Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2021-06-11 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Lucrator Depozit

    Suntem in cautarea unui lucrator depozit pentru clientul nostru, o companie specializata in distributia de componente IT. Locatia depozitului este in Popesti-Leordeni, iar programul de lucru este de 8 ore pe zi, in intervalul orar 10:30-19:00. Printre responsabilitati, se enumera: receptia corecta a marfurilor; ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii, privind transportul in provincie a coletelor; completarea si verificarea pe calculator a documentelor de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate. Cerinte: Seriozitate; Responsabilitate; Implicare; Cunostinte de baza operare PC; Pachet salarial: Salariu net de 3162 ron net; tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare; bonus de performanta dupa primele 3 luni; decontarea transportului sau transport asigurat de angajator; Pentru mai multe detalii, ne puteti scrie pe WhatsAppp, la numarul de telefon .

  • 8

    Angajam lucrator comercial-casier-benzinarie Lukoil Chiajna

    Candidatul ideal -Studii-minim 10 clase; - Experiența similară constituie avantaj; - Calificare operator Gpl constituie un avantaj; - Cunoștințele de operare calculator de dorit (nu reprezintă criteriu eliminatoriu); - Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă; - Atitudine orientată către client; - Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv ture de noapte; - Integritate și corectitudine; - Spirit de echipă. Descrierea activitatii: Benzinaria se afla in localitatea Chiajna, pe soseaua de centura Bucuresti, no 1., in apropiere de Dragomiresti si Militari Residence - Program flexibil - Vânzare de combustibili din stație de distribuție carburanți și vânzarea produselor din magazinul stației; - Comunicare și relaționare cu clienții într-o maniera amabilă, caldă și prietenoasă; - Informare și consiliere clienți în legătură cu produsele din magazine și promoțiile active; - Lucrul pe casa de marcat, încasare numerar alte forme de plată, efectuare monetar; - Gestiunea magazinului (recepție marfă, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); - Menținerea standardelor de curățenie din stația de distribuție carburanți. -Echipa tanara, dinamica Oferim: -Pachet salarial atractiv la angajare(se va comunica la interviu, nu telefonic), ulterior poate creste pe baza performantelor si a vechimii -Tichete de masa -Plata orelor suplimentare si a sarbatorilor llegale -Sporuri de noapte -Sporuri de weekend -Prime pentru sarbatori(minim 3 prime pe an a cate 300 ron net fiecare) -Bonusuri pentru performanta -Posibilitati de promovare -Calificare la locul de munca Asteptam telefonul dumneavoastra sau va invitam sa ne vedem in locatie, de luni pana vineri intre orele 11-13! Va asteptam!

  • 3

    Firma de catering cu sediul in Pantelimon, angajam responsabil cu aranjarea produselor pe platouri!

    Responsabilitati: Responsabil pentru aranjarea si modul de prezentare a produselor alimentare conform comenzilor primite. Responsabil cu verificarea orelor de plecare si cu evidenta livrarilor zilnice - face check-out la comenzi. Responsabil pentru conditiile de stocare a produselor finite in conditii optime pentru mentinerea prospetimii, calitatii si a proprietatilor. Se asigura ca are logistica necesara conform comenzilor. Se asigura ca produsele finite sunt preluate in mod corect de catre distributie. Cauta surse de inspiratie pentru partea estetica, noi plating-uri. Cerinte: Preferabil, studii in domeniul industriei alimentare sau al prepararii mancarii. Cunoasterea si aplicarea normelor de baza in folosirea si stocarea ingredientelor si a produselor alimentare. Abilitati: Capacitatea de a lucra sub presiune Organizare si planificare Capacitatea de a lua decizii Spirit de echipa Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Dezvoltare personala si profesionala Preturi speciale pentru membrii echipei Posibilitati de avansare Posibilitatea de a lucra intr-o companie cu o experienta de peste 26 de ani in domeniu

