Anunțuri
Horeca Companii Disponibil din: 2021-03-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza ospatari. Cautam colegi entuziasti, dornici sa lucreze in echipa, cu o prezenta si tinuta agreabila, proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, abilitati de comunicare, Cunoasterea limbii engleze nivel incepator-mediu constituie un avantaj; Se ofera salariu 4500 RON, cazare si mese asigurate. Mai multe detalii la . Va invitam sa ne cunoastem trimitand CV-ul dumneavoastra la
-
Promovat
Restaurantul Vinto angajeaza bucatari. Iti oferim un loc de munca stabil, si multe beneficii salariu motivant, bonus din vanzari, bonusuri de sarbatori, masa calda, apa si cafea, ambient placut . La ce ne asteptam de la tine: experienta, organizat, bun executant, punctual, si pasionat de arta culinara. Ne gasesti la telefon sau pe mail!
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Sergiana din Afi Mall -Brasov PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: Pregatirea micului dejun pentru oaspetii hotelului Cerințe: Experiență anterioară în bucatarie Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de bucatar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!
-
Angajam: Ospatar -cu experienta, zona Libertatii Timisoara. Exterienta este obligatorie . Salariu atractiv. Daca te consideri o persona sociabila, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva, te asteptam in echipa noastra. Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la numarul de telefon:
-
Angajam bucatar sef tura pentru Restaurantele din Brasov: RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Verificarea stării de curățenie în bucătărie, anexe, spatii de depozitare; - Verificarea produselor preparate în bucătărie: calitativ, cantitativ si estetic; - Verificarea respectării normelor igienico-sanitare în bucătărie; - Stabilirea necesarului de materii prime si auxiliare, comanda si recepția acestora. CERINȚELE POSTULUI: - Experiență într-un post similar; - Diplomă de calificare în domeniu; - Abilități foarte bune de comunicare; - Persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă. Pe langa salariu, noi iti oferim: - Bonuri de masa; - Spor de fidelitate; - Card de sănătate la o clinică privată. Asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Sergiana din Afi Mall -Brasov PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București sector 6, B-dul Timișoara nr.5 C angajează Șef Sală, pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6,Bucuresti.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul în București sector 6 B-dul Timișoara nr.5C angajează ospătar pentru Punctul de Lucru situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București,sector 6,B-dul Timișoara nr.5C,angajează Ajutor Bucătar pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33,sector 6,București.
-
Angajam ELECTRICIAN AUTOMATIST ELECTRONIST CU EXPERIENTA pentru mentenanta utilaje fabrica din Buzau. Cerinte: - liceu scoala profesionala absolvita sau curs calificare - experienta minim 3 ani - abilitati tehnice si atentie distributiva - seriozitate. Program de lucru: schimburi- flux. Se ofera: salariul pornind de la 6000 brut + sporuri aferente schimburilor + tichete masa 44 lei zi + prime+ alte beneficii. Pentru detalii sunati la numarul nostru de telefon sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj.
-
Angajam MOTOSTIVUITORIST cu calificare autorizatie ISCIR si experienta pentru fabrica de reciclare aparatura electrica si electrocasnica. Program de lucru: in 2 sau 3 schimburi - 8h zi. Se ofera: - salariu pornind de la 3800 lei brut - tichete de masa in valoare de 30 lei zi - transport gratuit decontat integral decontam o suma de bani in contul cheltuieleilor de transport pentru cei care vin cu masina personala - orele suplimentare de platesc 200 la suta - bonus de fidelitate, incepand cu implinirea unui an in cadrul societatii - prime de sarbatori, in tichete cadou.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
-
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron/zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Opera Hotel este în căutarea unui ospătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre de ospitalitate de top. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Responsabilități: Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către mese Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre Asigurarea unei experiențe plăcute și de calitate pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare Atenție la detalii și orientare către satisfacția clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Training și dezvoltare profesională continuă Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de ospătar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!