Anunțuri
Personal receptie si administratie Disponibil din: 2021-03-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza in conditii foarte avantajoase receptioner hotel. Persoanele interesate trebuie sa aiba domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Chiar daca nu ai experienta, iti oferim training gratuit.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
**Oportunitate de carieră: Receptionera la Hotel Parc Mamaia** Hotel Parc Mamaia, o destinație emblematică a statiunii, caută receptionera talentata și dedicata, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionata de ospitalitate și aveți abilități excelente de comunicare, vă invităm să faceți parte din experiența noastră . **Responsabilități:** - Primirea oaspeților cu căldură și profesionalism - Efectuarea check-in și check-out într-un mod eficient - Oferirea informațiilor relevante despre serviciile hotelului și atracțiile locale - Gestionarea rezervărilor și asigurarea unei comunicări eficiente **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul hotelier (recepție este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză - Atitudine pozitivă și orientare către clienți - Abilități organizatorice și atenție la detalii **Oferim:** - Mediu de lucru prietenos și profesionist - Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe remarcabile - Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale Dacă sunteți pregătita să vă alăturați unei echipe de excelență, vă rugăm să ne contactati printr-un mesaj privat sau la telefon pentru a va oferi toate detaliile necesare. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim candidatul potrivit pentru a contribui la continuarea succesului Hotelului Parc Mamaia.
-
-
programul se desfasoara in ture de cate 7 ore de luni pana vineri. Mai multe detalii la telefon
-
Pensiunea Casa Bazna din Judetul Sibiu angajaza ajutor de ospatar 2300 lei (ajutor de ospatar). Oferim cazare in cadrul pensiunii.
-
Cerințe: Studii medii sau superioare Limba engleză la nivel mediu-avansat Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.
-
Angajam supervisor camere pentru hotel de 5*. Experienta cel putin 1 an pe aceasta pozitie, Program 8h. Se ofera salariu plus bonuri de masa.
-
Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).
-
Angajez receptionera la Hotel - tip Pensiune, in Baile Felix Salar - 3000 lei
-
Hotel Delaf, angajeaza receptioner. Pentru detalii, sunati la numarul de telefon afisat.
-
Cerințe: Studii medii sau superioare Limba engleză la nivel mediu-avansat Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel avansat; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.
-
ANGAJEZ RECEPTIONER CU SAU FARA EXPERIENTA .ADRESA CALEA VITAN NR 273 S3 BUCURESTI HOTEL VITAN TEL
-
Parcul de Distractii Alex & Emma's Land din com Pietrosani, jud Arges angajeaza manager pentru parc si pensiunea din incinta acestuia. Candidatul ideal are: - calități pronunțate de leadership (încredere în sine, rezistență la stres, ambiție, orientare către rezultate, onestitate, profesionalitate, lucru in echipa) - dorinta si disponibilitatea pentru auto-invatare si dezvoltare - prietenos, harnic, pozitiv si educat - Permis categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: - Un post cu program de lucru full time 8h/zi (se ofera cazare si masa pentru candidatul care nu locuieste in zona) satul Pietrosani, judetul Arges. - Organizarea si impartirea sarcinilor angajatilor pentru primirea excursiilor si taberelor scolare in parc si intretinerea aspectului parcului.. - Intretinerea relatiei bune si remedierea conflictelor cu clientii parcului (cadre didactice si clienti individuali) - Lucrul cu casa de marcat (notiuni de baza) - Managementul si instruirea personalului (uneori cautarea si angajarea fortei de munca din zona) CE OFERIM: - Un salariu atractiv negociabil si cu potential de majorare in functie de reusite. - Pachet avantajos: cazare și masă dacă nu locuiește în zonă. DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Parcul de Distractii Alex&Emma s Land se afla in satul Pietrosani, judetul Arges. Este un parc dedicat in principiu copiilor cu varste intre 0 si 16 ani. Parcul a fost deschis in anul 2012 si de atunci se dezvolta neincetat de la an la an. Pana in prezent ne-am bucurat de un numar foarte mare de vizitatori, atat grupuri scolare, cat si clienti individuali. Parcul functioneaza in toate cele 4 sezoane ale anului deoarece pe langa atractiile lui (tiroliene, trambuline bungee jumping, perete de catarat, trasee de dificultate, etc), avem o varietate mare de ateliere organizate pentru grupurile scolare (atelier de ciocolata, brutarit, Pieile Rosii, Iepurasul de Paste, Halloween, Mos Craciun, etc). De asemenea, in incinta parcului se afla din 2020 si Pensiunea Casa Muscelelor care ofera posibilitatea clientilor sa isi petreaca mai multe zile in parcul nostru. In ultimii 2 ani au fost organizate tabere scolare cu activitati in fiecare saptamana din vara.
-
Hotel de 3 stele din statiunea Venus angajeaza Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.
-
SC COCHET STIL SRL, angajeaza cu contract de munca, pe perioada nedeterminata, pentru postul de ospatar, persoane din zona interesate de munca in industria ospitalitatii. Asteptam CV-ul tau.
-
Bună ziua, Căutăm o fată pentru postul de Hostess restaurant. Vechimea intr un post similar constituie un avantaj, însă dacă ai mai lucrat cu clienții și în alte domeni este perfect. Dacă te consideri o persoană energică, comunicativă, veselă aștept să mă contactezi telefonic sau printr-un mesaj aici Program 5 zile cu două libere, 8 ore. Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați telefonic
-
Hotel Romanita**** angajeaza personal pentru receptie Responsabilitati: Preluarea apelurilor telefonice; Intampinarea clientilor; Inregistrarea datelor clientilor; Intocmirea documentelor cu privire la activitatea de casierie; Cerinte: Studii liceale sau superioare absolvite; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte operare PC Cunostinte de limba engleza Oferim salariu fix (negociabil in functie de experienta), 3 mese zi DETALII LA sau
-
Angajam Coordonator activitate hoteliera. Receptioneri si ospatari pentru o unitate hoteliera in Poiana Brasov. Se asigura cazare si masa. Cvurile se trimit pe adresa. Se accepta si pensionari din sistemul militar.
-