Anunțuri
Locuri de munca Iasi Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajez șofer taxi, singur pe mașină. Dispecerat Euro 140 lei zi, 4 duminici libere pe luna
-
Producător băuturi angajează agenți de vânzări pentru județul Iași, in vederea extinderii echipei. Necesare diploma de bacalaureat și permis de conducere categoria B. Relații la telefon .
-
Promovat
Angajez mecanici auto si electrician auto CERINTE: - Cunostinte tehnice in domeniul auto - Competenta in executarea lucrarilor de reparatii auto - Corectitudine, implicare, initiative - Seriozitate, dorinta de munca, orientare spre dezvoltare profesionala - Reprezinta avantaj experienta pe un post similar DESCRIERE JOB: - Analizeaza starea tehnica a autovehiculului - Identifica problemele si propune solutii pentru rezolvarea lor - Efectueaza operatiile de reparatii necesare - Verifica rezultatul interventiei si preda autoturismul - Intretine ordinea si curatenia postului de lucru BENEFICII: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu de la 5000 ron in functie de experienta si eficienta muncii - Mediu de lucru prietenos si competitiv, post de lucru echipat complet - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata - Pachet salarial motivant in functie de experienta si bonusuri de performanta - Tichete de masa
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Salon de înfrumusețare din Iași, zona Gara Nicolina, str. Nicolae Iorga, închiriază scaun pentru o coafeză cu experiență! Salonul e modern, cu mobilier nou. Fotografii și detalii în privat. Relații la tel.
-
Casa Auto angajeaza mecanic auto. Cerinte: - minim 2 ani experiență relevantă în domeniul reparațiilor auto, in mecanica multimarca; - studii de specialitate finalizate, calificare mecanică auto; - experiența electrică reprezintă un avantaj. Descrierea jobului: - efectuează lucrările de reparație conform comenzilor de lucru; - stabilește necesarul de piese de schimb; - folosește echipamentul, sculele speciale și dispozitivele pentru fiecare lucrare într-o manieră eficientă; - respectă toate măsurile de siguranță în muncă. Beneficii: Pachet salarial atractiv în funcție de experiență; Bonusuri de performanță lunare; Mediu de lucru profesional într-un service autorizat; Stabilitate pe termen lung; Tichete de masă; Asigurare privată de sănătate.
-
Transport marfa, mobila, materiale de construcții, mutări, etc pe toată raza județului Iasi. Dubă supra inăltată Prețuri avantajoase Pe tru mai multe detalii sunați la Nr de telefon
-
Asistent medical cu diploma recunoscuta in Germania: incepand de la 28 brut / ora + un premiu de incredere (Treupr mie ) in valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani ( 1333 la fiecare 6 luni ), in functie de experienta avuta in azile sau spitale . Salariul variaza intre 4480 brut lunar si 5500 brut lunar, fara sporuri sau premiu. O diurna pentru asistentii cu recunoastere de până la 28,00 neta / zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . Ingrijitor persoane varstnice fără certificat de calificare, dar cu experienta de minim 1 an in domeniul ingrijirii: 16,00 brut / ora + diurna 24 net /zi pentru mancare care se va regasi in salariu lunar. Salariul porneste de la un brut de 2890 / luna ( un venit minim lunar net de la 2000 / luna ). Se organizeaza si se plateste de catre firma noastra cazarea cat mai aproape de locul de munca si se ofera consiliere pe toata perioada contractului. Platim transportul in Germania si cazarea, apoi costul transportului la serviciu si inapoi, daca merge cu masina personala ( 0,30 / km ) SE CER CUNOȘTINȚE DE LIMBA GERMANA LA NIVEL CÂT DE CÂT CONVERSAȚIONAL Info: (inclusiv Whatsapp)
-
Agentia As-Gastro-Consult cauta personal cu experienta in gelaterie la bar (preparare cafea, cupe de inghetata...) , experienta la laborator ,precum si experienta ca si ospatar varsta intre 25-40 ani, cunoscatoare de limba germana sau italiana la nivel mediu-conversational, se ofera cazare si masa iar salariul de pornire este cuprins intre 1200-1500 euro net /luna.Plecarea este imediata!Telefon:
-
sc roxyana trading srl iasi podul de fier angajeaza 1.vanzatoare cu experienta casa de marcat salariu începând cu 30000lei net 2.manipulanta marfa(asezare produse raft) fata de preferat salariu începând cu 2700 lei net program 8 h 6-14 14-22 contract de munca program in 2 ture cautam personal amabil si serios pentru perioada indelungata zona podul de fier Contact Mail Pentru ""detalii"" va rog frumos sunati
-
Firma adimistrare imobile angajeaza tehnician mentenanta pentru intretinere cladiri. Cerinte : Permis categoria B Diploma calificare(instalator ,frigotehnist,electrician)
-
Societate de construcții angajează dulgheri, fierari și zidari. Plata se face la două săptămâni.