  • 1

    Sofer profesionist categoria D

    Esti in cautarea unei noi oportunitati de cariera ca sofer cat D? Ei bine, ai ajuns in locul potrivit. Compania noastra este in cautarea unui Sofer Profesionist, responsabil si pasionat de condus, care sa se alature echipei noastre. Cerințe: Permis categoria D Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj Atentie la detalii si abilitati bune de comunicare Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa Oferim: Pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa Compania noastra se mandreste cu servicii de calitate si un mediu de lucru profesional. Ne dorim sa avem in echipa noastra oameni dedicati, motivati si pasionati de ceea ce fac. Daca te regasesti in aceasta descriere, te asteptam sa aplici pentru postul de Sofer Profesionist cat D si sa faci parte din echipa noastra. Pentru detalii suplimentare, iti stam oricand la dispozitie la telefon

  • 4

    Gestionar

    Angajam gestionar fabrica prelucrare roci naturale, solicitam cunostinte operare pc si experienta in domeniu! Descriere: societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul prelucrarii rocilor naturale, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Pantelimon, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul prelucrarii rocilor naturale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, program de lucru 5 zile /saptamana, program 08.00 - 17.00 Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : Persoane de contact: Neacsu Eleonora administrator

  • 2

    Angajam gestionar in zona Afumati, Voluntari, jud Ilfov salariu incepand de la 3500 ron.

    Angajam gestionar in zona Afumati, Voluntari jud Ilfov salariu incepand de la 3500 ron

  • 1

    Femeie de serviciu

    Gradinita particulara, situata in Chiajna, Ilfov, Angajam femeie de serviciu.

  • 6

    Ingrijitoare

    Scoala particulara situata in Chiajna, Ilfov, angajam full time, ingrijitoare. Relatii la tel.

  • 1

    Învațătoare

    Școlă particulară situata in Chiajna,Ilfov, angajam învățătoare. Cautam o persoana vesela, calma, organizata care iubeste copiii si care doreste sa se alature unui colectiv tanar si activ. Candidatul ideal pentu noi: - absolvenți ai liceului pedagogic sau stiintele educatiei cu calificarea educator-invatator Universitate - Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar - persoana serioasa, creativa sa iubeasca si sa respecte copiii - capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul - organizare de activitati educative si recreative - organizare serbari&evenimente - respectarea programei scolare Oferim: - pachet salarial motivant si atractiv, in functie de experienta si performanta, incepând de la 4000 lei net, debutant, pentru program 8, lei net pentru program 8,00 - 16,00 si 6000 lei net pentru program 8,00 - 18,00.Salariul creste in functie de grade, vechime in invatamant si se adauga si alte alte bonusuri. - masa de pranz gatita in bucataria proprie - mediu de lucru placut, dinamic cu oameni relaxati - locul ideal pentru dezvoltare profesionala Scoala acreditată de Ministerul Educatiei si Cercetarii Cadrele didactice dispun de studii calificate si pregatire de specialitate, concepandu-si activitatile conform programei instructiv-educative, in functie de varsta copiilor. Daca doriti sa ne cunoatem si sa lucram impreuna asteptam sa ne contactezi telefonic la nr.

  • 10

    Angajam gestionar - lucrator depozit - agricultura

    ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : sau pe adresa Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().

  • 9

    Muncitori calificati si necalificati

    Angajam Mecanici statii sortare, asfalt si betoane, fierari, operator CNC si muncitori necalificati dornici de munca. Oferim cazare pentru personalul din provincie, cel putin salariul minim 3150 lei/ luna, bonuri de masa in cuantum de 30 lei/ zi, aproximativ 600 lei/ luna, plata orelor suplimentare si contract de munca pe perioada nedeterminata. Locul de munca este la Glina sau in Popesti Leordeni.

  • Muncitori calificati Ingineri Constructori Gestionari

    1. Pentru Glina: a. Mecanic statie asfalt betoane sortare; b. Gestionar. 2. Pentru Popesti: a. Inginer prefabricate responsabil atelier; b. Gestionar; c. Muncitori calificati (sudor, lacatus, dulgher, fierar betonist, operator CNC, strungar).

  • 5

    Angajam cofetar-patiser!

    Am inceput povestea in 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata.Daca citesti acest anunt inseamna ca impartasim ceeasi parere. Privileg este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Daca cerintele noastre rezoneaza cu ce-ti doresti tu, te asteptam la sediul nostru sa ne povestesti experientele si dorintele tale. Acest post presupune: Pasiune pentru cofetarie-patiserie Dorinta de performanta si profesionalism Spirit de organizare si coordonare Rezistenta la stres Dinamic, cu atitudine pozitiva, orientat catre client, cu spirit de echipa, atent la detalii, serios Disponibilitate pentru program prelungit Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca pe perioada nedeterminata Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu peste 27 de ani experienta in industrie Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Daca doresti sa faci parte din povestea noastra, ea va deveni parte din povestea ta!

