Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-12-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Voluntari, Bd. Voluntari, nr. 82B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea jobului - Intretine si repara echipamentul electric al fabricii, conform documentatiei tehnice, a fisei echipamentului, in functie de programul de intretinere si de rapoartele de intretinere; - Intretine si repara instalatia electrica a cladirilor si utilitatilor; - Asigura functionarea in bune conditii a echipamentului electric pentru protectia impotriva incendiului; - Participa la montarea si punerea in functiune a utilajelor noi; - Participa la lucrari de extindere si modificare a instalatiei electrice; - Completeaza rapoartele de intretinere dupa efectuarea activitatilor specifice. Candidatul Ideal - Studii medii de specialitate-profil electric electrotehnic electronic (calificare electrician); - Experienta peste 5 ani in intretinerea echipamentelor si instalatiilor electrice aferente liniilor tehnologice; - Autorizatie ANRE; - Cunostinte de baza de electrotehnica; - Experienta minima in domeniul automatizarilor industriale - cunostintele de electronica, automatizari industriale (constituie avantaj); - Disponibilitate interventii in caz de avarii in afara schimbului; - Posesor permis auto cat. B (constituie avantaj); - Abilitati lucru in echipa.
-
Promovat
M&M Militzer & Munch Romania SRL angajeaza stivuitorist la depozitul situat in CTPark Bucharest - Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti km 13 (iesirea spre Ciorogarla) Obiectivul principal al postului: -Descarcarea incarcarea camioanelor si manipularea marfurilor in din depozit Cerințe: - Absolvent de studii medii; - Experienta ca stivuitorist sau lucrator in depozit constituie un avantaj; - Detinerea Atestatatului ISCIR pentru stivuitorist constituie avantaj, dar se poate obtine si dupa acceptarea angajarii, cu decontarea cursurilor promovate Abilități Aptitudini: - Seriozitate si simtul responsabilitatii; - Abilitati de comunicare si de organizare; - Spirit de echipa; - Abilitati in conducerea si manevrarea stivuitoarelor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masă - Bonusuri de performanta - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Decontare deplasare la depozit Relatii la tel:
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Angajam operator masini de injectie. Lacatus mecanic Ajutor reglor masini injectie. Necalificati.
-
Centru de Ingrijire Varstnici angajeaza infirmiera Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru foarte placut. Program 1 saptamana lucrata 1 saptamana libera. Se ofera salariu + bonuri de masa. Oferim si solicitam seriozitate! Mai multe informatii se ofera telefonic.
-
Închiriez post coafor,manichiură pedichiură, cosmetică în salon amenajat și mobilat în Militari Residence .Preț 1000 lei cu utilitățile incluse .
-
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Angajez șofer categoria C 7.5t 4000ron program de luni până vineri Distribuție paletizata in București și zonele limitrofe. catalin
-
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
Cheeseria Fast Food angajeaza : -Shaormar 2-2 - ajutor de bucatar program 2-2 pentru locatia din Bragadiru, Ilfov. Candidatul ideal: - Persoana serioasa, organizata, punctuala, responsabila - Bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client - Abilitati de lucru in echipă Beneficii: - Contract Individual de Munca pe perioada nedeterminata - Training si suport in vederea insusirii procedurilor interne - Bonus de performanta loialitate dupa acumulare vechime in cadrul companiei. Program de lucru salarizarea se discuta in cadrul interviului. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numărul de telefon .
-
Angajez sofer categoria C+E curse intern se lucreaza la program, pauze de 24 si de 45 se fac acasa.Decontare transport ,asigurare medicala privata camioane curate euro 6 (2016).
-
Service auto multimarca - angajeaza mecanic auto Locatie: Sos. Alexandriei 335 - Bragadiru, Ilfov Conditii de munca: -Contract perioada nedeterminata cu 30 zile perioada de proba remunerata cu 4000 Ron -Dupa perioada de proba, salariul este negociabil in functie de experienta -Mediu de lucru placut, program 9-18 (cu pauza de masa 1h) -Pentru salariatii din provincie asiguram cazare.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
-
Conditii: -PENTRU MAGAZIN - studii ,minim 8 clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 15lei h plus 200 lei bonuri de masa - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Voluntari, Bd. Voluntari, nr. 82B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunț de angajare: Acordor de instrumente muzicale (fără experiență) Poziție: Acordor de instrumente muzicale Locație: Strada Gării, nr. 161, bl. B4, Parter, Comuna Jilava, Ilfov Sector: Instrumente muzicale Descriere: Ești în căutarea unei oportunități de muncă într-un mediu liniștit, sigur, creativ și fără contact direct cu publicul? Ești pasionat de muzică și dorești să lucrezi cu instrumente unice precum handpan-urile? Lombardo Handpan (), companie italiană, lider în producția de handpan, instrumente muzicale de percuție realizate manual, caută un candidat pentru a se alătura echipei sale cu scopul de a-l forma ca acordor. Cerințe: Nu este necesară experiența anterioară în domeniu, dar este esențială dorința de a învăța, atenția la detalii și determinarea. Se oferă un scurt Curs de Formare Gratuit de completat înainte de începerea lucrului. Limbi străine: Nivel de bază - engleză și sau italiană. Abilități excelente de comunicare și relaționare. Ce căutăm: Pasiune pentru Muzică: Interes pentru instrumentele muzicale și construcția lor. Dexteritate și Precizie: Abilitățile manuale și atenția la detalii sunt fundamentale. Dorință de a Învăța: Dorința de a învăța și de a crește într-un mediu tânăr. Disponibilitate de a Munci Din Greu: Acordarea handpan-urilor este o artă care necesită răbdare și determinare. Ce oferim: Un mediu de lucru stimulant și creativ în care să poți crește profesional. Posibilitatea de a învăța o meserie unică și satisfăcătoare. O echipă unită și colaborativă. Un contract de muncă regulat cu o remunerație lunară cuprinsă între 500 și 1.200 . Program de lucru: Part-time: 09:00 - 15:00 Full-time: 09:00 - 18:00 Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul și sau o scurtă scrisoare de prezentare la adresa noastră de e-mail: Nu rata această ocazie unică de a învăța o abilitate nouă și interesantă! P.S. Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații suplimentare, nu ezita să ne contactezi. De ce să alegi Lombardo Handpan: Suntem o companie în creștere cu o echipă pasionată și dedicată. Credem în formarea și dezvoltarea colaboratorilor noștri. Oferim un mediu de lucru pozitiv și stimulant. Producem instrumente muzicale unice și de înaltă calitate. Nu rata această ocazie de a deveni parte din echipa noastră!
-
Bună ziua Se fac angajări pentru supervizori sală de jocuri în Otopeni Salariu atractiv plus bonusuri. Pentru detalii sunați la numărul afișat . Rog seriozitate!