-
Dacă deții atestat transport alternativ sau încă nu, te așteaptam la casa Sindicatelor parter camera 4 la școala de șoferi Amigo art sa discutam pașii de urmat pentru a veni in flota noastră. Te așteptăm de luni până vineri între orele 9 și 16. Condiții obligatorii: 21 ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B.
-
Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul constructiilor (cai ferate, drumuri si poduri); Experienta in studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte; Cunostinte pachet Office, cunoasterea programelor devize constructii, constituie un avantaj; Cunostinte legislative in domeniu; Bune abilitati de organizare; Comunicare persuasiva; Responsabilitate, seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, loialitate; Experienta: minim 2 anI. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), inclusiv eligibilitate; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte ; Intocmirea documentatiei complete pentru participarea la licitatii publice; Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata; Intocmire grafice de executie, cash flow; Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie/santier cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta; Elaborarea, conducerea si verificarea componentelor tehnice ale proiectelor; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice de constructii si instalatii si cerintele licitatiei: Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
-
Meseria ta, este pasiunea ta? Daca ești sociabil iți place să oferi sfaturi, dar să ai și rezultate, vino alături de noi! Căutăm un coleg/colegă care să întregească echipa noastră! Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Persoana dinamica, comunicativa, cu initiativa si spirit de echipa; Deschidere spre relationare cu clientii; Experienta in domeniul comercial poate fi un avantaj. Descrierea jobului: Aranjează produsele în raft și răspunde de alimentarea permanentă a raionului Lipește etichete și coduri de bare pe produsele recepționate Cunoaște magazinul și produsele din zona sa de responsabilitate Scanează produsele și încasează sau informează de mijloacele de plata. Se asigură de aprovizionarea corectă și completă a standului cu produse; Asigurare curățenia în raion și aspectul commercial; Oferă clienților informații despre produsele comercializate; Preia comanda clientului aplicând tehnicile de vânzare și ambalare; Asigură buna funcționare și curățenia echipamentelor de lucru; Ce te vă face să te bucuri de viață în Auchan? Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masa, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanta, prime de performanta) Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime Ziua liberă de ziua ta de naștere Asigurarea de sănătate Asigurarea de viață, Asigurarea stomatologică Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelența și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi Te provoacă această oportunitate? Te regăseșți în tot ce ti-am povestit mai sus ? Aplică acum!
-
Casa Auto angajeaza consilier receptie service pentru locatia de la Letcani. Cerinte: - Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic; - Bune abilităti de operare PC (Word, Excel, Internet); - Dinamism, seriozitate, corectitudine si o bună organizare a activitătilor si a timpului; - Responsabilitate si precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clientii externi si interni; - Cunoasterea programelor de piese auto; - Experientă pe o pozitie similară cel putin 2 ani, constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Receptionarea si inspectia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienti; - Prezentarea serviciilor si a facilitătilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei; - Consilierea permanentă a clientilor privind modul de desfăsurare al reparatiei si consilirea clientilor privind lucrările care sunt recomandate pentru remedierea defectiunilor autoturismului; - Estimarea costurilor comenzii si transmiterea lor către client; - Programarea autoturismelor în atelier si asigurarea încărcării optime a acestuia; - Întocmirea actelor necesare efectuării lucrărilor de reparatii si întretinere în service; - Identificarea si lansarea comenzilor de piese necesare service-ului către furnizori. Beneficii: Pachet salarial atractiv; zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; tichete de masă; tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală, asigurare privată de sănătate. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail