Oferte locuri de munca Ilfov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
DescriereIți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Receptioner - Barman - Ospatar Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Promovat
Responsabilitati: > aprovizionezi rafturile cu produse si verifici termenul de valabilitate al acestora >te asiguri de corectitudinea preturilor si afiselor Asa ca,pune-ti pe lista avantajele >pachet atractiv de compensatii si beneficii; >tichete de masa: >bomusuri prime periodice; >suport financiar pentru evenimente speciale; >oportunitati de dezvoltare, ..decont de transport.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam 4-6 persoane (barbati sau femei) pentru a lucra intr-un depozit situat in Mogosoaia. Program fix - schimbul 1. De Luni pana Vineri. Sarbatorile legale se platesc dublu Contract de munca pe perioada nedeterminata. Decont transport. Detalii suplimentare telefonic.
-
Promovat
Oferim loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata. Fabrica noastra produce Tamplarie Pvc si Geam Termoizolator pentru profesionistii in domeniu si pentru utilizatorii casnici si dispune de linii automatizate de productie. Fabrica noastra este pe Soseaua Alexandriei, km 8, la granita dintre Sector 5 si Bragadiru si se poate ajunge cu Autobuz 3 STB, statia Gladiolelor, 4 statii de la supermarket Cora(capat Rahova) Lucrati intr-o firma cu peste 100 angajati si o vechime de peste 29 ani! - De 29 ani nu s-au intarziat niciodata salariile nici macar 1 minut !!! Puteti sa aplicati oricand pentru un credit bancar si aveti garantia ca acesta va fi aprobat !!! Se ofera Concediu de Odihna si toate drepturile conform Codului Muncii Programul de lucru este flexibil, in functie de dorinta fiecarui angajat 6.30-15.00 30 minute pauza de masa 7.30-16.00 30 minute pauza de masa 8.30-17.00 30 minute pauza de masa Programul este de 8 ore Daca se doreste se pot lucra ore suplimentare platite + 50 % Daca se doreste se poate lucra sambata si se plateste dublu(nu este obligatoriu) Se face o pregatire la locul de munca, o calificare, care dureaza 2 zile(evident ca se platesc aceste zile) si dupa aceasta calificare se acorda urmatoarele salarii 5 zile pe saptamana x 8 ore = 3045 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 9 ore=3615 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore=4190 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore+ sambata 5 ore=4915 lei(bani in mana=net)
-
Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din Buftea. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permis conducere categoria B. Cerințe: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); * Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permiis conducere categoria B. Beneficii: * Pachet de remuneratie atractiv; * Bonusuri lunare si semestriale de performanta; * Tichete de masa; * Abonament servicii medicale Regina Maria; * Evenimente corporate si teambuilding; * Programe de training; * Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente petreceri de companie
-
Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketin; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.erformanta; Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor. Publi24_1624686645
-
Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Angajam gestionar in zona Afumati, Voluntari jud Ilfov salariu incepand de la 3500 ron
-
Angajam in conditii avantajoase de munca cu salariu motivant: OPERATOR MASINA DE TAIAT CARTON SI HARTIE (GHILOTINA) VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. DE TELEFON AFISAT DE LUNI-VINERI INTRE ORELE 09:00-16:00!
-
Promovat
angajez șofer basculantă 8x4, articulată, cifa și buldoexcavator zona București și Ilfov (Bragadiru, Cornetu)
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Absolvent al Academiei Naționale de Educație fizică și sport din București cu specializarea Fitness și Culturism Experiență de peste 25 de ani în domeniu Punctual ,Serios ,și deschis la noi clienți care își doresc un corp frumos Te pot antrena la sală unde mergi tu în București și Ilfov Pentru mai multe detalii sunați la nr meu de aici .
-
Căutăm muncitori în construcții! Categoria de finisaje interioare(gresie și faianță,zugrăveli). Program de muncă 8:00-16:00. Suntem o firmă în căutarea a doi oameni serioși care au nevoie de un loc de muncă de lungă durată și să se încadreze în cerințele de mai sus!Salariul atractiv,pornind de la 5.500 Ron. Sunați la numărul din anunț doar dacă sunteți interesat!
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Spui despre tine ca esti un om energic si ca iti plac jocurile? Iti punem la dispozitie un loc de joaca amenajat si iti lasam pe mana receptia,animarea spatiului si o droaie de copii de supervizat cu care sa imparti energia. Daca ne convinge firea ta sociabila,batem palma pentru o prietenie durabila! Hai sa ne cunoastem!
-
Cerinte - Aptitudini de orientare in spatiu; - Integritate fizica si capacitate de efort fizic; - Atentie concentrata si distributiva; - Fara antecedente penale; - Autorizatie ISCIR stivuitorist. Responsabilitati - Aranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozit; - Descarcare marfa din camioane; - Incarcare marfuri in camioane, camionete; - Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI. Alte informatii Va informam ca prin aplicatia dumneavoastra transmisa pentru aceasta pozitie, va exprimati consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente in CV-ul dumneavoastra. De asemenea, va aducem la cunostinta ca in conformitate cu Legea 677 2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveti dreptul de informare, dreptul de a accesa de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a va opune in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal si de a solicita stergerea informatiilor dumneavoastra din bazele noastre de date.
-
SC HOME OFFICE GLASS DESIGN SRL angajeaza: Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor x 2 posturi Se ofera salariu atractiv, cazare, card de sanatate privat. Pentru relatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Montatori sistem HVAC Sisteme ventilare si Climatizare. Compania Vendre Activ SRL angajeaza muncitori calificati si necalificati in domeniul sistemelor ventilare si climatizare. Descrierea postului: Montare, sisteme de ventilare si climatizare. Montare izolatii pentru canalele de ventilare. Montare tubulatura Va oferim: Salariu motivant și majorări salariale periodice în funcție de performanță și competențe (Salariu de inceput 3500 lei net). Haine de lucru si echipament pentru muncă Anuntul se adreseaza persoanelor ce doresc un mediu de lucru antrenant, sigur si de lunga durata. Detalii tel.
-
Suntem in cautarea unui lucrator depozit pentru clientul nostru, o companie specializata in distributia de componente IT. Locatia depozitului este in Popesti-Leordeni, iar programul de lucru este de 8 ore pe zi, in intervalul orar 10:30-19:00. Printre responsabilitati, se enumera: receptia corecta a marfurilor; ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii, privind transportul in provincie a coletelor; completarea si verificarea pe calculator a documentelor de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate. Cerinte: Seriozitate; Responsabilitate; Implicare; Cunostinte de baza operare PC; Pachet salarial: Salariu net de 3162 ron net; tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare; bonus de performanta dupa primele 3 luni; decontarea transportului sau transport asigurat de angajator; Pentru mai multe detalii, ne puteti scrie pe WhatsAppp, la numarul de telefon .
-
Angajam Picker pentru depozit cu produse alimentare situat in Clinceni( foarte aproape de Bragadiru)
Angajam picker pentru un depozit cu produse alimentare ( arahide, seminte, alune, etc) situat in Clinceni, pe Soseaua de centura, foarte aproape de Bragadiru. Oferim transport din zona Piata Gorjului, Militari. Salariul este de 4000 de lei net ( fara bonuri de masa). Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 08:30 pana la 16:30. Solicitam experienta in depozit, lucrul pe scanner, reprezinta un mare avantaj.