Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie doar cu poze Disponibil din: 2022-05-31 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam receptioner a spa Hotel 4* Poiana Brasov

    Angajam receptioner a front desk pentru spa-ul din cadrul hotelului. Candidatul ideal: - Cunoaste limba engleza nivel mediu spre avansat - Are o atitudine pozitiva - Este dedicat a si orientat a catre cerintele clientilor - Are bune abilitati de comunicare - Este responsabil a si orientat a catre rezolvarea problemelor - Sunt necesare cunostinte de operare calculator Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Intampina, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesionist oaspetii hotelului si clientii care beneficiaza de zona SPA - Se ingrijeste de buna functionare a tuturor aparatelor si dotarilor din zona SPA - Colaboreaza cu alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping - Informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, servicii si programe oferite - Inregistreaza clientii si administreaza corect baza de date cu clienti - Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi aplicate cele mai adecvate solutii - Proceseaza cerintele si solicitarile de programare venite de la clienti Program: 2 zile cu 2 libere - Transport in comun decontat din Brasov spre Poiana Brasov; - nu asiguram cazare.

  • 2

    Angajam receptioneri

    Angajam receptioneri pentru Motelul Vector din Gaiesti, judetul Mures. Cunoştinţe si deprinderi: Cunoașterea pieței de produse hoteliere și a particularităților ei; Foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoașterea temeinică a limbii române, maghiare și a cel puțin unei limbi de circulație internațională; Aspect fizic plăcut, curat, îngrijit, prezență agreabilă, amabilitate, solicitudine; Abilități foarte bune de comunicare și negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile; Foarte bune abilități de planificare și organizare.

  • 13

    Hotel Belvedere isi mareste echipa!

    Formăm echipa la HOTEL BELVEDERE! Echipa noastră de profesioniști este pregatită să primească noi colegi pe urmatoarele posturi: CAMERISTA, OSPATAR, BARMAN, AJUTOR BUCATAR, BUCATAR, intr-o locație cu un renume greu de egalat! Oferim salariu atractiv si un mediu de lucru stabil și de calitate. Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email si pentru orice informații ne puteți contacta telefonic.

  • 1

    Angajam Receptionera-Camerista

    Oportunitate de angajare la Pensiunea Tomis din Baile Felix!!! Suntem in cautarea unei persoane entuziaste si dedicate pentru a se alatura echipei noastre la pensiunea Tomis din Baile Felix. Oferim cazarea si salariul motivant precum si posibilitatea de asi sporii veniturile. Cautam o personalitate placuta cu atentie la detalii, abilitati de comunicare si sociabilitate pt a interactiona cu oaspetii nostri intr un mod placut si profesionist. Disponibilitate pentru a lucra intr un program flexibil in functie de necesitatile clientilor si sezon. Experienta anterioara intr o pozitie similara sau relevanta constituie un avantaj. Daca sunteti o persoana, orientata catre servicii, responsabila si dornica sa faca parte din echipa noastra va rugam sa trimiteti CV la adresa de email pensiunea_tomis sau sa ne contactati la nr. de tel. . Va multumim pentru interesul dvs. si va asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre! Pu

  • 6

    Personal Pensiune in Baile Felix

    DescriereOportunitate de angajare la Pensiunea Tomis din Baile Felix!!! Suntem in cautarea unei persoane entuziaste si dedicate pentru a se alatura echipei noastre la pensiunea Tomis din Baile Felix. Oferim cazarea si salariul motivant precum si posibilitatea de asi sporii veniturile. Cautam o personalitate placuta cu atentie la detalii, abilitati de comunicare si sociabilitate pt a interactiona cu oaspetii nostri intr un mod placut si profesionist. Disponibilitate pentru a lucra intr un program flexibil in functie de necesitatile clientilor si sezon. Experienta anterioara intr o pozitie similara sau relevanta constituie un avantaj. Daca sunteti o persoana, orientata catre servicii, responsabila si dornica sa faca parte din echipa noastra va rugam sa trimiteti CV la adresa de email pensiunea_tomis sau sa ne contactati la nr. de tel. . Va multumim pentru interesul dvs. si va asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre!

  • Receptionist

    Candidatul Ideal - Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități d rezolvare a problemelor; - Abilități d comunicare și relaționare pacient; - Studii medii superioare finalizate; - Disponibilitate d lucru in ture d zi noapte, weekend; - Experiență în recepție secretariat - constituie un avantaj; - Cunoștințe limba engleză nivel mediu conversational; - Cunoștințe MS Office. Descrierea jobului: - Întâmpină, informe ză, inregistrează, progr m ază și îndrumă p cienții în clinică spit l; - Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; - Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale. Beneficii: - Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; - Abonament medical pentru angajați; - Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; - Training-uri periodice; - Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

  • 2

    Angajam receptioner hotel

    PLAZA35 angajeaza receptioner de hotel Cerinte: limba engleza (nivel mediu) cunostinte PC- Office disponibilitate pentru a lucra in ture de zi si noapte prezenta agreabila, serioasa, amabila si cu abilitati bune de comunicare; experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

  • Familie cu experiență

    Suntem familie cu experiență peste 5 ani în horeca ,cautam sa administram Vila în Costinești ,cerem și oferim seriozitate!

