Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Persoane Disponibil din: 2021-05-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Profi Pantelimon 92 cauta Casier si Mezelar cu experienta. Responsabilitati zilnice Casier: Salutam clientii la venire si la plecare Recomandam aplicatia Profi si alte oferte active. Ne asiguram ca incasam corect. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Asiguram productia de Bake off si Hotdog pe perioada zilei. Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 14:00-22:30 Tura 3 - 22:00-06:30 Salariu fix 3.300 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. Turele de noapte se platesc conform legislatiei in vigoare. 21 zile de concediu Responsabilitati zilnice Mezelar: Salutam clientii Ne asiguram de tastarea corecta a codurilor de produs. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Refill constant de marfa atat la vitrina asistata cat si la frigidere. Asiguram productia de Gastro pe perioada zilei. Lotizarea produselor Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 13:3 weekend liber pe luna la alegere Salariu in functie de experienta intre 3300-3500 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. 21 zile de concediu Rog seriozitate! Va multumim si va asteptam in locatie pentru mai multe Informatii.
-
Promovat
Buna ziua! Avem nevoie de o gospodină în casă, doamnă internă (cameră și baie proprie) 2 săptămâni lucrează și 2 săptămâni este liberă! Pentru cele 2 săptămâni lucrate se oferă 2800 - 3000 ron. Suntem o familie compusă din 4 membrii (2 copii si 2 adulți), copiii merg la școală de la ora 7.00 până la ora 16.30 părinții sunt la serviciu până la 19. Are atribuții legate de menaj vilă, gătit, spălat, pregătit copiii pentru școală pus-strans masă și calcat. NU doarme cu copiii decât în situații extreme de boală. Doamna trebuie să fie în putere, blândă, educată, NEFUMĂTOARE, sănătoasă, cu bun simț și foarte harnică. Vă rugăm să țineți cont de cerințele de mai sus înainte de a ne contacta. Vă mulțumim pentru înțelegere. Oferim: cazare, masă, produse igienă personală, 5600 lei-6000 lună lucrată. Disponibilitate imediată! Locație în Buftea. Acceptăm și colaborare cu agentii de recrutare. Dacă sunteți interesată vă rugăm sunați sau trimiteți mesaj pe telefon, nu lasați mesaj pe acest site, nu avem disponibilitatea să răspundem la aceste mesaje.
-
Promovat
Angajam lucrator comercial pentru magazin Shop&go pe strada Tineretului, Militari Residence
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
firmă de construcții angajăm zugravi rigipsari. salariu 5500 RON pe lună 6000 RON plata se face 15 30 31 pentru detalii vă rugăm la numărul de telefon
-
Sc Uni Project Consulting Srl cu sediul in com Bragadiru, str Verii nr 19, jud Ilfov angajeaza cu contract permanent femeie de serviciu. Aplicantii pot depune cv-uri online sau la sediul firmei din str Verii nr 19
-
Urgent angajez persoana pentru îngrijire unui bărbat cu handicap.program de la 22-7. Salariu 3000.Sau intern (24 24) salariu 5000.
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Ofer cazare gratuita in Corbeanca (pentru o doamna), contra menaj odata de doua ori pe saptamina. Cazare in vila separata,acces facilitati, piscina,etc
-
Angajez șoferi pentru Uber, Bolt Mașini - Dacia Logan cu GPL - 2019 Chirie 500 săptămâna Garanție 500 Comision 8% Carte de muncă Mașinile Sint echipate cu toate actele și case marcat. Tel
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Angajam supraveghetor jocuri pentru sala Magic Otopeni, experienta nu este necesara ci doar seriozitatea,mai sunt disponibile doua locuri. Pentru detalii va rog sa sunati la .
-
Centru de Ingrijire Varstnici angajeaza infirmiera Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru foarte placut. Program 1 saptamana lucrata 1 saptamana libera. Se ofera salariu + bonuri de masa. Oferim si solicitam seriozitate! Mai multe informatii se ofera telefonic.
-
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Firma germana angajeaza soferi profesionisti cu experienta. Locatie: Dortmund, München si Stuttgart. Oferim: -Contract de munca incheiat direct cu angajatorul -Cazare asigurata, bucatarie, masini de spalat. -Salariul intre 2650-3800 net. -Lucru intr-o firma stabila-salariile platite la timp. -Asigurare de sanatate. -Contributiile de pensie platite. -Cazare asigurată. -Anmeldung. Cerinte: -Permis de conducere CE, cod 95. ADR cisterna e un plus. -Limba germana sau engleza nivel mediu. -Experienta ca sofer categoria CE. Telefon:
-
Fabrica de Mobila, (Ilfov) angajează urgent: Tâmplari calificați! Ajutori de tamplari! Pentru mai multe detalii contactaține la !
-
ANGAJAM MANICHIURISTA/PEDICHIURISTA.HAIR STILIST, FRIZER, MASSEUR. EXPERINTA MIN 2 ANI,CONTRACT DE MUNCA
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Companie licentiata IGPR si IGSU angajam tehnician sisteme securitate, electrician sau muncitor necalificat. Responsabilitati: - realizeaza traseele pentru cabluri; - realizeaza cablarea instalatiei; - instaleaza echipamentele; Salariul se negociaza in functie de experienta in domeniu. Lucrarile se desfasoara preponderent in Bucuresti si judetul Ilfov.
-
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian