Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-04-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
RPG Security angajeaza Angajeaza Agenti Securitate pentru Nike Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de 12h; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721988999
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez sofer categoria C+E curse intern se lucreaza la program, pauze de 24 si de 45 se fac acasa.Decontare transport ,asigurare medicala privata camioane curate euro 6 (2016).
-
Service auto multimarca - angajeaza mecanic auto Locatie: Sos. Alexandriei 335 - Bragadiru, Ilfov Conditii de munca: -Contract perioada nedeterminata cu 30 zile perioada de proba remunerata cu 4000 Ron -Dupa perioada de proba, salariul este negociabil in functie de experienta -Mediu de lucru placut, program 9-18 (cu pauza de masa 1h) -Pentru salariatii din provincie asiguram cazare.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Voluntari, Bd. Voluntari, nr. 82B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunț de angajare: Acordor de instrumente muzicale (fără experiență) Poziție: Acordor de instrumente muzicale Locație: Strada Gării, nr. 161, bl. B4, Parter, Comuna Jilava, Ilfov Sector: Instrumente muzicale Descriere: Ești în căutarea unei oportunități de muncă într-un mediu liniștit, sigur, creativ și fără contact direct cu publicul? Ești pasionat de muzică și dorești să lucrezi cu instrumente unice precum handpan-urile? Lombardo Handpan (), companie italiană, lider în producția de handpan, instrumente muzicale de percuție realizate manual, caută un candidat pentru a se alătura echipei sale cu scopul de a-l forma ca acordor. Cerințe: Nu este necesară experiența anterioară în domeniu, dar este esențială dorința de a învăța, atenția la detalii și determinarea. Se oferă un scurt Curs de Formare Gratuit de completat înainte de începerea lucrului. Limbi străine: Nivel de bază - engleză și sau italiană. Abilități excelente de comunicare și relaționare. Ce căutăm: Pasiune pentru Muzică: Interes pentru instrumentele muzicale și construcția lor. Dexteritate și Precizie: Abilitățile manuale și atenția la detalii sunt fundamentale. Dorință de a Învăța: Dorința de a învăța și de a crește într-un mediu tânăr. Disponibilitate de a Munci Din Greu: Acordarea handpan-urilor este o artă care necesită răbdare și determinare. Ce oferim: Un mediu de lucru stimulant și creativ în care să poți crește profesional. Posibilitatea de a învăța o meserie unică și satisfăcătoare. O echipă unită și colaborativă. Un contract de muncă regulat cu o remunerație lunară cuprinsă între 500 și 1.200 . Program de lucru: Part-time: 09:00 - 15:00 Full-time: 09:00 - 18:00 Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul și sau o scurtă scrisoare de prezentare la adresa noastră de e-mail: Nu rata această ocazie unică de a învăța o abilitate nouă și interesantă! P.S. Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații suplimentare, nu ezita să ne contactezi. De ce să alegi Lombardo Handpan: Suntem o companie în creștere cu o echipă pasionată și dedicată. Credem în formarea și dezvoltarea colaboratorilor noștri. Oferim un mediu de lucru pozitiv și stimulant. Producem instrumente muzicale unice și de înaltă calitate. Nu rata această ocazie de a deveni parte din echipa noastră!
-
Bună ziua Se fac angajări pentru supervizori sală de jocuri în Otopeni Salariu atractiv plus bonusuri. Pentru detalii sunați la numărul afișat . Rog seriozitate!
-
Daca consideri ca poti sa indeplinesti sarcinile si responsabilitatile mentionate mai jos, atunci esti candidatul ideal : - Desfasurarea de activitati specifice zonei de lucru din productie ( cantarire, etichetare, operarea pe echipamente semiautomate automate); - Inregistrarea datele in documentele specifice activitatii de productie si comunicarea rezultatelor obtinute; - Respectarea cerintelor specifice de protectia muncii ; - Verificarea calitatii produselor fabricate conform limitelor specificate in dosarul de serie. Noi iti oferim: - Salariu motivant; - Bonus lunar in functie de performante; - Tichete de masa; - Abonament medical; - Instruire de specializare in domeniu; - Sansa de afirmare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic.
-
Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.
-
Disponibil online
Afacere online în franciză, generatoare de venit suplimentar pasiv, crescător în timp
Obține un venit suplimentar dezvoltând o afacere online, de acasă. Nu e nevoie să renunți la jobul actual! Când faci afacerea? Când poți, când ai timp și când ai chef! Fără obligația de a cumpăra ceva, de a vinde și de a umbla cu sacoșa de produse pe la ușile altora. Întreabă-mă cum!
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-
carut invalid batrini cu trei roti pline baterii noi + doi noi cadou rosu scaun rotativ incarcator orijnal merje foarte bine usor se demonteaza pentru port bagaj masina are frina de mina .clacsson ceie de pornire merita vazut pret 1200 lei
-
Candidatul ideal: Experienta in munca in depozit constituie avantaj. Cunostinte legate de activitatea de incarcare-descarcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric. Abilitati de adaptare, comunicare si lucru in echipa. Cunostinte PC. Descrierea jobului: Participarea la operatiuni de incarcare/descarcare a marfii. Pregatirea marfii pentru livrare si le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Raspunde si asigura impreuna cu membii din echipa de securitatea si integritatea bunurilor si stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratetea stocului. Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului. Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei - statia de metrou Jiului; - transport la locul de munca de la statia de metrou Jiului; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Strada Macului nr17 , Rudeni (Chitila), Ilfov. Program de lucru: L-V:9-1730
-
DETALII LA TEL: Cerințe: Experienta in domeniul reparatiilor MULTIMARCA Familiarizat cu utilizarea noilor echipamente si tehnologii in domeniul reparatiilor auto Serios Harnic Punctual Respecta regulile organizatiei Descrierea jobului Efectu r a lucr rilor d r p r tii m c nic in domeniul auto R spons bil d calit t lucr rilor f ctu t Compl t r a zilnica a r portului d activitate ( fis ) Eficientiz r fluxului tehnologic R spectar a si plicare proc durilor de lucru si a regulamentului intern Prei ordinul d r par ti si i la cunostiinta de lucr ril solicit t Aduc autovehiculul la postul d lucru Ef ctue za di gnosticul pornind d l inform tiil din ordinul de r p r ti Efectu z interv ntiile la utovehicul V rifica lucraril fectuate Indeplineste si alte atributii stabilite de seful ierarhic in conformitate cu reglementarile legale Salariul atractiv
-
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Petrom Aviation Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!