Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2020-11-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
angajez șofer basculantă 8x4, articulată, cifa și buldoexcavator zona București și Ilfov (Bragadiru, Cornetu)
-
Promovat
Livegood, companie americana care oferă produse bio,organice la preturi fără concurenta.Un model de business în care: -nu ai obligații de consum -fără obligații de recrutare -fără penalizări pentru inactivitate Are un plan de compensare structurat pe 8 bonusuri: -bonus de start rapid -bonus de achiziție client -bonus de matrice -bonus de liderii -bonus din vinzari(doar dacă ești pasionat) -bonus de influenta -bonus de diamant -bonus de coroană de diamant Nu lăsa pe mâine, ceea ce poți face azi! Nu ezita și contacteaza-ma!
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Oferim loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata. Fabrica noastra produce Tamplarie Pvc si Geam Termoizolator pentru profesionistii in domeniu si pentru utilizatorii casnici si dispune de linii automatizate de productie. Fabrica noastra este pe Soseaua Alexandriei, km 8, la granita dintre Sector 5 si Bragadiru si se poate ajunge cu Autobuz 3 STB, statia Gladiolelor, 4 statii de la supermarket Cora(capat Rahova) Lucrati intr-o firma cu peste 100 angajati si o vechime de peste 29 ani! - De 29 ani nu s-au intarziat niciodata salariile nici macar 1 minut !!! Puteti sa aplicati oricand pentru un credit bancar si aveti garantia ca acesta va fi aprobat !!! Se ofera Concediu de Odihna si toate drepturile conform Codului Muncii Programul de lucru este flexibil, in functie de dorinta fiecarui angajat 6.30-15.00 30 minute pauza de masa 7.30-16.00 30 minute pauza de masa 8.30-17.00 30 minute pauza de masa Programul este de 8 ore Daca se doreste se pot lucra ore suplimentare platite + 50 % Daca se doreste se poate lucra sambata si se plateste dublu(nu este obligatoriu) Se face o pregatire la locul de munca, o calificare, care dureaza 2 zile(evident ca se platesc aceste zile) si dupa aceasta calificare se acorda urmatoarele salarii 5 zile pe saptamana x 8 ore = 3045 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 9 ore=3615 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore=4190 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore+ sambata 5 ore=4915 lei(bani in mana=net)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Mai exact este vorba de postarea niște produse pe eMAG și pe un website , programul este de luni pana vineri de la ora 9-17 și sâmbătă de la 9-14 Căutăm o colegă care își dorește să lucreze într-un mediu plăcut, care va lucra doar pe calculator . PROGRAM FLEXIBIL Ești potrivită pentru această poziție dacă: Poți opera cu ușurință un PC și te descurci Ești atentă la detalii Ai abilități de comunicare, îți place să lucrezi cu oamenii Dovedești inițiativă și spirit de echipă Descrierea jobului Probabil te întrebi care vor fi responsabilitățile? Suna-ne la Surpriza este că în cazul în care ai abilitățile de mai sus, te poți angaja și daca nu ai reușit să promovezi examenul de bacalaureat. Pentru contact te rugăm să ne contactezi la: Locația unde îți vei desfășura activitatea este Doraly, Afumați P5
-
Locuri de munc in Spania în zona valladolid Angajam persoane necalificați. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Programul de lucru : 8 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si cazare Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) . mai multe detali la tel asta este nr de contact
-
Operator curățare echipamente PROFILUL CANDIDATULUI: Obișnuința de a lucra conform unor obiective bine stabilite (realizabile și de bun simț); Capacitatea de organizare într-un mod eficient a activității și a timpului; Inițiativă; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Capacitatea de a lucra în condiții de stres. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist Perspectiva de evoluție în companie și în carieră; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Echipă unită, dornică să te primească în cadrul ei Locul desfasurarii activitatii: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov. Program de lucru: 8:30-17:30 Puteti trimite CV-ul si pe www.bilancia.ro in zona de CARIERE Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie
-
Creative Bags Srl, JUD Ilfov angajeaza: - 6 posturi "cartonagist" Cod COR 814301 CV-urile se depun pana la data de 22.04.2024, iar interviul selectia va avea loc in data de 23.04.2024 ora 10:00. Relatii pt depunerea CV-urilor la nr de tel:
-
Subscrisa SKB PROD SYSTEMS SRL cu sediul in Loc. Rudeni, Oraş Chitila, Strada RUDENI, Nr. 114, Biroul nr. 3, Etaj 1, Judet Ilfov J23 3638 2016, CUI: 36505896 , angajeaza: 10 posturi MUNCITOR NECALIFICAT LA ASAMBLAREA. MONTAREA PIESELOR COD COR 932906 10 posturi SUDOR COD COR 721208 10 posturi OPERATOR LA MASINI-UNELTE CU COMANDA NUMERICA COD COR 722323 10 posturi AMBALATOR MANUAL COD COR 932101 Cv-urile se pot trimite la adresa de email suportsecretariat.gmail.com
-
Angajăm: Pizzar Bucătar Ajutor de bucătar Suntem o bucătărie cu livrare, căutam colegi noi, program 2 2, angajare cu forme legale. Angajarile se fac pentru cele 2 locatii( Cosmopolis, Gara de Nord) Avem meniu standardizat internaţional românesc, lucram doar pentru delivery. Facem pizza în stil Napoletan cu dospire 48 de ore, la cuptor cu lemne electric - depinde de locatie. Vă aşteptăm pentru alte detalii la telefon:
-
Cautam bona interna pentru o familie cu 3 copii. Doua fetite care au 3 ani si 2 ani si merg la gradinita de la 9-17 si un baietel de 5 luni. Mai avem o bona care ne ajuta cu copiii si cu curatenia. Cautam o persoana responsabila, energica, rabdatoare si blanda. Locuim la casa in zona Pipera. Detalii la zero767404655 , Cristina. Nu suntem agentie! SALARIU 5000 lei.