  • Angajam Receptioner - Hotel Carolina

    Hotel Carolina Heritage de 3 stele din Alba Iulia angajeaza receptioner full time. Programul de lucru incepe de la ora 08:00 si include si weekendul prin rotatie. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic. Responsabilități și sarcini: - asigură păstrarea registrului unic de intrări ieșiri al organizației; - asigură activitatea de telefonie centrală a organizației; - asigură activitatea de informații generale pentru public; - stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ; - păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație; - duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general; - răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (email, faxuri, oferte etc); - răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct; - asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor; - ține o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri; - asigură informarea asupra oricărui număr de telefon cerut de către angajații firmei (chiar prin apelarea serviciului de informații); - preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice; - ține evidența solicitărilor directe și a apelurilor telefonice în absența persoanelor căutate și asigură operativ informarea acestora; - primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri; - îndeplinește activitățile de protocol; - furnizează cu amabilitate informațiile solicitate; - răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă; - întocmește situații sau documente la cererea superiorului direct; - răspunde de înregistrarea documentelor redactate și de evidența lor; - răspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste și ziare; urmărește și verifică primirea lor; - asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite; - prepara cafea la cererea oaspetilor si serveste. - face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate; Avantaje la angajare: - Cunoaste limba engleza. - Este amabil si sociabil.

  • Receptioner Hotel in Otopeni

    Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;

  • 2

    Angajam Receptioner/a Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte:    Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare;  Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);  Limba engleza scris/vorbit   Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare;  Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;  Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate.    Conditii:   Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat;  Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta;  Tichete de masa;  Prime si bonusuri in functie de performanta;  Oportunitati de training formare profesionala.      Responsabilitati:   Intampinarea clientilor;  Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera;  Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului;  Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice;  Incasarea tarifului pentru cazare.  Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs

  • 1

    Receptionier YellowBoot ApartHotel Sibiu

    DESCRIERE ApartHotel YellowBoot Sibiu aflat pe strada Faurului, Cautam o persoana care sa se ocupe de bunul mers al pensiunii: atitudine pozitiva, deschisa, responsabila, onesta; Cunostintele de limba engleza reprezinta un plus; Cunostintele pe calculator sunt un avantaj. Taskuri principale: Menaj Relatie furnizori Servire mic dejun Relatia cu birou central din Bucuresti Emitere facturi si incasare contravaloare servicii (cand este cazul) Mentionam ca zona de rezervari este online iar check in-ul si check out-ul se fac de asemenea online, deci nu este nevoie de prezenta la locatie la check-in. Programul este flexibil si se desfasoara in prima parte a zilei: , in functie de rezervarile din pensiune. Salariul se discuta la interviu Bonus trimestrial in functie de rezervari Se ofera tickete de masa

  • 6

    Personal Receptie pensiune

    Anunț de Angajare: Recepționer Recepționeră Haller Boutique din Targu Mures caută un una Recepționer Recepționeră pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: * Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate * Efectuarea check-in check-out și gestionarea rezervărilor * Furnizarea informațiilor necesare oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale * Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței * Soluționarea solicitărilor și plângerilor oaspeților într-un mod prompt și eficient * Păstrarea registrului actualizat și gestionarea plăților Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al recepției este un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie * Abilități excelente de comunicare și prezentare * Cunoștințe de baza de limba engleza atât scris, cât și vorbit * Abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii * Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Oferim: * Oportunități de dezvoltare profesională * Mediu de lucru plăcut și colaborativ * Salariu atractiv Dacă sunteți o persoană cu atitudine pozitivă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email: Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre! Hotel Haller Boutique

  • 3

    Angajam pentru hotel 5* in Poiana Brasov

    Angajam personal pentru HOTLE 5* nou in POIANA BRASOV ] MASA SI TRANSPORTUL SUNT ASIGURATE!!! 1.RECEPTIONER - salariu 4000 lei net 2.CAMERISTA - salariu intre 3000-3500 lei net 3.COMISIONER - salariu intre 3000-3500 lei net 4.NIGHT AUDITOR- salariu 4000 lei net + spor de noapte 5.TERAPEUT MASEUR - salariu 4000 lei net 6.INGRIJITOR SPATII PUBLICE - SALARIU INTRE 2500-2800 lei net Mai multe detalii la sau pe Whattsup.

  • Angajam COMISIONER pentru hotel 5* Poiana Brasov

    Angajam COMISIONER pentru hotel nou de 5* din Poiana Brasov MASA SI TRANSPORTUL ASIGURATE! Mai multe detalii la sau pe Whattsup. Salariul intre 3000-3500 lei NET ( in mana).

  • 6

    Angajez o persoana care sa se ocupe integral de o Pensiune in Baile Felix

    Suntem in cautarea unei persoane (doamna sau domnisoara) entuziaste si dedicate pentru a se alatura echipei noastre din Baile Felix. Oferim între 3500 și 5000 pe lună în funcție de experiența în domeniu. Proba de lucru obligatoriu. Oferim cazarea si salariul motivant precum si posibilitatea de asi sporii veniturile. Cautam o Doamna sau domnisoara atenta la detalii. Sa aiba abilitati de comunicare si sociabilitate pt a interactiona cu oaspetii nostri intr un mod placut si profesionist. Disponibilitate pentru a lucra pe termen lung . Experienta anterioara intr o pozitie similara sau relevanta constituie un avantaj. Daca sunteti o persoana, orientata catre servicii, responsabila si dornica sa faca parte din echipa noastra va rugam sa ne contactati pe Whatsap sau sa ne sunati la nr. de tel. . Va multumim pentru interesul dvs. si va asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre!

  • 1

    Asistent Manager HOSTEL PERLA

    Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.

  • 2

    VEGA HOTELS angajeaza Agent contractari si achizitii

    Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.

  • 1

    Receptioner si Receptionera Spa

    Angajam Receptioner a si Receptioner a Spa in cadrul hotelului Double Tree by Hilton City Plaza.

  • 3

    Angajam Recepționeră Recepționer hotel 3*- 4*

    Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub

Salvează căutarea