Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Nivel de studii: Absolvent Experienta: Experienta 1-3 ani Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.