Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2021-03-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut persoana pentru menaj, calcat, gatit si aprovizionare (nu obligatoriu cea din urma). Am nevoie de 3 ori pe saptamana-lunea, miercure si vinerea. Vinerea va fi nevoie 4 ore, in rest 8 ore. Familia este compusa din 2 adulti si un copil, locuim la casa, in Tunari, Ilfov. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. La fel, trimiterea unui CV.
-
Promovat
restaurant situat in popesti - leordeni,pe sos oltenitei, cautam coleg colega ,cu experienta, pentru postul de casiera casier.programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile de la 10:00 la 22;00,contract de munca pe perioada nedeterminata. salariul se negociaza la interviu,pentru mai multe detalii la nr de tel:
-
Promovat
Buna ziua! Avem nevoie de o gospodină în casă, doamnă internă (cameră și baie proprie) 2 săptămâni lucrează și 2 săptămâni este liberă! Pentru cele 2 săptămâni lucrate se oferă 2800 - 3000 ron. Suntem o familie compusă din 4 membrii (2 copii si 2 adulți), copiii merg la școală de la ora 7.00 până la ora 16.30 părinții sunt la serviciu până la 19. Are atribuții legate de menaj vilă, gătit, spălat, pregătit copiii pentru școală pus-strans masă și calcat. NU doarme cu copiii decât în situații extreme de boală. Doamna trebuie să fie în putere, blândă, educată, NEFUMĂTOARE, sănătoasă, cu bun simț și foarte harnică. Vă rugăm să țineți cont de cerințele de mai sus înainte de a ne contacta. Vă mulțumim pentru înțelegere. Oferim: cazare, masă, produse igienă personală, 5600 lei-6000 lună lucrată. Disponibilitate imediată! Locație în Buftea. Acceptăm și colaborare cu agentii de recrutare. Dacă sunteți interesată vă rugăm sunați sau trimiteți mesaj pe telefon, nu lasați mesaj pe acest site, nu avem disponibilitatea să răspundem la aceste mesaje.
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: operare PC (Opera, MS Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza; Diploma receptioner constituie un avantaj; Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare;Efectueaza serviciile suplimentare specifice activitatii de receptie; Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor;Preia rezervari;Colaboreaza strans cu celelalte departamente ale hotelului; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Conditii:Salariu atractiv;Tichete de masa;Transportul decontat
-
iCredit cauta consultanti de credit in zonele: Snagov, Gruiu, Peris, Crevedia, Mogosoaia, Chitila, Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!! Consultantul de credit este responsabil de promovarea produselor si serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea si analiza datelor necesare evaluarii eligibilitatii acestuia, colectarea ratelor si predarea acestora, conform procedurii. Rolul Consultantului de Credite: 1. Distributia materialelor publicitare 2.Vanzarea creditelor 3.Colectarea ratelor dezvoltarea pe termen lung al unui portofoliu de clienti; evaluarea si monitorizarea creditului; colectarea ratelor; identificarea de noi oportunitati pe piata; intelegerea nevoilor clintilor printr-o abordare empatica, profesionista si transparenta. Alte informatii: Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pan a la 4000 de RON in fiecare luna sau chiar mai mult, totul depinde de tine Iti faci singur programul de lucru; Beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase; Participi la programul de training in vanzari; Te poti dezvolta profesional in cadrul companiei; Esti ajutat sa iti formezi portofoliul de clienti care sa iti aduca castiguri.
-
Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din Buftea. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permis conducere categoria B. Cerințe: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); * Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permiis conducere categoria B. Beneficii: * Pachet de remuneratie atractiv; * Bonusuri lunare si semestriale de performanta; * Tichete de masa; * Abonament servicii medicale Regina Maria; * Evenimente corporate si teambuilding; * Programe de training; * Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente petreceri de companie
-
Angajam finisor cu experiență. Salariul 350 lei zi program de lucru de la 8 la 17 de Luni până Vineri . Fara ALCOOL.
-
Ofer cazare gratuita in Corbeanca (pentru o doamna), contra menaj odata de doua ori pe saptamina. Cazare in vila separata,acces facilitati, piscina,etc
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
firma din Calarasi angajeaza full time lacatus mecanic electromecanic electrician tractoristl
-
Camin de batrani privat din Popesti Leordeni angajează infirmiere empatice, serioase. Se lucrează în ture, carte de muncă.
-
Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa -Plata orelor suplimentare si a sarbatorilor llegale -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron net fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!
-
-
Echipa PROFI își caută colegi noi.Daca ești o persoană ambițioasă cu bun simt și punctuală, te așteptăm la un interviu în cadrul companiei noastre. Magazinul este situat pe strada sos Alexandriei vis avi de lerloy merlin , Bragadiru . Dacă doriți mai multe detalii ne poți apela la . Ce veți face: - veți așeza marfa la raft respectând normele comerciale și de valabilitate -veti scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs : -dinamism , seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 3 schimburi program de 8h. CE VĂ OFERIM : - SALARIU FIX + BONURI DE MASĂ -BONUS LUNAR DE FIDELITATE ȘI PERFORMANȚĂ -DECONT TRANSPORT
-
Disponibilitate pentru deplasari interne(diurna si cazarea asigurate) Programul si salariul vor fi discutate in cadrul interviului Permisul de conducere reprezinta un atuu in plus
-
Companie licentiata IGPR si IGSU angajam tehnician sisteme securitate, electrician sau muncitor necalificat. Responsabilitati: - realizeaza traseele pentru cabluri; - realizeaza cablarea instalatiei; - instaleaza echipamentele; Salariul se negociaza in functie de experienta in domeniu. Lucrarile se desfasoara preponderent in Bucuresti si judetul Ilfov.
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Caut agent pentru santier, zona de vest lângă autostrada București - Pitești-Hornbach , de preferat din zona, Militari, Domnești, Joița, Bolintin Deal, km 23,Ciorogarla, Chiajna,Vânătorii Mici, program 24-48h, salariu atractiv.
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!