Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Disponibil din: 2021-07-19 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez personal

    Angajez personal HoReCa

  • S.C. Geraico Prod Com S.R.L. angajeaza - MANAGER HORECA - Hateg (Jud. HD)

    Suntem in cautarea unei persoane organizate, resposabila, cu atitudine pozitiva, hotarata, adaptabila si care sa  demonstreze in acelasi timp si autocontrol care se va ocupa administrarea si coordonarea activitatii si personalului din locatiile noastre: BISTRO ART GRIL, ART MOTEL si CLUB HAOS. Responsabilitati:          Sa coordoneze si supravegheze  activitatea personalului din subordine, asigurandu-se ca serviciile  prestate de acestia sa fie la nivelul standardelor de calitate;          Sa organizeze si supravegheze intreaga activitate a celor trei locatii, astfel incat sa fie posibila atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti. Sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor si sau reclamatiilor clientilor;          Raspunde de administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta si monitorizarea cheltuielilor respectand bugetul alocat in activitatea  de aprovizionare si organizare a locatiei. Noi oferim:          un loc de munca stabil;          un pachet salarial format din salar net intre 3.500 - 4.000 RON + BONUSURI DE PERFORMANTA;          tichete de masa in valoare de 40 RON zi;          sansa sa muncesti intr-un loc impreuna cu oameni cu experienta. Daca simti ca esti potrivit a, atunci aplica acum si te vom contacta noi.

  • 1

    Angajam coordonatoare hotel

    Angajam la unitate hoteliera de 4 stele din Poiana Brasov persoana pentru coordonare activitate, o persoana serioasa, poate fi si pensionara. Se asigura si cazare in hotelul nostru Asteotam CV pe email.

  • 14

    Angajam ospatar,picol-post sezonier

    Societate Comerciala angajeaza ajutor de bucatar-post sezonier. Ce oferim: -salariul motivant -decont transport -oferim cazare celor din alte localitati -oferim masa. Cerem: -experienta Daca consideri ca te regasesti in cele mai sus mentionate,te asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon . Ne poti trimite cv-ul pe adresa de email:

  • 2

    Receptioneri hotel

    Hotel 4* Cluj recrutează recepționeri in Cluj . Cumostinte limba engleză obligatoriu ! Inf.

    Repostat automat
  • 3

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza personal HORECA

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza : - mecanic (2500 lei net) -receptioner hotel (3500 lei net), solicitam experienta minim un an si calificare Oferim cazare si 3 mese pe zi.

  • 17

    Angajam receptioner

    Hotel Anastasia Sibiu angajeaza receptioner. Cerinte: - limba engleza (nivel mediu) - cunostinte elementare la calculator Program de lucru pe timp de noapte (se vor lucra 15 nopti luna). Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj.

  • 2

    Angajez Receptioneri

    Hotel din statiunea Eforie Nord angajeaza receptioneri pentru sezonul 2024 - cunoasterea programului de gestiune hoteliera - Fidelio - reprezinta un avantaj. Se deconteaza transportul sau se ofera cazare si masa pentru cei din afara judetului. Detalii despre salariu - la interviu.

  • 5

    Hotel-restaurant angajeaza instalator fochist cu atestat ISCIR

    Complex hotelier, aflat in Bucuresti, Bdul Metalurgiei - Berceni, cautam instalator fochist cu experienta in exploatare si mentenanta instalatii. Lucru in ture, contract de munca, salariu fix + bonuri de masa.

  • 70

    Femeie de serviciu Camerista

    HOTEL CONTINENTAL din Timisoara ANGAJAM : - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture , - seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon - IN IMAGINE

  • 47

    Angajam responsabil cazare

    Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).

  • 1

    Angajam personal hotel

    angajam personal hotel contract de munca permanent receptionere - program 12 24 12 48 cameriste program 8 ore zi un liber pe saptamana ajutori ospatari program 2 zile lucrate 2 zile libere ajutor bucatar program 2 zile lucrate 2 zile libere instalator intretinere mentenanta electrician intretinere mentenanta pentru persoanele din afara orasului se ofera cazare relatii la receptia hotelului situat in Constanta bulevardul Mamaia 191

  • 114

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • 2

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 15

    Recepționer/ă Hotel Excelsior

    Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 2

    Receptioner ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!

  • 1

    Recepționer service auto - SC VERBIȚĂ SRL

    Sc Verbiță Srl angajează RECEPȚIONER SERVICE AUTO Suntem în căutarea unui recepționer service care să se alăture echipei noastre. Rolul implică interacțiunea directă cu clienții și colaborarea apropiată cu mecanicii care identifică problemele autovehiculului. Responsabilități: -Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea solicitărilor clienților, -Întâmpinarea clienților la sosirea în service, -Înregistrarea detaliilor vehiculelor și a solicitărilor clienților în sistemul nostru informatic, -Comunicarea eficientă cu clienții pentru a furniza informații precise despre starea vehiculelor și costurilor, -Colaborarea strânsă cu echipa tehnică pentru a asigura o experiență fluidă pentru clienți. -Facturează şi încasează contravaloarea intervenţiilor asupra autovehiculelor ( piese, manoperă, accesorii, consumabile) Cerințe: -Experiență într-un post similar, preferabil în industria auto, Abilități excelente de comunicare și relaționare, -Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a-și păstra calmul în situații stresante, -Cunoștințe de utilizare a computerului, Beneficii: -Salariu motivant + tichete de masa, -Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși, -Training și dezvoltare profesională continuă. Dacă ești motivat și dornic să te alături unei echipe dinamice și inovatoare, te încurajăm să aplici pentru acest post. Trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail : Informatii suplimentare la numarul de telefon :

  • 4

    Dispecer video office Cluj-Napoca

    Angajam o persoana la dispeceratul video al unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program în ture zi și noapte. Cerinte : -abilități minime de munca cu calculatorul. -cunoștințe minime de securitate a incintelor Venitul net 2.800 lei, iar plata se efectuează direct în contul bancar al angajatului.

Salvează căutarea