Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-04-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Profi Pantelimon 92 cauta Casier si Mezelar cu experienta. Responsabilitati zilnice Casier: Salutam clientii la venire si la plecare Recomandam aplicatia Profi si alte oferte active. Ne asiguram ca incasam corect. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Asiguram productia de Bake off si Hotdog pe perioada zilei. Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 14:00-22:30 Tura 3 - 22:00-06:30 Salariu fix 3.300 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. Turele de noapte se platesc conform legislatiei in vigoare. 21 zile de concediu Responsabilitati zilnice Mezelar: Salutam clientii Ne asiguram de tastarea corecta a codurilor de produs. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Refill constant de marfa atat la vitrina asistata cat si la frigidere. Asiguram productia de Gastro pe perioada zilei. Lotizarea produselor Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 13:3 weekend liber pe luna la alegere Salariu in functie de experienta intre 3300-3500 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. 21 zile de concediu Rog seriozitate! Va multumim si va asteptam in locatie pentru mai multe Informatii.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Centru de Ingrijire Varstnici angajeaza infirmiera Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru foarte placut. Program 1 saptamana lucrata 1 saptamana libera. Se ofera salariu + bonuri de masa. Oferim si solicitam seriozitate! Mai multe informatii se ofera telefonic.
-
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Spui despre tine ca esti un om energic si ca iti plac jocurile? Iti punem la dispozitie un loc de joaca amenajat si iti lasam pe mana receptia,animarea spatiului si o droaie de copii de supervizat cu care sa imparti energia. Daca ne convinge firea ta sociabila,batem palma pentru o prietenie durabila! Hai sa ne cunoastem!
-
Angajam operator masini de injectie. Lacatus mecanic Ajutor reglor masini injectie. Necalificati.
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 2.800 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
DETALII LA TEL: Cerințe: Experienta in domeniul reparatiilor MULTIMARCA Familiarizat cu utilizarea noilor echipamente si tehnologii in domeniul reparatiilor auto Serios Harnic Punctual Respecta regulile organizatiei Descrierea jobului Efectu r a lucr rilor d r p r tii m c nic in domeniul auto R spons bil d calit t lucr rilor f ctu t Compl t r a zilnica a r portului d activitate ( fis ) Eficientiz r fluxului tehnologic R spectar a si plicare proc durilor de lucru si a regulamentului intern Prei ordinul d r par ti si i la cunostiinta de lucr ril solicit t Aduc autovehiculul la postul d lucru Ef ctue za di gnosticul pornind d l inform tiil din ordinul de r p r ti Efectu z interv ntiile la utovehicul V rifica lucraril fectuate Indeplineste si alte atributii stabilite de seful ierarhic in conformitate cu reglementarile legale Salariul atractiv
-
Shop&go comuna berceni angajeaza personal cu sau fara experiență!! Salariul motivant,program flexibil. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati
-
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
SGS angaj. agenti de pază (femei sau barbati) pt un ob. - control acces, Oras Bragadiru, Jud. Ilfov. Se solicită cazier judiciar curat.
-
S.G.S. ang. ag. de securitate pază (bărbați sau femei), pt. obiective - societăți comerciale - control acces, din Comuna Ciorogarla, Judetul Ilfov, în ture de 12 ore sau de 24 de ore. Se solicită cazier judiciar curat. Atestatul profesional ar fi un avantaj.
-
Candidatul Ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase! Training asigurat si platit! Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie! * Activitatea se va desfasura la sediul companiei Descrierea jobului Ce presupune activitatea ? Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client jucator. Prezentarea jocului si regulilor; Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii; Programul este format din 3 ture: T1 15:00-23:00 T2 23:00-07:00 T3 5 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana * Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie. Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transport asigurat dupa ora 23.00 Descrierea companiei Suntem Skywind Group este un furnizor privat de soluții de tehnologie de divertisment. De la înființarea noastră în 2012, am crescut constant alături de partenerii și clienții noștri, mândri să asistăm la propriul lor progres sporit de produsele noastre. Noi modelăm viitorul industriei noastre cu jocuri de clasă mondială, back-office și sisteme de management al conținutului, soluții de găzduire, infrastructură, precum și o suită revoluționară de produse pentru ultilizatori care se întinde pe 8 centre de dezvoltare din România, Cipru, Marea Britanie, Columbia și Malta.