Brut + spor de noapte + spor de ore suplimentare. Program în trei ture. Cazare asigurată contra cost Transport de la locul de muncă la cazare asigurat contra cost Cazare-Depozit asigurat contra cost NU plătim transport din România! Pentru detalii de luni până vineri de la ora 09.00 la ora 17.00 Telefon Whats app

  • 10

    Loc de munca/parteneriat,pana la pensie si dupa,anteprenoriatul o solutie pt.zilele noastre cautama!

    Ai spirit anteprenorial,ti ai dori o afacere a ta,dar nu ai bani sa investesti.? Propunerea mea,poate reprezenta o solutie pt.viitorul tau locul perfect unde te poti dezvolta devino partenerul nostru.! Poti dezvolta propia afacere de familie sau munci in cadrul organizatoric existent daca esti serios,muncitor si cu bun simt te asteptam in cadrul holdingului nostru. Oferim cerem seriozitate maxima.! Te astept 0742154063

  • 2

    Angajam personal pentru cafenea în cartierul Westfield Arad

    Oferim condiții avantajoase de munca Contract pe perioada nedeterminata Programul se stabilește împreună. ( 7-22) Pentru mai multe detalii ne vedem la interviu Locatia dispune de: - Cafenea - Sala inchiriere evenimente - Piscina exterioara - Sala de fitness

  • 15

    Angajam ospatar (FETE)

    Pizzeria Celentano angajeaza ospatar (fete) Calificarea si experienta in domeniu sunt necesare Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail : Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati la numarul de telefon : intre orele 08-16

  • 13

    Angajez pizzer

    Pizzeria Celentano angajeaza pizzer Calificarea sau experienta sunt necesare Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail : Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon : 0723512811

  • 11

    Personal curatenie

    Personal curatenie office, program cu norma partiala 20 ore luna. Rel tel.

  • Angajam ospătari, barman, bucătar și ajutor de bucătar

    CAFENEAUA ACTORILOR din Parcul Tineretului

  • 10

    Angajam mecanic utilaj pentru manipulare masina brichetat paie

    Fabrica de brichete paie angajeaza mecanic utilaj pentru productie brichete

  • 131

    Mega Image S&G

    Mega Image S&G Angajam Manager magazin(3000-5000)! Angajam casier,lucrator comercial,nu se lucreaza program full!!!. Casier/a Tura noapte, Angajam Part-Time pentru program de week-end sau program in funcție de disponibilitatea orarului pe care-l aveți . Tel 0761320006 sau

  • 2

    Angajăm casieră barista cu experiență

    Angajăm casieră barista (fata ) cu experiență pentru restaurant cu autoservire . Cerințe : - Cunoștințe casa marcat - Cunoștințe preparare cafea de specialitate ( la Expressor) - Aspect fizic plăcut - Comportament amabil cu clienții - Spirit de echipă - Harnică - Implicare la locul de muncă - Curățenie la locul de muncă - Aprovizionare, comenzi , stoc Oferim : - Salariu atractiv - Mâncarea asigurata - Program luni- vineri Restaurantul se află în incinta clădirii OMV PETROM , str. Coralilor nr 22, PETROM CITY (zona Bucurestii Noi)

  • 1

    Angajam ajutor de bucatar

    Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza ajutor de bucatar, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Responsabilitati: - pregatirea salatelor - pregatirea legumelor pentru preparate - asigurarea curateniei in bucatarie Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.

  • Angajam bucatar sector salate

    Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza bucatar pentru sectorul de salate, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.

  • 14

    Angajam personal servire clienti in restaurant

    Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza personal pentru servire clienti și incasare comenzi, cu program full-time, de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Responsabilitati: - preluarea comenzilor de la clienti - preluarea comenzilor online - incasarea comenzilor - curatarea locului de munca la final de program Experiență nu este obligatorie dar este un avantaj; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.

  • 4

    HermesPos -Software pt Restaurant - Livrari

    HermesPos Soft pentru Restaurante - Bar - Fast Food pentru Noile case de marcat modele 2018-2019 cu jurnal electronic ! Include Include introducerea meniului dvs. Include Training pentru folosirea sistemului software Comanda o prezentare a softului acum la www. ab-soft.ro

  • 3

    Soft Restaurante Horeca Manager - include implementare si o luna de abonament licenta 240 lei/luna

    Soft pentru restaurante - bar - hotel - pensiune softul instalat pe 1 calculator sau POS in 1 punct de vanzare al clientului. Include introducerea meniului Include Training pentru folosirea sistemului 49 eur/ luna care include licenta pentru folosirea sistemului software precum si si abonament service suport 0728 442 399 - Alex Bedeleu

  • Angajam Receptioner - Hotel Carolina

    Hotel Carolina Heritage de 3 stele din Alba Iulia angajeaza receptioner full time. Programul de lucru incepe de la ora 08:00 si include si weekendul prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic. Responsabilități și sarcini: - asigură păstrarea registrului unic de intrări ieșiri al organizației; - asigură activitatea de telefonie centrală a organizației; - asigură activitatea de informații generale pentru public; - stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ; - păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație; - duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general; - răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (email, faxuri, oferte etc); - răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct; - asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor; - ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri; - asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații); - preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice; - ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora; - primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri; - îndeplinește activitățile de protocol; - furnizează cu amabilitate informațiile solicitate; - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă; - întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct; - răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor; - răspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste și ziare; urmărește și verifică primirea lor; - asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite; - prepara cafea la cererea oaspetilor si serveste. - face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate; Avantaje la angajare: - Cunoaste limba engleza. - Este amabil si sociabil.

  • 3

    Angajam cameriste si receptionere

    Hotel HOLIDAY ***.din Eforie Nord,angajaza : Camerista ,program 08 - 16 ; contract de munca. salariu. 4500 lei net si decontarea transportului,pina in cuantum de 500 lei. Receptionera: program 12 24 ( 20 ture)) pe luna ,contract de munca, salariu 3000 lei net si decontare transport pina la 500 lei.

  • 1

    Langoserie angajez personal

    Angajez personal la langoserie program 8 ore .

    Repostat automat
  • 3

    Angajam personal HORECA in Olanda 14,38 EURO ora INCEPERE IMEDIATA

    Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339

Salvează căutarea