Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-02-09 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Tehnician mentananta Iasi

    Societate comerciala angajeaza tehnician de mentenanta ascensoare pentru mun. Iasi. Activitatea presupune executarea verificarilor tehnice si operatii de intretinere si revizie la echipamente de ridicat hidraulice sau electrice. Experienta constitue avantaj, dar nu este obligatorie.

  • Operator Întreținere, mici Reparații și Logistică (Handy-man) - Full time

    Suntem o companie de IT locală, cu un istoric de succes de peste 20 de ani. Căutăm să ne extindem echipa cu un coleg nou, entuziast și cu abilitati solide si experiență in efecturarea operatiunilor de întretinere sediu, logistică și reparații. Responsabilitățile tale vor include: Vei avea un rol esențial în asigurarea bunei funcționări a sediilor noastre. Reparații și întreținere: Întreținerea sediilor si a instalațiilor electrice, sanitare, de încălzire, precum și cu efectuarea de lucrări curente de zugrăveli și tâmplărie. Întreținere spații verzi și piscină: Vei asigura întreținerea spațiilor verzi și a piscinei, menținându-le într-o stare optimă. Aprovizionare: Coordonarea și gestionarea aprovizionării cu materialele necesare. Șofer: Deplasări în interes de serviciu, necesitând permis de conducere categoria B. Candidatul ideal: Persoana harnică, cu spirit de echipă si inițiativă Experiență vastă în mentenanță și reparații. Nu este necesară cunoaștere a unei limbi străine Ne-ar plăcea un coleg senior în echipa noastră tânără. Ce îți oferim: Un mediu de lucru plăcut si prietenos. Pachet salarial competitiv și beneficii adaptate experienței, precum bonuri de masa, asigurare medicală privată și acces la evenimente corporate.

  • 2

    Salon dă în chirie cameră.

    Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .

  • 12

    operatori curatenie la echipa de interventie in orasul Iasi

    Firma de curatenie, angajeaza urgent operatori curatenie(din Iasi), barbati, cu permis de conducere sau fara, la echipa de interventie. Norma de 8 ore/zi, iar angajarea se face cu Contract de Munca. Salariul atractiv si tichete de masa. Disponibiltate de deplasare in Judetele vecine Judetului Iasi si, poate, in toata Moldova.

  • 19

    Șofer TIR

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează șofer pe TIR (categ. C+E). Cerințe: Experiență minim 1 an ca șofer de TIR - OBLIGATORIE; Permis conducere cat. C, E OBLIGATORIU; Atestat profesional pentru transport marfă valabil OBLIGATORIU; Cunoștințe MINIME de mecanică; Fără cazier/ accidente rutiere grave. Descrierea jobului Livrarea sau ridicarea mărfurilor în mod operativ i în conformitate cu dispozi iile primite de la conducerea firmei sau cu comenzile transmise de client; Respectarea legislației în vigoare; Pachet salarial atractiv, diurne. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 1

    Școală de șoferi angajează instructor auto!

    Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa pentru postul de instructor auto! Cerințe: - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Atestat ; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile cursantului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul pe e-mail:

