Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2020-10-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
restaurant situat in popesti - leordeni,pe sos oltenitei, cautam coleg colega ,cu experienta, pentru postul de casiera casier.programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile de la 10:00 la 22;00,contract de munca pe perioada nedeterminata. salariul se negociaza la interviu,pentru mai multe detalii la nr de tel:
-
Promovat
Daboco Supermarket isi mareste echipa ! Angajam vanzatoare, program 2 zile si 2 liber. Salariu de la 3100 Ron ( bonuri de masa incluse). Pentru locatia din strada Verii, Bragadiru ! + card discount 20 % la cumparaturile din magazin, +alte bonusuri
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Promovat
Core&More este un boutique studio de pilates ,cu clienti premium , multicultural , localizat in Pipera, pe bd. Erou Iancu Nicolae. Ne marim echipa si avem nevoie de o persoana dinamica, proactiva si pozitiva, organizata si atenta la detalii; Cunostinte de operare PC; limba engleza RESPONSABILITĂȚI: Preluarea apelurilor telefonice; Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul studioului; Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz; evidenta bazei de date ; Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.) Pastrarea zonei curata și ordonata Program lucru : luni-vineri Full time part time
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa -Plata orelor suplimentare si a sarbatorilor llegale -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron net fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov, angajeaza medic pediatru. Oferim salariu motivant si bonusuri. Detalii la .
-
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Angajam muncitor in productia de mobilier pe comanda, chiar si la prima experienta. Locul de munca este in com. Dascalu, jud. Ilfov. Program de lucru 8.30 - 17.30. Salariu 4.000 - 4.500 ron net (in mana).
-
DESCRIERE COMPANIA DE PAZA R.O & EXPERT FIRE SOLUTIONS angajează, pentru obiective din Timișoara: Agenți de securitate; Servanți pompieri. DESCRIERE COMPANIA DE PAZA R.O & EXPERT FIRE SOLUTIONS angajează, pentru obiective din Timișoara: Agenți de securitate; Servanți pompieri. OFERIM contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; condiții foarte bune de muncă; 21 zile concediu de odihnă; echipament individual de lucru și de intervenție modern; salariu motivant (12 - 14 lei net h + tichete de masă), plătit la timp. Informații suplimentare la telefon, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 18:00. Contact: Andrei Rat
-
Cerinte: - experienta de Bucatar de cel putin 2 ani; - cunostinte foarte bune de norme de igiena alimentara - atitudine pozitiva, prietenoasa - flexibilitate - capacitate de lucru in echipa Oferim pachet salarial competitiv - tichete de masa, decont transport, servicii medicale, etc Detalii la sau
-
Autoservirea Andreea, o destinație culinară de top din orașul nostru, caută să completeze echipa cu 3 persoane pasionate de gastronomie și servicii excelente. Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la crearea unor experiențe culinare de neuitat, te invităm să aplici pentru una dintre următoarele poziții: 1. **Ajutor de Bucătar:** - Responsabilități: - Asistă bucătarul principal în pregătirea și gătirea preparatelor. - Respectă normele de igienă și siguranță alimentară. - Menține ordinea și curățenia în bucătărie. - Cerințe: - Experiența anterioară în domeniul bucătăriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiuni. 2. **Curățenie:** - Responsabilități: - Asigură curățenia și ordinea în autoservire și în zona de bucătărie. - Efectuează activități de curățenie în conformitate cu standardele noastre. - Cerințe: - Atitudine responsabilă și atentă la detalii. - Experiența anterioară în domeniul curățeniei este un plus. 3. **Curățarea