  • 4

    Electricieni, Electromecanici, Muncitori necalificati, Stivuitoristi, Gestionar, Planificator

    Muncitori necalificati Stivuitoristi Gestionar Mecanic Electricieni, electromecanici Reglori Planificator productie OFERIM: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant Tichete de masa 30 Ron zi Decontare transport la de la firma Prima de Paset Craciun?ziua Copilului 8 Martie

  • Sef Obiectiv Securitate Clinceni Ilfov

    Obiectiv: fabrica alimente in Clinceni Program de lucru de zi, de luni pana vineri Servicii de calitate inalta, bazate pe proceduri detaliate. Echipament profesional gratuit. Transport asigurat, bonuri de masa. Salariu motivant, la timp, se acorda pe card. Asigurari medicale si sociale platite la timp. Cerinte: Cazier curat, integritate Experienta de sef obiectiv sef tura domeniul securitatii private Operare Calculator, Ms Office, Permis auto ctg B, Limba Engleza Va rugam atasati un cv aici. Multumim!

  • Picker Packer Replanish Ambalator Manipulant Marfuri Stefanestii de Jos

    Cautam persoane (femei si barbati) pentru postul de Picker Packer Ambalator Manipulant mărfuri la depozitul nostru din Stefanestii de Jos. Se asigura transport din Urziceni. Ne dorim: - Sa fii o persoana muncitoare si organizata. - Responsabilitate si atentie la detalii. - Punctualitate, adaptabilitate si flexibilitate. - Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic. - Sa ai experiență de minim 6 luni pe un rol similar . - Sa îți dorești un loc de muncă pe termen lung. Rolul tau: Vei participa la pregatirea marfii conform comenzilor primite din magazinele online. Vei controla retururile, le vei sorta, scana și prelucra în vederea revânzării, inclusiv retururile către furnizori. Vei participa la receptia marfii. Participi la invetarierea marfurilor din depozit. Vei descarca coletele primite de la producător, le vei verifica si pregati pentru pentru expediere. Vei scana articolele pentru introducerea lor în gestiunea depozitului, vei sorta articolele pe diverse criterii si le vei repartiza conform listelor. Vei asigura o buna functionare a fluxului de intrări-ieșiri marfă, conform reglementărilor interne. BENEFICII: Salariu negociabil, ce include parte fixa, sâmbete plătite dublu și bonuri de masa (3100 lei-3800 lei) Contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Asigurare medicala privata dupa 6 luni. Tichete cadou pentru evenimente speciale (ex. Paste, Craciun) dupa 3 luni. Discounturi la produsele comercializate. Apa, cafea si ceaiuri la discretie. Pentru mai multe informatii, trimite mesaj pe WhtasApp sau suna la numarul

  • 11

    Angajare Reprezentant vanzari pariuri Stanleybet Otopeni

    Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!

  • Electro-mecanic utilaje ( Salariul: 1100 - 1500 EURO )

    Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.

  • 1

    Firma de evenimente, angajam bucatar!

    Pregatirea si experienta: Studii medii Diploma de calificare in domeniu Vechime in specialitate, minim 3 ani Rigurozitate pentru regulile de igiena in alimentatia publica Imaginatie culinara, ordonat, disciplinat Capabilitate sa pregateasca produse alimentare reci si calde in conformitate cu meniul Atitudine orientata catre client, politete, abilitati de comunicare, persoana energica si amabila Rezistenta la stres Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii Disponibilitate de lucru prelungit Responsabilitati si sarcini: Pregateste produsele conform comenzilor Participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare Debaraseaza si asigura curatenia bucatariei / laboratorului Asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare Raspunde pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora Pastreaza in bune conditii ustensilele si aparatura Utilizeaza resursele existente, exclusiv in interesul firmei Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu 26 de ani experienta in industrie, Furnizor al Casei Regale, nominalizata si casticatoare a premiilor Food&Bar Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Program de lucru : 6.00 14.30

  • 2

    Angajam operator magazin online in Sector 6 - Chiajna

    Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online

Salvează căutarea