Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-04-12 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salariul in Olanda pentru toți lucrătorii peste 21 ani este 13,27 Euro brut h (aprox 11.5 Euro net h). Lucrătorii sub 21 ani pot fi plătiți cu un salariu mai mic, conform legislației olandeze. Salariul se calculează: numărul de ore lucrat x tariful oră = salariul dvs. Unele munci pot fi plătite cu un salariu mai mare, veți primi detalii odată cu oferta de munca. De obicei se lucrează 38-42 ore la săptămână, în funcție de nevoi și comenzi. Se pot lucra mai multe puține ore în unele săptămâni. Cazarea - de obicei la case, câte 2 persoane în cameră, baie și bucătărie la comun pentru toți cei din casă. Primiți detaliile cazării odată cu oferta de muncă. După completarea formularului de înscriere din linkul de mai jos, veți fi contactați de la biroul nostru. NU lucrăm în weekend! SERE DE FLORI: Munca la plantat, recoltat, sortat si ambalat crizanteme, trandafiri, gerbera, eustoma, crini, orhidee, lalele Preferabil cupluri tinere. Contract pe 12 luni SERE DE LEGUME: Munca la plantat, recoltat, tăiat frunze, răsucit planta, copilit, curățenie în seră. Sunt sere cu vinete, roșii, ardei, castraveți. Preferabil lucrători cu experiență la aceste culturi. Contract pe 4-8 luni. SERĂ CĂPȘUNI: Munca la plantat, recoltat, rupt frunze și flori. Curățenie în seră. Preferă lucrători cu experiență la căpșuni. Contract pe 3-9 luni. PEPINIERE ȘI SPAȚII VERZI: munca la plantat, repicat, tăiat, îngrijit și pregătirea comenzilor pentru livrare. Lucrați cu diferite plante ornamentale, arbuști, pomi fructiferi, gazon. Munca la îngrijire parcuri publice, spații verzi, grădini - plantare, îngrijire, curățenie. Adeseori folosiți diferite utilaje la muncă (motocoasă, drujbă, aspirator...) Contract pe 4-9 luni. Limba engleză mediu și permis auto necesar. ALTE MUNCI ÎN AGRICULTURĂ: LA RECOLTAT sparanghel, salată, broccoli, bujori, floarea soarelui ornamentală - în câmp. Contract pe 4-7 luni MUNCĂ ÎN FABRICI: - Componente prefabricate din beton (cofrare, turnare mecanizată, decofrare - lucru cu utilaje si macara - Piese din aluminiu - ambalare si pregătire de livrare - Hrană pentru căței - Condimente alimentare - Procesare și ambalare mezeluri și carne proaspătă - Sortare și ambalare legume și fructe - Reciclare- saltele Necesar cunoștințe medii-bune de limba engleză și permis auto. În fabrici vei folosi diferite mașini și utilaje. Aceasta necesită anumite abilități tehnice. Liză electrică, stivuitor, macara. Contract de 6-24 luni cu concediul de odihnă aferent. MUNCA ÎN DEPOZITE Se poate lucra la sortare, etichetare, ambalare, pre gătit pentru livrare comenzi. Pot fi produse alimentare, electrocasnice, de uz casnic, îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, accesorii modă Munca în domeniul logistic necesită cunoștințe medii-bune de limba engleză și adeseori și permis auto. Contract pe 6-12 luni. MUNCA ÎN ZOOTEHNIE Munca implică îngrijire, hrănire, efectuarea tratamentelor, curățenie, ajutare la fătare și mult (unde este cazul) în ferme de vaci, porci, capre, pui. Alte munci generale în ferma este un avantaj. Cunoștințele minime-medii de limba engleza prezintă un avantaj. Permis auto - adeseori este necesar. ABATOR PUI: Munca la ambalare carne pui tăiată mecanizat de mașini. Nu tăiați dvs carnea, munca preponderent este la ambalare. Munca la bandă. Aici se pot face cele mai multe ore săptămână. Necesită autoturism propriu - cazarea este la aprox 25 km. Angajatorul decontează combustibilul.
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Promovat
Angajam barbat pentru curatenie in Iasi, la fabrica grenzebach, zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalat cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne mărim echipa și căutăm coleg/colega pentru poziția de consilier imobiliar. Meseria de consilier imobiliar iti oferă foarte multe satisfacții la nivel personal, profesional și material. Pentru a ni te alătură, trebui sa ai: - Foarte bune abilități de comunicare și relaționare - Un minim de experientă în vânzări - Permis de conducere categoria B - Conduita etica impecabila Trebuie sa iti dorești: sa devii profesionist în imobiliare sa lucrezi la un standard etic profesional reglementat sa te dezvolți continuu la nivel personal și profesional sa faci parte dintr-o echipa profesionista, frumoasa și unita cu valori clar definite Iti oferim: training profesional autorizat suport constant și sustinut instrumente de lucru creare și dezvoltare brand personal - tu vei fi vedeta accesul intr-o comunitate profesionala extraordinară posibilitate reala de dezvoltat personală și profesionala la cel mai înalt nivel posibilitatea de a lucra în reprezentare exclusiva la cel mai înalt nivel profesional Suntem Go Imobiliare, companie ce activeaza pe piața locală din anul 2015. Lucram la cel mai înalt nivel profesional în imobiliare, oferind servicii complete în domeniul imobiliar. Ca și mod de lucru, suntem adepții lucrului în reprezentare exclusiv , reprezentarea unei singure părți intr-o tranzacție imobiliar . Intr-o piața în care profesia de agent imobiliar nu este încă reglementată, noi am ales sa ne supunem voluntar reglementărilor A.P.A.I.R - Asociația Profesionala a Agenților Imobiliari din România și sa ne ghidam activitatea după Codului Etic ce reglementează comportamentul fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de colegi, in intreaga activitate profesionala. Echipa noastră este compusă din consilieri imobiliari profesionisti, etici, instruiti la cel mai înalt nivel. Ne facem meseria bine și, cel mai important, cu foarte mare plăcere. Te așteptăm în echipa noastră!
