Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-08-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de instalator Experienta: - Minim 1 an in domeniul instalatiilor instalator sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca instalator sau intr-un rol similar, minim 1 an - Experienta cu montajul instalatiilor de diametre medii (teava, conducte, fitinguri etc) - Cunostinte solide despre diverse materiale de conducte, fitinguri si unelte - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Cunostintele electrice sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Promovat
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Gradinita acreditata Universul Copiilor sediul Pipera Voluntari angajeaza ajutor de educatoare. Transport dus-intors de la metrou Pipera. Program 8.00 - 16.00. CV pe adresa de mail din anunt.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe adresa de email, Office.
-
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 h zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
SGS angaj. agenti de pază (femei sau barbati) pt un ob. - control acces, Oras Bragadiru, Jud. Ilfov. Se solicită cazier judiciar curat.
-
S.G.S. ang. ag. de securitate pază (bărbați sau femei), pt. obiective - societăți comerciale - control acces, din Comuna Ciorogarla, Judetul Ilfov, în ture de 12 ore sau de 24 de ore. Se solicită cazier judiciar curat. Atestatul profesional ar fi un avantaj.
-
Salut, Ne marim echipa de mecanici auto in cadrul atelierului propriu. Experienta in mecanica multimarca constituie avantaj. Oferim salariu atractiv,contract de munca. Mai multe detalii si informatii primiti in urma unui interviu ce va avea loc la sediul firmei Dragon Star Curier.
-
Firma de curierat cauta sa angajeze incarcator - descarcator - sortator colete! Cautam persoane serioase cu putere de munca, care sa-si doreasca o vechime in campul muncii! Descrierea jobului: Incarcare si descarcare plicuri si colete Sortare plicuri si colete Coletele sunt de marime medie. Nu avem paleti, marfa voluminoasa, cargo sau albe (masini de spalat, frigidere, aragaze etc) Programul de lucru este de 8 ore de Luni pana Vineri Cu incepere de la 16:30 Sambata si Duminica nu se lucreaza Carte de munca Bonuri de masa Depozitul se afla in Soseaua Alexandriei 99A, Bragadiru Salariul este de 2500 on Net luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Angajam agenti curieri Otopeni Specificatii: Numele companieiDSC Expres LogisticTip jobfull timeDescriere Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Otopeni Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
Candidatul Ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase! Training asigurat si platit! Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie! * Activitatea se va desfasura la sediul companiei Descrierea jobului Ce presupune activitatea ? Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client jucator. Prezentarea jocului si regulilor; Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii; Programul este format din 3 ture: T1 15:00-23:00 T2 23:00-07:00 T3 5 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana * Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie. Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transport asigurat dupa ora 23.00 Descrierea companiei Suntem Skywind Group este un furnizor privat de soluții de tehnologie de divertisment. De la înființarea noastră în 2012, am crescut constant alături de partenerii și clienții noștri, mândri să asistăm la propriul lor progres sporit de produsele noastre. Noi modelăm viitorul industriei noastre cu jocuri de clasă mondială, back-office și sisteme de management al conținutului, soluții de găzduire, infrastructură, precum și o suită revoluționară de produse pentru ultilizatori care se întinde pe 8 centre de dezvoltare din România, Cipru, Marea Britanie, Columbia și Malta.
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv situat in Voluntari- Ilfov. Salariu net 2400 lei, transport decontat.
-
Depozit piese camioane situat la km 13 Autostarda Bucuresti - Pitesti angajeaza manipulanti marfa. Program Luni Vineri 08.30-17.30. Asiguram transport doar din zona Pacii Militari.
-
Oportunitate de Angajare: Casa de Odihna Voluntari - asistent medical Centrul Rezidențial pentru Persoane Vârstnice "Casa de Odihna Voluntari" își extinde echipa și caută un infirmieri dedicați să se alăture misiunii noastre de a oferi îngrijire de calitate și confort pentru rezidenții noștri. Cerințe: - Experiență anterioară în îngrijirea persoanelor vârstnice. - Certificare în îngrijire și sau diplomă de infirmier infirmieră. - Abilități de comunicare excelente și empatie. Responsabilități: - Asigurarea îngrijirii și a confortului pentru rezidenți. - Monitorizarea stării de sănătate a beneficiarilor. - Colaborarea cu echipa pentru implementarea planurilor de îngrijire personalizate. Beneficii: - Mediu de lucru plăcut și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de emai sau telefonic. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea unei vieți senine și îngrijite pentru persoanele vârstnice în Casa de Odihna Voluntari!
-
-
Promovat
Cautam sa angajam: instalatori de cablu optic si conectare la Internet in Germania, cerinte: - vorbitor limba Germana - experienta in domeniu - angajare dupa perioada de proba pe societatea Germana - carnet de conducere - salarii peste medie - Cazare asigurata