Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
PayPharmacy își mărește echipa, acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. Angajam urgent soferi (femei bărbați) cat.B pentru distributie produse farmaceutice. Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA zero73353435cinci SE OFERA: -Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masă, bonus lunar de performanță) -Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) -Telefon de serviciu PROGRAM: luni-joi 8:00-17:00, vineri 8:00-15:00 CERINTE: -Studii medii -Punctual, responsabil și organizat -Disponibilitate pentru deplasări -Distribuirea produselor farmaceutice la punctele de lucru conform traseelor stabilite -Sa se asigure livrarea produselor farmaceutice în cele mai bune condiții și conform graficului de livrare -Verificarea periodica pentru buna funcționare a autovehicului, a sistemului frigorific și funcționalitatea sistemului de monitorizare a temperaturii. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP!!! zero73353435cinci
-
Service auto multimarca - angajeaza mecanic auto Locatie: Sos. Alexandriei 335 - Bragadiru, Ilfov Conditii de munca: -Contract perioada nedeterminata cu 30 zile perioada de proba remunerata cu 4000 Ron -Dupa perioada de proba, salariul este negociabil in functie de experienta -Mediu de lucru placut, program 9-18 (cu pauza de masa 1h) -Pentru salariatii din provincie asiguram cazare.
-
Cautam montator aer conditionat. Experiența anterioară în domeniul instalațiilor este un avantaj, dar nu este obligatorie.Se lucreaza in Bucuresti si Ilfov Mai multe detalii la numarul:
-
firmă de construcții angajăm zugravi rigipsari. salariu 5500 RON pe lună 6000 RON plata se face 15 30 31 pentru detalii vă rugăm la numărul de telefon
-
Urgent angajez persoana pentru îngrijire unui bărbat cu handicap.program de la 22-7. Salariu 3000.Sau intern (24 24) salariu 5000.
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Centru de Ingrijire Varstnici angajeaza infirmiera Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru foarte placut. Program 1 saptamana lucrata 1 saptamana libera. Se ofera salariu + bonuri de masa. Oferim si solicitam seriozitate! Mai multe informatii se ofera telefonic.
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-
Angajez femeie pentru îngrijire personă cu dizabilități 4000 Ron