-
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Candidatul Ideal Ne mărim echipa și ne căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru locațiile noastre din Iași. În farmaciile LARA FARM, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fii tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice. Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului Farmacist/Asistent de farmacie LARA FARM: Studii superioare d specialitate - Facultatea d Farmacie / Absolvent al Școlii postliceale de farmacie Certificat d Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs; Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia; Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi; Creativitate, inițiativă și spirit de echipă. Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI FARMACIST: Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor. Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse. Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune. Supraveghează și coordonează activitatea de eliberare a produselor farmaceutice de către asistentul de farmacie. Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice. RESPONSABILITĂȚI ASISTENT DE FARMACIE: Activităti administrative/operaționale. Identificarea nevoilor pacienților și formularea recomandărilor. Informarea pacienților despre modul de utilizare al medicamentelor și despre potențialele lor riscuri sau efecte adverse. Aprovizionează și așează marfa la rafturi; aplică prețurile pe produse. Eliberarea medicamentelor sub supravegherea unui farmacist. Participarea periodică la inventarierea produselor din cadrul farmaciei. Ca beneficii, vei avea parte de: Suportul unor echipe unite și orientate către oameni, atât din interiorul farmaciei, dar și din întreaga companie; O comunicare constantă și transparentă în interiorul companiei; Un pachet salarial corelat cu experiența și nivelul de cunoștințe; Tichete de masă; Card de fidelitate LARA FARM cu reduceri preferențiale pentru angajați; Oportunități reale de promovare internă. Îți mulțumim pentru aplicare și abia așteptăm să ne cunoaștem într-o primă discuție!
-
Societate de constructii angajeaza echipe finisori, electricieni si instalatori sanitari pentru șantierele aflate pe raza județului Iași. Solicitam experienta, calificare in domeniu, seriozitate, disponibilitate la deplasari . Oferim stabilitate, salarii motivante, prime Pasti si Craciun! Pentru relatii apelati la numărul afișat: .
-
Angajez mecanic cu experienta, daca ai mai lucrat in domeniu te asteptam in echipa noastra, program normal de lucru si conditii decente, salarizarea se discuta la interviu
-
S.C. Area Best Construct angajează muncitori calificați in construcții, interioare , finisaje, gresie , faianță persoane serioase care își doresc un loc de muncă stabil. Salariul in funcție de ceea ce știe să facă fiecare.
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
-Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii
-
Disponibil online
Economist vanzari online
Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.
-
-
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
Cerinte Studii - studii medii scoala profesionala; Cunostinte de calcul matematic de baza; Descrierea jobului -preia comenzile pe care trebuie sa le produca de pe tableta -seteaza comanda pe utilaj, calculand necesarul de materie prima -preia produsele din utilaj si le trimite catre ambalare -eticheteaza produsele finale Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
Cerinte seriozitate si implicare fara vicii (alccol) Descrierea jobului lucrator in productia de tigla metalica operatiuni de debavurare operatiuni de sablare Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri si calificare organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma instalatii electrice ,angajeaza electricieni. Constructii civile si industriale. Deplasari in tara.- ocazional. 4800-5000 lei net in functie de abilitati. Carnet categoria B reprezinta avantaj. Tenician curenti slabi intslatii incendiu
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Anunț de Angajare: Vânzător Vânzătoare - Magazin Mixt în Eforie Nord Eforie Sud Dorim să adăugăm oameni pasionați și dedicați echipei noastre! SEZONIERI LITORAL. Suntem în căutarea unor tineri dinamici și motivați, cu vârsta între 16 și 30 de ani, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de vânzători vânzătoare. În această poziție, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie, oferind servicii excelente clienților noștri într-un magazin mixt deschis non-stop. Cerințe: * Entuziasm și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniul comerțului * Disponibilitatea de a lucra în ture de 12 ore, într-un program non-stop ( ture de 12 ore zilnic ) liber prin rotație odată ce avem toată echipa * Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi o experiență plăcută clienților * Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Beneficii: * Salariu atractiv de 2500 lei lunar ( prima luna ) - apoi 2800 lei lunar * Contract de muncă în conformitate cu legislația în vigoare * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, cu posibilități de dezvoltare personală și profesională * Cazare oferită pentru cei care vin din alte orașe * Angajament față de seriozitate și profesionalism Cum să aplici: Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm sa ne contactezi prin wats up la numărul afișat. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență de lucru plină de satisfacții și oportunități de creștere profesională! PENTRU MAI MULTE DETALII - LASATI UN MESAJ PE WATS UP LA NUMARUL DE MAI SUS DIN POZA. * vârstă * de unde ești * daca ai mai lucrat sau nu pe litoral * o poza reală cu tine sa vad exact cu cine vorbesc
-
Restaurant Turnul de Apa își mărește echipa, căutam personal lucrător în bucătărie și ospătar ospătăriță ! Dacă ești energic și vesel, dacă vrei sa faci parte dintr-o echipa prietenoasa și calda te așteptăm la Restaurant Turnul de Apa pe aleea Mihail Sadoveanu nr 7 sau la nr de telefon