Anunțuri
Locuri de munca Iasi Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Societate comerciala angajeaza personal curatenie pentru scari de bloc Program de lucru L V Se ofera salariul motivant Detalii la
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4-6h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Salariul in Olanda pentru toți lucrătorii peste 21 ani este 13,27 Euro brut h (aprox 11.5 Euro net h). Lucrătorii sub 21 ani pot fi plătiți cu un salariu mai mic, conform legislației olandeze. Salariul se calculează: numărul de ore lucrat x tariful oră = salariul dvs. Unele munci pot fi plătite cu un salariu mai mare, veți primi detalii odată cu oferta de munca. De obicei se lucrează 38-42 ore la săptămână, în funcție de nevoi și comenzi. Se pot lucra mai multe puține ore în unele săptămâni. Cazarea - de obicei la case, câte 2 persoane în cameră, baie și bucătărie la comun pentru toți cei din casă. Primiți detaliile cazării odată cu oferta de muncă. După completarea formularului de înscriere din linkul de mai jos, veți fi contactați de la biroul nostru. NU lucrăm în weekend! SERE DE FLORI: Munca la plantat, recoltat, sortat si ambalat crizanteme, trandafiri, gerbera, eustoma, crini, orhidee, lalele Preferabil cupluri tinere. Contract pe 12 luni SERE DE LEGUME: Munca la plantat, recoltat, tăiat frunze, răsucit planta, copilit, curățenie în seră. Sunt sere cu vinete, roșii, ardei, castraveți. Preferabil lucrători cu experiență la aceste culturi. Contract pe 4-8 luni. SERĂ CĂPȘUNI: Munca la plantat, recoltat, rupt frunze și flori. Curățenie în seră. Preferă lucrători cu experiență la căpșuni. Contract pe 3-9 luni. PEPINIERE ȘI SPAȚII VERZI: munca la plantat, repicat, tăiat, îngrijit și pregătirea comenzilor pentru livrare. Lucrați cu diferite plante ornamentale, arbuști, pomi fructiferi, gazon. Munca la îngrijire parcuri publice, spații verzi, grădini - plantare, îngrijire, curățenie. Adeseori folosiți diferite utilaje la muncă (motocoasă, drujbă, aspirator...) Contract pe 4-9 luni. Limba engleză mediu și permis auto necesar. ALTE MUNCI ÎN AGRICULTURĂ: LA RECOLTAT sparanghel, salată, broccoli, bujori, floarea soarelui ornamentală - în câmp. Contract pe 4-7 luni MUNCĂ ÎN FABRICI: - Componente prefabricate din beton (cofrare, turnare mecanizată, decofrare - lucru cu utilaje si macara - Piese din aluminiu - ambalare si pregătire de livrare - Hrană pentru căței - Condimente alimentare - Procesare și ambalare mezeluri și carne proaspătă - Sortare și ambalare legume și fructe - Reciclare- saltele Necesar cunoștințe medii-bune de limba engleză și permis auto. În fabrici vei folosi diferite mașini și utilaje. Aceasta necesită anumite abilități tehnice. Liză electrică, stivuitor, macara. Contract de 6-24 luni cu concediul de odihnă aferent. MUNCA ÎN DEPOZITE Se poate lucra la sortare, etichetare, ambalare, pre gătit pentru livrare comenzi. Pot fi produse alimentare, electrocasnice, de uz casnic, îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, accesorii modă Munca în domeniul logistic necesită cunoștințe medii-bune de limba engleză și adeseori și permis auto. Contract pe 6-12 luni. MUNCA ÎN ZOOTEHNIE Munca implică îngrijire, hrănire, efectuarea tratamentelor, curățenie, ajutare la fătare și mult (unde este cazul) în ferme de vaci, porci, capre, pui. Alte munci generale în ferma este un avantaj. Cunoștințele minime-medii de limba engleza prezintă un avantaj. Permis auto - adeseori este necesar. ABATOR PUI: Munca la ambalare carne pui tăiată mecanizat de mașini. Nu tăiați dvs carnea, munca preponderent este la ambalare. Munca la bandă. Aici se pot face cele mai multe ore săptămână. Necesită autoturism propriu - cazarea este la aprox 25 km. Angajatorul decontează combustibilul.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ai fost pana acum sofer livrator si cauti un loc de munca similar? Angajam la depozit Voinesti Iasi Ce vei face la noi: Vei livra marfa cu duba de 3,5 tone. Descarci produsele, pe rand, la clienti. Ce cerem de la tine: Permis auto categoria B. Esti de acord ca e obligatoriu, nu-i asa? Minim 1 an experienta intr-un post similar. Ne-ar ajuta sa cunosti deja modul de lucru in distributie si ideal, rute in jud Iasi. Ce iti oferim: Bonuri de masa in valoare de 40 lei pe luna. Prime de sarbatori si vouchere de vacanta. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Reducere la achizitia de produse Misavan. Cumperi produsele mai ieftin decat de la magazin. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curatenie, ne orientam activitatea catre mai multe directii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, produse din hartie si plastic, produse de ambalare, din carton si unica folosinta, candele si dispensere. Impreuna #Trecem Romania pe curat!