  • 9

    Consilier Imobiliar - GO IMOBILIARE

    Ne mărim echipa și căutăm coleg/colega pentru poziția de consilier imobiliar. Meseria de consilier imobiliar iti oferă foarte multe satisfacții la nivel personal, profesional și material. Pentru a ni te alătură, trebui sa ai: -      Foarte bune abilități de comunicare și relaționare -      Un minim de experientă în vânzări -      Permis de conducere categoria B -      Conduita etica impecabila Trebuie sa iti dorești: sa devii profesionist în imobiliare sa lucrezi la un standard etic profesional reglementat sa te dezvolți continuu la nivel personal și profesional sa faci parte dintr-o echipa profesionista, frumoasa și unita cu valori clar definite Iti oferim: training profesional autorizat suport constant și sustinut instrumente de lucru creare și dezvoltare brand personal - tu vei fi vedeta accesul intr-o comunitate profesionala extraordinară posibilitate reala de dezvoltat personală și profesionala la cel mai înalt nivel posibilitatea de a lucra în reprezentare exclusiva la cel mai înalt nivel profesional Suntem Go Imobiliare, companie ce activeaza pe piața locală din anul 2015. Lucram la cel mai înalt nivel profesional în imobiliare, oferind servicii complete în domeniul imobiliar. Ca și mod de lucru, suntem adepții lucrului în reprezentare exclusiv , reprezentarea unei singure părți intr-o tranzacție imobiliar . Intr-o piața în care profesia de agent imobiliar nu este încă reglementată, noi am ales sa ne supunem voluntar reglementărilor A.P.A.I.R - Asociația Profesionala a Agenților Imobiliari din România și sa ne ghidam activitatea după Codului Etic ce reglementează comportamentul fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de colegi, in intreaga activitate profesionala. Echipa noastră este compusă din consilieri imobiliari profesionisti, etici, instruiti la cel mai înalt nivel. Ne facem meseria bine și, cel mai important, cu foarte mare plăcere. Te așteptăm în echipa noastră!

  • 1

    Muncitori construcții

    Angajăm muncitori finisaje interioare, gresie, faianță.

  • 4

    Farmacist/Asistent farmacist

    Candidatul Ideal Ne mărim echipa și ne căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru locațiile noastre din Iași. În farmaciile LARA FARM, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fii tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice. Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului Farmacist/Asistent de farmacie LARA FARM: Studii superioare d specialitate - Facultatea d Farmacie / Absolvent al Școlii postliceale de farmacie Certificat d Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs; Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia; Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi; Creativitate, inițiativă și spirit de echipă. Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI FARMACIST: Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor. Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse. Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune. Supraveghează și coordonează activitatea de eliberare a produselor farmaceutice de către asistentul de farmacie. Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice. RESPONSABILITĂȚI ASISTENT DE FARMACIE: Activităti administrative/operaționale. Identificarea nevoilor pacienților și formularea recomandărilor. Informarea pacienților despre modul de utilizare al medicamentelor și despre potențialele lor riscuri sau efecte adverse. Aprovizionează și așează marfa la rafturi; aplică prețurile pe produse. Eliberarea medicamentelor sub supravegherea unui farmacist. Participarea periodică la inventarierea produselor din cadrul farmaciei. Ca beneficii, vei avea parte de: Suportul unor echipe unite și orientate către oameni, atât din interiorul farmaciei, dar și din întreaga companie; O comunicare constantă și transparentă în interiorul companiei; Un pachet salarial corelat cu experiența și nivelul de cunoștințe; Tichete de masă; Card de fidelitate LARA FARM cu reduceri preferențiale pentru angajați; Oportunități reale de promovare internă. Îți mulțumim pentru aplicare și abia așteptăm să ne cunoaștem într-o primă discuție!

  • 9

    Echipe finisori, instalatori sanitari si electricieni

    Societate de constructii angajeaza echipe finisori, electricieni si instalatori sanitari pentru șantierele aflate pe raza județului Iași. Solicitam experienta, calificare in domeniu, seriozitate, disponibilitate la deplasari . Oferim stabilitate, salarii motivante, prime Pasti si Craciun! Pentru relatii apelati la numărul afișat: .

  • Angajez mecanic auto

    Angajez mecanic cu experienta, daca ai mai lucrat in domeniu te asteptam in echipa noastra, program normal de lucru si conditii decente, salarizarea se discuta la interviu

  • 1

    Customer Care Support cu cu limba italiana BACAU

    Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • Inginer construcții civile și industriale

    -Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii

  • 20

    Disponibil online

    Economist vanzari online

    Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.

  • Angazej contabil

    Societate angajează contabil cu experiență. Relații

  • 1

    Sofer cap tractor

    Firma transport - camioane MAN Scania. 6000-7000 lei net.

  • 30

    consilier de vanzari

    Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie

Salvează căutarea