Legumelor:** - Responsabilități: - Spală, curăță și pregătește legumele pentru preparare. - Menține un stoc adecvat de legume proaspete. - Cerințe: - Abilitatea de a lucra rapid și eficient. - Atitudine pozitivă și dorința de a învăța. Dacă te simți potrivit pentru oricare dintre aceste poziții și vrei să te alături echipei noastre, te așteptăm pe strada mărgelelor numărul 22, Bragadiru sau la telefon . Te așteptăm să faci parte din experiența Autoservirea Andreea și să contribui la succesul nostru în lumea culinară. Mulțumim pentru interesul tău! Cu drag, Echipa Autoservirea Andreea
-
sofer cat c+e , curse de noapte , se începe saptamana de lucru duminica noapte , se merge la program, salariu 6000 ron +
-
sofet categoria c , cursa pe tara de noapte , nu încărcați și nu descarcati, se începe saptamana de lucru de duminica seara
-
Candidatul Ideal De 22 de ani, in Profi România,povestile de succes se scriu pe perioade lungi de timp. Acestea sunt scrise de oameni pentru care pasiunea pentru excelenta, loialitatea si dorinta de a reusi indiferent de situatii, schimbari sau provocari reprezinta un mod de a trai si de a se dezvolta continuu. Vino si tu in #Echipa Profi ! Ne dorim ca tu sa vii cu: Experienta anterioara (retail, domeniul alimentar); Studii superioare (de preferat) sau minim diploma de Bacalaureat; Cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word) nivel mediu; Bune abilitati de comunicare, organizare, coordonare; Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate; Responsabilitate si corectitudine; Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional. Ar fi ideal daca ai: Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune. Descrierea jobului Uite care vor fi responsabilitatile tale: Supravegherea si coordonarea activitatilor personalului din magazin pe tura alocata; Verificarea si pregatirea magazinului pentru deschidere; Efectuarea comenzilor zilnice de marfa pentru magazin; Inchiderea caselor de marcat si intocmirea actelor si monetarelor caselor de marcat la intrarea si iesirea in/ din tura a casierilor; Gestionarea relatiei cu clientii din magazin, rezolvarea cererilor si solicitarilor acestora cu promptitudine si profesionalism. Nu vei face asta singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Asa ca, pune-ti pe lista avantajele: Pachet variat de compensatii si beneficii; Card de tichete de masa; Bonusuri lunare prin care iti rasplatim performanta si devotamentul; Evenimente interne prin care recunoastem meritele colegilor nostri; Oportunitati de crestere in cariera si mobilitate interna. Daca acest rol nu prezinta interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!
-
Hotelul Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Camerista Hotel pentru efectuarea serviciului de curatenie in toate spatiile hotelului. Experienta anterioara reprezinta un avantaj. Oferim pachet salarial competitiv - tichete de masa, decont transport, servicii medicale, etc
-
Hotelul Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Spalator Vase. Solicitam seriozitate, atentie la detalii, mod de lucru curat si ingrijit, responsabilitate. Oferim seriozitate, salariu competitiv, conditii de munca adecvate.
-
Angajez șofer cu experiență categoria B pentru cub 3,5T cu lift,program de noapte, transport intern, rută stabila, salariu motivant, contract de munca.Ideal din zona IF, Dragomirești, Zurbaua, Chiajna, Chitila, Militari, Afumați. Sms sau watsapp cu detalii,nume, experiență, zona.Varsta minim 25 ani,experiență minim 5 ani.Tel
-
British School of Bucharest cauta bucatar cu experienta pe linia calda care sa puna accent si sa realizeze preparate de buna calitate, conform retetarului, sa aplice normele de igiena in domeniul alimentar, sa respecte organizarea si normele impuse de regulamentul interior si sa mentina o buna comunicare cu colegii de echipa.