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel
-
-
Firma de transport germană, caută șoferi profesioniști pentru transport autoturisme intra-comunitar CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa OFERIM: - venituri lunare nete 3000 Euro ( compus din salariul pe Germania + diurnă) - sistem 7saptamani lucrate+ 3 libere - dispecerat in limba romana - Contract de Germania
-
Angajam tehnician pentru activitati administrative la o tipografie. Cerințe: - experienta minima 3 ani, poate fi si pensionar. - să supravegheze buna funcționare a activitatii; Beneficii: - pachet salarial atractiv, cu diferite bonificații; - loc de muncă stabil dacă demonstrezi că ești omul potrivit la locul potrivit; - condiții de muncă plăcute.
-
Angajam tamplar cu minim 2 ani experienta in montarea mobilierului din pal si mdf. Relatii la
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Debeo Jobs recrutează Operatori CNC pasionați pentru un client din Iasi. Alătură-te echipei și fii parte din inovație. Candidatul Ideal Absolvent liceu tehnic sau școală profesională; Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă; Disponibilitate de a lucra în schimburi, inclusiv schimb de noapte; Bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Punctualitate și eficiență; Cunostinte de desen tehnic, nivel avansat; Experiența ca prelucrator prin aschiere sau operator masini unelte cu comanda numerica într-o companie de producție de minimum 2 ani. Descrierea jobului Efectuează întreținerea preventivă a utilajului de producție; Respectă documentația de producție (routing) și desenul de execuție; Efectuează set-up-ul (reglarea mașinii) și operează utilajul de producție; Se asigură că are dispozitivele și instrumentele de măsură adecvate pentru piesele în lucru; Efectuează măsurătorile și înregistrează datele complet si corect pentru a asigura calitatea producției. Beneficii: Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță. Perioada de formare; Mediu de lucru dinamic și colaborativ; Tichete de masă 40 de RON zi lucrata; Tichete cadou de Craciun si Paste cate 600 RON; Bonus de performanță; Prima de transport; Bonus de vacanță 1100 RON Net an - bonusul va fi acordat procentual pentru perioada lucrată din an ; Zile libere plătite în situații familiale deosebite; Asigurare de viață; Servicii medicale private, cu tarif preferential; 7Card, cu tarif preferential.
-
DEBEO JOBS angajeaza SUDORI specializati in sudura MAG 135-136 pentru un client din Italia (Pordenone). Se lucreaza in hala subansamble metalice de mari dimensiuni. Oferta de angajare remunerație totală între 2700 - 3200 euro; transport și cazare asigurate de firmă (fără reținere din salariu); masa de prânz asigurată; angajare in baza unui contract de munca cu norma intreaga; asigurare medicala. Cerinte: sudura MAG 135-136; sudura pe ceramica seriozitate. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la numarul de telefon whatsapp:
-
Angajam soferi categori B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritotiul Germaniei !
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘOFER CONDUCATOR AUTO Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni Vineri Nr. poziții vacante: 1 Descrierea contextului general al rolului: Asigura transportul sigur și prompt al mărfurilor către clienți, respectând normele de siguranță rutieră și igienă alimentară. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - permis de conducere cat. B; - experiență anterioară în domeniul distribuției de produse alimentare panificație băuturi; - abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; - atenție la detalii și capacitate de organizare; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - gestionare eficientă a timpului; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă. Responsabilități: - conducerea în siguranță a vehiculului și respectarea regulilor de circulație; - încărcarea și descărcarea produselor alimentare în mod eficient și în conformitate cu instrucțiunile; - livrarea produselor la destinațiile stabilite în termenii și condițiile convenite cu clienții; - menținerea înregistrărilor precise referitoare la livrările efectuate și la starea mărfii; - comunicarea eficientă cu echipa logistică și clienții pentru a rezolva orice probleme sau solicitări; - întreținerea vehiculului și raportarea oricăror defecțiuni sau probleme tehnice; - respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară în timpul manipulării și transportului produselor; - participarea la formări și sesiuni de instruire pentru a îmbunătăți abilitățile și cunoștințele în domeniul transportului și distribuției de produse alimentare. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - bonusuri de performanță; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - experiență relevantă în activități de logistică - depozit pe produse alimentare; - experiența anterioară în lucrul cu sisteme FIFO; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
Firma EUROPA EXPRESS SA angajeaza Economist cu studii superioare in domeniul economic. Candidatul ideal ar trebui sa aiba: un minim de experienta pe un post similar; cunostinte de utilizare a programul WinMentor; atitudine pozitiva fata de locul de munca; capacitate de organizare.
-
Disponibil online
Economist vanzari online
Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU
-
SC DANA CLEAN S.R.L. IASI, angajeaza Sortatori Produse (Cod COR: 432106). Relatii la :
-
Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.