Anunțuri
Personal receptie si administratie Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2020-06-15-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam front office manager pentru hotel 3 stele din centrul Clujului. cerinte-experienta de minim 3 ani -licenta in turism -brevet in turism - cunoasterea sistemului de gestiune hoteliera Hostware -aptitudini manageriale -cunoasterea limbii engleze scris,conversational - avantaj -cunoasterea linca a unei limbi de circulatie internationala -cunoasterea metodelor de promovare si marketing in industria hoteliera -tehnici de negociere,contracte -rezolvarea problemelor ridicate de clienti -cunoasterea si promovarea serviciilor hoteliere
-
Daca ai o pensiune,vila sau un hotel și nu te mai poți ocupa de el(sau nu ai timp),sau vrei sa il vinzi dar nu reusesti si vrei totusi sa produca bani.Apelati la un om de incredere care doreste angajare colaborare ca administrator(am o echipa faina cameriste ti,ospatari te,receptie si consumabile+guvernanta eu si sotia). Sau de asemenea ca Housekeeping Supervizor,Administrator Piscina sau Mentenanta(hotel,vila,pensiune).Sunt din jud.Buzau Ramnicu Sarat,am 48ani,stagiu militar satisfacut(sergent in rezerva),casatorit,fara vicii sau cazier patat.Prestez aceste posturi(total diferite intre ele),dar i-mi plac si ma reprezinta de 6 ani in domeniul horeca.ATENTIE (fara certificate sau diploma in domeniu),doar experinta dobandita(de la oameni vechi calificati si cu experienta),seriozitatea,loialitatea,onestitatea ma reprezinta (nu cred in hartii care nu prea au valoare,fata de fapte reale,practica...).Doresc angajare colaborare,seriozitate,cazare & masa dupa caz,ca locatii(litoral,munte sau inprejurimile jud.Buzau,Vrancea).Ma puteti contacta la nr.din anunt acelasi si pe whatsapp,sau mesaj aici sau pe mobil si va contactez imediat(in cazul in care nu pot prelua apelul).Exclus cei care nu ofera sau nu se tin de promisiunile facute.Poza reala de anul trecut.
-
Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).