-
British School of Bucharest angajeaza casier dedicat si responsabil. Candidatul ideal va gestiona incasarile si va oferi servicii excelente clientilor. Pentru detalii, contactati-ne la numarul din anunt intre 8:00 si 16:00. - Amabilitate in relatia cu clientii. - Punctualitate, rapiditate si dorinta de a lucra in echipa. - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational. - Experienta in domeniul barista reprezinta un avantaj. Angajatul va fi responsabil de mai multe aspecte legate de serviciul oferit clientilor si de gestionarea bistro-ului. Responsabilitatile includ: - Procesul de vanzare catre clienti, inclusiv servirea acestora, incasarea sumelor de bani, acordarea restului si eliberarea documentelor fiscale conforme. - Oferirea de consultanta si asistenta clientilor, furnizand informatii despre produse, ingrediente si preturi. - Promovarea vanzarilor (upselling). - Expunerea produselor conform standardelor de merchandising ale bistro-ului. - Gestionarea stocului de produse din bistro. - Organizarea spatiului de lucru, mentinerea curateniei si a echipamentelor necesare desfasurarii activitatii. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru interviu.
-
Colaborăm cu o filială a unei companii germane de top, înființată în 2003. Compania mamă, fondată în 1964, este unul dintre principalii furnizori globali de scule electrice portabile, scule staționare și scule de grădinărit. Cu sediul central în Germania, compania este dedicată calității produselor sale și dezvoltării de modele exclusive, inovatoare și moderne, care îndeplinesc sau depășesc așteptările pasionaților de bricolaj și profesioniștilor din domeniu. Compania acordă o atenție specială dezvoltării continue a gamei sale de produse fără fir prin intermediul unui sistem de baterii care include deja peste 300 de scule fără fir și echipamente de grădinărit. Platforma de baterii va fi extinsă pentru a include 450 de scule până în 2027, făcându-l cel mai cuprinzător sistem de pe piață pentru pasionații de bricolaj și grădinărit amatori. Responsabilități: 1. Preluarea comenzilor primite electronic și pregătirea acestora pentru expediere, asigurându-vă că articolele sunt selectate și ambalate conform standardelor stabilite. 2. Utilizarea echipamentelor de preluare a comenzilor, cum ar fi scanerele de coduri de bare și vehiculele de transport, pentru a naviga eficient în depozit și pentru a colecta produsele necesare. 3. Respectarea procedurilor de manipulare a mărfurilor și a regulilor de siguranță în timpul procesului de preluare a comenzilor, pentru a minimiza riscul de daune sau accidente. 4. Comunicarea cu departamentele corespunzătoare pentru a identifica și rezolva eventualele discrepanțe sau probleme întâlnite în timpul preluării comenzilor. 5. Menținerea unei evidențe precise a comenzilor preluate și a stocurilor disponibile în depozit, actualizând sistemele informatice în mod corespunzător. 6. Participarea la activități de inventariere și la alte sarcini de depozitare, conform necesităților operaționale ale companiei. Cerințe: 1. Experiență anterioară în domeniul preluării comenzilor sau într-o poziție similară într-un mediu de depozitare este de preferat. 2. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. 3. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu termene limită strânse și în condiții fizice solicitante. 4. Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de depozitare și a tehnologiilor asociate, precum scanerele de coduri de bare și sistemele informatice. 5. Atitudine pozitivă, atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiunile cu precizie. Beneficii: 1. Transport asigurat de la gura de metrou Păcii până la complexul unde se află și depozitul. În cazul în care transportul se va face cu mașina personală, din împrejurimi, combustibilul va fi decontat. 2. Bonuri de masă în valoare de 35 lei zi lucrată. 3. Bonus de performanță. 4. Asigurare medicală. 5. Orele lucrate peste program platite conform legii.
-
Te asteptam sa devii colegul nostru in OMV Corbeanca. Oferim contract de munca pe durata nedeterminata, pachet salarial complex si garantat la timp (salariu de 4200 lei brut + sporuri salariale conform Contractului Colectiv de Munca), tichete de masa, programe permanente de training si calificare. Pentru stabilirea unei intrevederi, te asteptam sa suni la tel , sau te asteptam sa vii in statie. Calea Bucuresti 2D, Balotesti
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!