-
Cautam bona interna pentru o familie cu 3 copii. Doua fetite care au 3 ani si 2 ani si merg la gradinita de la 9-17 si un baietel de 5 luni. Mai avem o bona care ne ajuta cu copiii si cu curatenia. Cautam o persoana responsabila, energica, rabdatoare si blanda. Locuim la casa in zona Pipera. Detalii la zero767404655 , Cristina. NU SUNTEM AGENTIE! SALARIU 5000 lei.
-
Angajam cadier peco mol afumati program de muca 12 24 - 12-48 salariu atractiv pentru detali la va asteptam in echipa noastra
-
Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 1 ani - excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere - abilitati de intretinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii - persoana dinamica, organizata, responsabila, punctuala - Cunostinte de operare calculator (office, Email, Excel) Avantaje : - studii superioare - experienta in domeniul vanzarilor de servicii de curierat - buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri de curierat din Romania; - permis de conducere categoria B - cunoasterea lb. engleza la nivel mediu avansat Descrierea jobului: - prospectarea pietei - implementarea strategiei companiei si promovarea produselor acesteia - realizarea obiectivelor de vanzari si executie, stabilite pentru dezvoltarea companiei - cresterea numarului de clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti - urmarirea derularii contractelor comerciale, precum si negocierea acestora - realizarea si asigurarea unui sistem eficient si facil de comunicare raportare cu catre managementul companiei Oferta (bonusuri, beneficii) - remuneratie motivanta - bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial - mediu profesionist de lucru - participarea la training-uri de perfectionare - comision din vanzari Detalii la telefon:
-
Descriere Benzinarie situata in Otopeni angajeaza casier a. Atributii: - Servire clienti - Incasare carburanti,produse alimentare,roviniete,facturi. - Alimentare rafturi cu marfa - Curatenia la locul de munca - Verificare marfa verificare termene de valabilitate Cerinte: - 10 clase minim terminate - Seriozitate - Atitudine pozitiva - Disponibilitatea de a lucra in ture Salariu 3600 NET Relatiia numarul de telefon sau
-
Angajam o persoana de 2 ori pe saptamana cate 4 ore la centru de Kinetoterapie Saftica. Salariu peste medie. Contact: .
-
Atributii: -receptia și eliberarea de marfa -gestionarea de stocuri -pregătirea comenzilor și gestionarea intrărilor și ieșirilor de marfa -comenzi către furnizori Cerinte: -Experienta anterioară -Abilitati bune de organizare și atenție la detalii -Responsabilitate si aptitudini de comunicare
-
RESPONSABILITĂȚILE TALE Gestionarea corectă a casei de marcat şi a încasărilor Oferirea serviciilor noastre către clienţi CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA Pentru mai multe informatii va asteptam in magazinul nostru de pe sos. Bucuresti- Urzicni ,nr 6A, Afumati , Ilfov
-
Suntem în căutarea unui inginer structurist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre specializate în montarea schelelor metalice fixe și electrice. Dacă aveți experiență în proiectarea și analiza structurilor metalice și sunteți entuziasmat să contribuiți la realizarea proiectelor noastre de montare a schelelor, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Proiectarea și analiza structurilor metalice pentru schele fixe și electrice, asigurându-vă că acestea îndeplinesc standardele de siguranță și performanță. Utilizarea software-urilor specializate pentru proiectarea structurală și simularea comportamentului schelelor. Colaborarea strânsă cu echipa de montaj pentru a asigura implementarea corectă a designului structural. Verificarea și revizuirea desenelor și specificațiilor tehnice în conformitate cu cerințele proiectului și cu reglementările în vigoare. Monitorizarea performanței schelelor instalate și identificarea oricăror probleme sau necesități de întreținere. Cerințe: Diplomă în inginerie civilă sau o disciplină relevantă. Experiență anterioară în proiectarea și analiza structurilor metalice. Cunoștințe solide de software-uri de proiectare structurală, precum și experiență în proiectarea schelelor metalice. Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Cunoștințe în domeniul normelor și reglementărilor privind siguranța și construcțiile metalice. Beneficii: Pachet salarial competitiv, negociabil în funcție de experiență. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională într-un domeniu specializat și în creștere. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Beneficii suplimentare.
-
Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune și într-un mediu dinamic. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Beneficii suplimentare.
-
echipă de zugravi disponibilă formată din cinci băieți interioare exterioare pentru detalii la numărul de telefon cu firmă sau fără firmă
-
Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu
-
IDEALI GRECU S SRL angajeaza lucratori comerciali , salariul este de 3500 lei , 8 ore zi , 40 ore saptamana ; orele suplimentare se platesc conform legislatiei in domeniu ; concediul de odihna este de 21 zile lucratoare an.