Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie doar cu poze Disponibil din: 2021-08-23

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Receptioner a hotel

    Candidatul Ideal Experienta in lucru cu oamenii Persoana deschisa cu simtul raspunderii Cunoasterea limbii engleze Abilitati in relatiile cu publicul, coordonare, control si verificare, personalitate energica, amabilitate,aspect placut. Descrierea jobului Atribuții: Check in check out incasari Facturare Intampinarea si primirea oaspetilor Oferirerea informatiilor pe parcurul sejurului Receptionarea solicitarilor turistilor si rezolvarea redirectionarea lor Pastrarea unor bune relatii functionale cu intreaga echipa Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv

  • 3

    Hotel Savoy Mamaia 4* angajeaza RECEPTIONER pentru sezonul 2024

    DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.

  • 1

    doresc angajare colaborare ca (administrator,housekeeping supervizor,adm.piscina,mentenanta)

    Daca ai o pensiune,vila sau un hotel și nu te mai poți ocupa de el(sau nu ai timp),sau vrei sa il vinzi dar nu reusesti si vrei totusi sa produca bani.Apelati la un om de incredere care doreste angajare colaborare ca administrator(am o echipa faina cameriste ti,ospatari te,receptie si consumabile+guvernanta eu si sotia). Sau de asemenea ca Housekeeping Supervizor,Administrator Piscina sau Mentenanta(hotel,vila,pensiune).Sunt din jud.Buzau Ramnicu Sarat,am 48ani,stagiu militar satisfacut(sergent in rezerva),casatorit,fara vicii sau cazier patat.Prestez aceste posturi(total diferite intre ele),dar i-mi plac si ma reprezinta de 6 ani in domeniul horeca.ATENTIE (fara certificate sau diploma in domeniu),doar experinta dobandita(de la oameni vechi calificati si cu experienta),seriozitatea,loialitatea,onestitatea ma reprezinta (nu cred in hartii care nu prea au valoare,fata de fapte reale,practica...).Doresc angajare colaborare,seriozitate,cazare & masa dupa caz,ca locatii(litoral,munte sau inprejurimile jud.Buzau,Vrancea).Ma puteti contacta la nr.din anunt acelasi si pe whatsapp,sau mesaj aici sau pe mobil si va contactez imediat(in cazul in care nu pot prelua apelul).Exclus cei care nu ofera sau nu se tin de promisiunile facute.Poza reala de anul trecut.

  • 4

    Angajam Ospatar - Receptioner

    Cautam o persoana dispusa sa ne reprezinte in fata clientilor , comunicativ a program o zi cu o zi , Ce oferim : Un mediu de lucru plăcut și prietenos, într-o pensiune de lux. Oportunitatea de a face parte din experiența oaspeților noștri și de a contribui la crearea amintirilor lor de neuitat. O echipă dedicată care îți va oferi suport și îți va aprecia munca

  • 1

    Manager Calitate Simigeria Matei - Magazine Bucuresti - 6000 lei

    Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei

  • 1

    Join our Team as Hotel Receptionist at VIBRE HOTEL*****

    Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.

  • Valet Bellboy pentru un Hotel de 5*

    Cerinte: - permis de conducere categoría B - experienta anterioara intr-o pozitie similara nu este obligatorie, dar constituie avantaj - persoana responsabila, organizata, capabila sa lucreze in echipa, atenta la detalii - cunoştinţe medii de limba engleză - prezenţa agreabilă, amabilitate, - atitudine pozitivă în relaţiile cu clienţii şi colegii - asumarea răspunderii pentru calitatea serviciilor oferite Descrierea jobului: - asigurarea locurilor de parcare pentru oaspetii hotelului - preluarea bagajelor la check in check out - verificarea spatiilor din hotel si din imprejurimi - îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct in concordanţă cu necesitaţile imediate ale unitaţii -efectueaza diverse comisioane Oferim: - Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta. - Oportunitati de training formare profesionala si avansare - Program de lucru in ture

  • 5

    Angajare personal hotelier si baza tratament Eforie Sud

    Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - receptioneri - cameriste - guvernanta - asistent BFT BFKT maseur Locurile de munca sunt disponibile la Complex Hotelier Edmond si Cosmos

