Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Horeca Nivel de studii: Calificat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ANGAJAM BUCATAR PENTRU CAFETERIE/CATERING IN ZONA BANEASA DETALII LA NUMARUL DE TELEFON: sau,

  • 16

    Angajez vanzatoare cu experienta magazin alimentar mixt situat in Militari Residence! Salariu 2400 lei in mana! Magazinul non stop! Numai cu experienta!

  • 1

    Suntem in cautare de ajutor de bucatar pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal este cel care poate urma insructiunile de gatit pentru a putea livra catre client mese delicioase in vederea pastrarii si imbunatatirii reputatie noastre. Ne dorim de la viitorul nostru coleg sa fie apt in ceea ce priveste multi-taskingu-ul, sa poata utiliza diferite ingrediente si tehnici de gatit. Persoanele interesate ne pot lasa CV-ul lor in vederea programarii unu interviu.

  • 2

    Restaurantului Chef&Grill este în căutarea unei persoane pasionate de creșterea și dezvoltarea personala, pe posturile de BUCĂTAR ȘEF. Despre companie: Chef&Grill este un restaurant cu specific românesc bazat pe CATERING/DELIVERY, localizat pe str. Steaua 52, Timișoara. Preparăm produse din porc, pui, rață și vită, de asemenea avem în meniu burgeri, garnituri, deserturi și specialități ale bucătarului. Pe lângă acestea, zilnic pregătim MENIUL ZILEI după rețete tipic românești. Cerințe : Experiență în domeniu, obligatorie - minim 1 an, experiența mai mare constituie un avantaj. Experiență în crearea de rețete și coordonare bucătăriei, atent la calitatea produselor și gestionarea stocurilor din bucătărie (Bucătar Șef) Specializare în domeniul gastronomic Persoană atentă la detalii, cu inițiativă și spirit organizatoric. Punctuala, serioasă și de încredere Atitudine pozitivă și dorința de a lucra în echipă Persoană motivată, dinamică, dornică de a munci într-un mediu plăcut. Pregatire profesionala obligatorie: studii medii sau școala profesională de specialitate Benificii: Salariu atractiv + bonusuri Se Recompenseaza performanta Mediu de lucru placut într-un colectiv tânăr Se oferă instruire la locul de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de lucru full time. Dacă ești interesat sau dorești mai multe detalii despre job, poți apela la numărul sau să ne trimiți CV-ul la adresa de email Apelul pentru posturile respective este deschis până la 21 martie. Te așteptăm cu drag, vino să ne cunoaștem!

  • 23

    Cerințe ptr șoferi cunoașterea orașului, posesori ai permisului de conducere de minim 2 ani, experiența in domeniu constituie un avantaj, posesor autoturism . Ospatar minim de experienta in restaurant,ptr dispecer ,discurs agreabil, disponibilitate la program, cunoștințe de calculator

  • 2

    Candidatul ideal - Studii medii finalizate; - Atestat ISCIR vizat pe anul in curs; - Experienta in manevrarea stivuitorului cu lame frontale; - Experienta in gestiune si depozitare - Disponibilitate de a lucra in schimburi; - Capacitate de organizare Responsabilitati - Descarca ,depoziteaza si incarca materialele si materiile prime; - Asigura o inregistrare exacta a intrarilor si iesirilor din punct de vedere cantitativ; - Inspecteaza marfa ambalata si camionul care face livrarea. - Mentine un program regulat de curatenie a depozitului - Este responsabil de buna intretinere a echipamentelor din dotare, verifica si completeaza fisa de verificare a utilajelor - Respecta si se conformeaza procedurilor interne, privind calitatea Beneficii: -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Salariu 2100 LEI NET; -Tichete de masa 300 LEI (15 LEI valoarea tichetului) -Asigurare medicala la clinica privata; Program de lucru de luni pana vineri in doua schimburi: I. 6:30-14:30 II. 14:30-22:00 Punctul de lucru este situate pe Soseaua de Centura a Bucurestiului zona Pantelimon. Transportul este asigurat din urmatoarele zone : 1.Bucur Obor Soseaua Colentina-Voluntari-Fabrica 2.Bucur Obor-MegaMall-Piata Delfinului-Soseaua Pantelimon-Complex Lebada-Biserica Pantelimon-Fabrica

  • 25

    Societate comerciala angajeaza lucratori comerciali pentru magazin alimentar(semipreparate si preparate din carne) pentru : -PIATA PROGRESULUI,SECTOR 4 ,BUCURESTI -PIATA SUDULUI,SECTOR 4,BUCURESTI Salariu motivant,tichete de masa,decontare transport.Program flexibil.

