Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-0-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez Frizer Frizeriță cu experiență în domeniul pt.bunici, tătici și pitici!
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere! (de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva; Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 Beneficii: Prima de Paste; Prima de Craciun; Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni; Discounturi la produsele firmei.
-
Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: - Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare; - Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc); - Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru; - Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor; - Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vechi (activarea clientilor inactivi); - Raspunzi la toate apelurile telefonice; - Facturezi corect si complet toate comenzile primite; - Asiguri necesarul magazinelor interne; - Promovarea si vanzarea produselor noi si vechi (telefonic sau pe teren); - Faci facturi de storno, retur sau facturi speciale; - Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produce; - Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, etc. - Te ocupi de partea de service, pastrezi legatura cu departamentul tehnic si cu clientii in vederea rezolvarii situatiilor aparute. - Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 (doua sambete pe luna)
-
Sediul firmei este in Voluntari, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Cerinte: - minim studii medii; - permis de conducere categoria B; - persoana onesta, corecta; - experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara. Descrierea jobului: - transporta marfa in baza documentelor de insotire (factura fiscala, aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare-primire); - preia comenzile din depozit; - livreaza comenzile clientilor conform adresei de livrare inscrisa pe documente sau la adresele stabilite de catre firma sau agentii de vanzari; - respecta traseul de livrare; - completeaza/verifica documentele de transport; - incarca/descarca marfa in/din autoutilitara aflata in dotare, cat si din alte masini daca va fi cazul; - mentine legatura cu colegii din depozit sau colegele din distributie pentru rezolvarea oricaror probleme neprevazute aparute in activitate; - are grija de masina de serviciu ca si cand ar fi masina personala; Masina de serviciu nu se da acasa soferilor.
-
Cautam personal de curatenie pentru bloc nou în zona Pipera (Voluntari).
-
Firma partenera cu Bolt, Uber și Splash. Angajam șoferi/colaboratori cu autoturism propriu pentru București și Ilfov Cerințe: -Vârstă minim 21; -Permis de conducere obținut de minim 2 ani; - Atestat transport alternativ; - Comision de 5% +50 Ron săptămână sau 8% din NET ; - Carte de muncă 2/4/6/8 ore.
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
Angajez șofer categoria C. 7.5t salariu 3000ron locație CTP park Ciorogârla program lejer 1 Cătălin
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495
-
Disponibil online
Asistenta juridica
Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Grupul de societati Struct Quality, doreste sa mareasca colectivul prin angajarea de noi colegi in domeniile ARHITECTURA si INGINERIE (inginer drum / structurist civile) - societatea desfasoara activitati de proiectare, asistenta tehnica in domeniul constructiilor Abilitati: - buna cunoastere a programelor AutoCAD si/sau CivilCAD si/sau ARHICAD - intocmirea de parti scrise, parti desenate, cantitati, devize - lucrul in echipa, comunicarea si respectarea termenelor Se ofera salariu atractiv, decontarea transportului , bonusuri in functie de performanta, bonuri de masa, etc Pentru depuneri de CV uri va rugam folositi adresa de email : officeatsqb.ro
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
varsta max 30 ani , salariu atractiv, de preferat domiciliu bucuresti , cautam seriozitate
-
Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.
-
Firma cu profil postal angajam sofer/postas in judetul Ilfov. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul fix,bonuri de masa,decont transport. Cerem seriozitate,punctualitate spirit de echipa,abilitati de a lucra cu oamenii. Avantaje -se poate lucra si cu masina personala pe care o putem inchiria - program nu este impus este flexibil,de teren, Mai multe detalii le puteti afla prin telefon sau interviu.