  • 2

    Angajare personal hotelier si baza tratament Eforie Sud

    Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - receptioneri - cameriste - guvernanta - asistent BFT BFKT maseur Locurile de munca sunt disponibile la Complex Edmond si Cosmos

  • 4

    Hotel Insula din Neptun angajam receptioner

    Angajam receptioner, pentru perioada sezonului estival 2024 nu este necesara experienta in domeniu hotelier cerinte: abilitati de utilizare a calculatorului, limba romana scris vorbit fluent fisa postului: -inregistrarea in baza de date a clientilor -preluarea apelurilor telefonice -indrumarea clientiilor catre spatiile de cazare -oferirea de informatii privind serviciile oferite -inregistrarea solicitarilor clientilor -incasarea contravalorii serviciilor oferite -realizarea rapoartelor pentru cameriste

  • 1

    Angajam Personal Hotelier

    Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre. Venim cu promisiunea unei experiențe de lucru plină de oportunități de creștere și satisfacții personale, la Crowne Plaza Constanta - Mamaia Beach.

  • 33

    Recepționer Clinica Visa Med

    Clinicile Visa Med își măresc echipa cu un post de RECEPȚIONER. Căutăm o persoană zâmbitoare, inteligentă și răbdătoare care să știe să primească pacienții, care să fie dornică să învețe soft-urile în care se fac programările și un bun co-echipier. Pentru depunerea CV-ului, vă rugăm să direcționați documentul către adresa de e-mail: sau către numărul de whatsapp: Vă așteptăm la interviu!

  • 1

    Hotel Ariata, Scheia angajeaza receptioner.

    Hotel Ariata, Scheia angajeaza receptioner. Cerinte : - Cunostinte de limba engleza (scris vorbit - nivel mediu) - Cunostinte de operare a calculatorului (word, excel, mail, booking, Airbnb) - Abilitati de comunicare, lucru in echipa, Pentru mai multe detalii lasati CV-ul dvs pe whatsapp la nr de telefon sau aici .

  • 1

    Hotel Aurelia angajeaza receptioner

    Hotel Aurelia (vis a vis de Metro 1, Calea Sagului) angajeaza receptioner de hotel. Cautam persoane vorbitoare de limba engleza,energice si pozitive. Noi te rasplatim si iti oferim: salariu atractiv, transport, echipa tanara si contract pe perioada nederminata. Informatii la .

  • 3

    Receptioner hotel

    Euforia Retreat & Spa cauta o persoana dedicata si amabila pentru postul de receptioner hotel! Postul este permanent iar programul este in ture. Hotelul se afla intre Eforie Nord si Eforie sud. Cerinte: - experienta sau diploma de receptioner reprezinta un avantaj. - limba engleza - nivel conversational - cunostinte operare calculator (word, excel, outlook..) Daca esti o persoana placuta, zambitoare, proactiva si dornica sa invete lucruri noi, te asteptam sa ne suni la nr:

  • I want job as a receptionist

    Hi sir madam i am searching for job as a receptionist. I am from Bangladesh. I am coming to Romania 5th april. If you have any option for me then kindly contact with me. In picture you will get my WhatsApp number

  • 4

    Angajam receptioner

    Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.

  • 6

    Front Desk sala de sport in Dumbravita, Timis

    Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon

  • Pensiunea La Dolce Vita Băile Herculane angajează muncitor întreținere

    Pensiunea La Dolce Vita din Baile Herculane angajeaza personal de intretinere. Cunostintele in constructii si instalatii, precum si permisul categoria B constituie avantaj. Se ofera salariu, cazare si masa. Daca doresti, pentru aplicare poti completa formularul atasat acestui anunt sau ne poti contact telefonic sau prin mesaj. https: www.la-dolcevita.ro formulare-de-angajare

  • 1

    operator telefon preluari comenzi catering

    Uncle Vic restaurant angajeaza operator telefon preluari comenzi catering. Cerinte: - domiciliul stabil in Botosani - varsta minim 18 ani - cunostinte utilizare pc - intocmire primara NIR-uri contabilitate - primire marfa de la furnizori si gestionarea ei - program prelungit pana noaptea tarziu. Pentru mai multe detalii va rugam sunati la nr de telefon.

Salvează căutarea