  • Angajam sef unitate, cu experienta relevanta in conducerea si promovarea unui Fast Food. Produse Fast Food comercializate: (shaorma, kebab, hamburger, hot dog, gogosi), precum si inghetata la cornet, produsa de o masina de inghetata stradala . Activitatea se desfasoara in zona Piata Doina din Timisoara. Oferim salariu motivant + comision din vanzari + bonusuri de performanta, prime de sarbatori raportate la realizari. Suplimentar, personalul nostru beneficiaza de o masa gratuita, la alegere dintre produsele comercializate de companie. Daca esti o persoana responsabila, amabila, proactiva, dornica de a munci intr-un ambient curat si placut, dar si de a lucra intr-o companie in continua dezvoltare, ne poti contacta telefonic. Experienta in domeniu este necesara si obligatorie.

  • 9

    Angajam personal cu experienta, pentru preparare produse Fast Food (shaorma, kebab, hamburger, hot dog, gogosi) si pentru a deservi o masina de inghetata stradala. Activitatea se desfasoara in zona Piata Doina din Timisoara. Oferim salariu motivant + bonusuri de performanta, prime de sarbatori raportate la realizari. Suplimentar, personalul nostru beneficiaza de o masa gratuita, la alegere dintre produsele comercializate de companie. Daca esti o persoana responsabila, amabila, proactiva, dornica de a munci intr-un ambient curat si placut, dar si de a lucra intr-o companie in continua dezvoltare, ne poti contacta telefonic. Experienta in domeniu constituie un avantaj.

  • 3

    Daca ai experienta in front office, cunosti un soft de gestiune hoteliera, de preferinta Medallion, poti purta o conversatie in engleza cu oricare dintre clientii hotelului, ai prezenta placuta si te caracterizeaza seriozitatea si munca in echipa, atunci nu ezita sa aplici pentru un post de receptioner in cadrul hotelului Parliament. Ne cautam coleg/colega, suntem sociabili si te vom ajuta sa te integrezi cat mai rapid. Experienta ta in domeniu iti confera un avantaj.

  • 7

    Clarismart Consulting cauta Sef departament achizitii pentru o companie de productie din Timisoara. Cerințe: - Studii medii sau superioare - Gandire analitica, idei de imbunatatire continua - Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii - Experienta minim doi ani pe un post similar Beneficii: - Salariu competitiv - Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități: - Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate - Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare - Intocmire comenzi catre furnizori - Urmareste termenele de livrare - Organizeaza transportul de materiale - Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale - Verifica preturile de achizitie - Participa la targuri Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV -ul atasat sau pot apela nr. de telefon .

  • 7

    Angajăm BUCATAR/ AJUTOR BUCATAR/ OSPATAR/ BARMAN/ PIZZAR/ GRATARAGIU cu experienta pentru locatie noua. Candidatul ideal: - Calificare in domeniu; - Studii medii absolvite; - Experienta anterioara minim 2 ani; - Seriozitate si stabilitate. Se oferă salatiu motivant - in functie de experienta. Program de lucru: in 2 schimburi. Pentru detalii va asteptam la sediul nostru din Galeria Mall, Etaj sau sunați la numarul de telefon: .

  • 3

    Rest.sect.4angajam bucatar-pizzarcu experienta.Relatii tel.0721793453.Urgent.

  • 4

    Angajez agent de vanzari piese auto. Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto; Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Vizite clienti; Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata; Prezinta si promoveaza produsele TOPRAN; Urmareste realizarea targetului de vanzari; Intocmeste rapoarte de vanzari. Cerinte: Experienta in vanzari; Studii medii/superioare; Cunostinte generale in domeniul auto; Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere; Cunostinte operare PC, Pachetul Office; Experienta min. 5 ani in domeniul vanzari de piese auto; Cunoasterea pietei din judetele: MS, HR, BV, SB, CJ, BN si AB; Permis de conducere cat. B – minim 3 ani. Beneficii: Masina de serviciu, laptop, telefon; Contract perioada nedeterminata; Salariu fix + comision din incasari; Bonusuri pentru indeplinit target-uri, prime. Contact:

  • Admiral srl Oltenita angajeaza vanzator in domeniul articolelor de pescuit si vanatoare pentru magazinul Rama si Cartusul situat in mun.Oltenita Bdul.Republicii nr.16 Hala Piata Centrala ; CERINTE SUPLIMENTARE: -varsta intre 22 si 50 de ani -capabil de efort fizic daca este necesar (manipulare colete, descarcare de marfa, manevrarea produselor -capacitatea de a lucra cu PC-ul -abilitatea de comunicare cu clientul -experienta in vanzari, dar nu neaparat in domeniu -ideal permis de conducere categoria B ; creativitate , atentie la detalii , atentie distributiva , abilitati de organizare si planificare ; Cunostinte temeinice pescuit - vanatoare ; Autorizarea in domeniul armelor si munitiilor trebuie obtinuta de angajat dar firma il ajuta cu plata cursului integral ; Domiciliul in mun.Oltenita - com. Chirnogi , Com.Ulmeni , Com. Mitreni - Clatesti - Valea Rosie ; Salariu fix atragator + doua prime / an RESPONSABILITATI: - Tine evidenta armamentului, munitiei si accesoriilor din camera de armament, atat pentru detinere cat si pentru comercializare (in registre speciale); - Efectueaza operatiuni de vanzari arme si munitii operand in registrele constituite ; - Tine evidenta armamentului si munitiei aflate la obiectivele societatii ; - Pastreaza in conditiile prevazute de lege, armamentul si munitia aflate in camera de armament; - Coordoneaza activitatea privind asigurarea securitatii armamentului si munitiei din gestiunea societatii. - Vanzare directa catre client a produselor legate de activitatea de pescuit si vanatoare CV-urile completate in detaliu + foto color se depun prin posta la adresa bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita sau prin email : admiral.oltenita(@)gmail.com; Nu trebuie niciodata sa vorbesti de rau despre companie sau seful tau, Sa nu vii niciodata beat la munca sau sa consumi alcool la serviciu, Sa nu intri pe site-uri in interes personal in timp ce esti la serviciu, Vei fi concediat cu siguranta daca nu urmezi dispozitiile date de superiorii tai si oricat de intelept te crezi, seful tau stie mai bine de ce iti sugereaza sa faci anumite lucruri, iar neascultarea ta poate duce la concediere, Sa nu iti aduci problemele personale la munca, viata privata si serviciul nu trebuie amestecate niciodata. Daca treci prin probleme grave in viata privata, ai face mai bine sa iti iei un concediu mai lung pana iti rezolvi problemele, decat sa vii deprimat si trist la munca, Sa nu pierzi timpul, daca nu ai chef de munca, mai bine te duci si ii spui asta sefului tau, in loc sa stai zeci de minute fara sa faci nimic, la pauzele de tigara si cafele sau pe telefonul personal sau in discutii telefonice private. Cine te plătește să pierzi vremea?

  • 4

    Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: • Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; • Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; • Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; • Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; • Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; • aranjarea marfurilor in magazin; • verificare stoc si comanda marfuri ; • Experienta anterioara – constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita • Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita • Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! • Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber ! • Timpul de lucru cu clientii 07.30 – 12.00 ; 13.00 - 18.00 ; • Timpul de pregatire pentru serviciu si incheiere serviciu : 07.15 – 18.15 Nu trebuie niciodata sa vorbesti de rau despre companie sau seful tau, Sa nu vii niciodata beat la munca sau sa consumi alcool la serviciu, Sa nu intri pe site-uri in interes personal in timp ce esti la serviciu, Vei fi concediat cu siguranta daca nu urmezi dispozitiile date de superiorii tai si oricat de intelept te crezi, seful tau stie mai bine de ce iti sugereaza sa faci anumite lucruri, iar neascultarea ta poate duce la concediere, Sa nu iti aduci problemele personale la munca, viata privata si serviciul nu trebuie amestecate niciodata. Daca treci prin probleme grave in viata privata, ai face mai bine sa iti iei un concediu mai lung pana iti rezolvi problemele, decat sa vii deprimat si trist la munca, Sa nu pierzi timpul, daca nu ai chef de munca, mai bine te duci si ii spui asta sefului tau, in loc sa stai zeci de minute fara sa faci nimic, la pauzele de tigara si cafele sau pe telefonul personal sau in discutii telefonice private. Cine te plătește să pierzi vremea?

  • 2

    Hotel Avenue Buzau angajeaza -Ospatar cu experienta, de preferat femeie.

  • Jobul este pentru Constanta! Responsabilitati : - Intampina oaspetii hotelului conform standardelor societatii in mod amabil si profesional; - Informeaza oaspetii cu privire la serviciile si tarifele de cazare in hotel,rezerva si cazeaza oaspetii hotelului cu eficienta si professionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri - Stabileste relatii optime cu oaspetii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor situatiilor ocazionale, fie in persoana, la telefon sau prin email; - Administreaza rezervarile, anularile, no-show-urile, conform politicii si procedurilor hotelului; - Se mentine la curent cu preturile de vanzare, pentru a oferi informatii corecte clientilor si celor interesati; - Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara; - Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza la superiori, in ordine ierarhica, pentru a fi luate cele mai adecvate solutii - Are atributii de facturare si incasare contravaloare servicii ; - Mentine ordinea la receptie aranjand documentele in consecinta si mentinand zona receptiei curate in permanenta pentru a evita agitatia Candidatul ideal : - atent la nevoile oaspetilor si incearca in permanenta sa raspunda solicitarilor acestora - bun cunoscator a limbii engleze - sociabil - comunicativ - aspect fizic placut - calificare receptioner - experienta anterioara in domeniul ospitalitatii - abilitate de a lucra in programe de calculator si social media este un plus - atitudine pozitiva si prietenoasa - flexibilitate si receptivitate la situatiile care intervin in interactiunea cu oamenii Va rugam sa trimiteti cv-ul pe adresa:

  • Salveaza cautarea