Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-12-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis (Stefanestii De Jos)! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar - Livratori
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer categoria C salariu 3000ron program lejer 1 L-V Cătălin
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Service auto angajeaza tinichigiu in Otopeni Program de L-V 8-17 , o ora pauza de masa salariul se negociaza in functie de experienta
-
Celltech Mobile Services srl, firmă specializată în repararea și recondiționarea telefoanelor mobile, situate in orasul Buftea, angajează personal calificat și necalificat pentru departamentul de reparații și departamentul de test. BENEFICII: salariu de baza + bonusuri pentru depășirea normei (până la 100% din salariu de baza), bonuri de masă, plata orelor suplimentare, prime de sărbători și posibilitatea de promovare în cadrul firmei. Activitatea se desfășoară într-un mediu plăcut și modern. Cerințe pentru Departamentul de Reparații: Cunoștințe de bază în folosirea calculatorului, îndemânare și atenție la detalii, cunoștințe de bază în dezasamblarea și asamblarea telefoanelor, seriozitate. Salariu de încadrare: 7200 RON Număr de posturi vacante : 37 Candidatii fără experiență vor efectua cursuri de pregătire în cadrul firmei. Cerințe pentru Departamentul de Test: Cunoștințe de bază în folosirea calculatorului, atenție la detalii și seriozitate. Salariu de încadrare: 5850 RON Număr de posturi vacante: 55 Candidatii fără experiență vor efectua cursuri de pregătire în cadrul firmei. Cei interesați sunt rugați să ne transmită CV-ul la adresa de email: sau direct la sediul nostru de pe strada Fulger 64, Buftea (La 400m de gara Buftea).
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Spui despre tine ca esti un om energic si ca iti plac jocurile? Iti punem la dispozitie un loc de joaca amenajat si iti lasam pe mana receptia,animarea spatiului si o droaie de copii de supervizat cu care sa imparti energia. Daca ne convinge firea ta sociabila,batem palma pentru o prietenie durabila! Hai sa ne cunoastem!
-
Depozit piese camioane situat la km 13 Autostarda Bucuresti - Pitesti angajeaza manipulanti marfa. Program Luni Vineri 08.30-17.30. Asiguram transport doar din zona Pacii Militari.
-
Firma productie publicitara Angajam persoane pentru productie publicitara. Full time sau part-time (pe diverse proiecte) Atributii principale: -montare autocolant, -pregatire, printare materiale. Activitate la atelier sau pe teren la lucrari. Cu sau fara experienta.
-
Camin de batrani din Corbeanca, Ilfov, angajeaza: - asistent medical generalist - program 8 ore zi, 5 zile saptamana. Se incheie contract de munca, se asigura un mediu de lucru placut, conditii de lucru excelente, salariu + bonuri de masa Oferim si solicitam seriozitate!!!
-
Suntem in cautare de Ajutor Operator prese pentru unul dintre cei mai mari producători de etichete din Romania, situat in comuna Pantelimon. Experiența anterioară nu este necesară. Cerințe: minim 8 clase; disponibilitate lucru in 3 schimburi; Locație: Bucuresti (comuna Pantelimon) - se deconteaza transportul; Pachet beneficii: salariu fix contract pe perioada nedeterminata; tichete de masă (35 RON zi); prime de performanta; asigurare de viață; abonament servicii medicale; Aplică sau sună la numărul de telefon afișat!
-
Ofer cazare gratuita in vila, unei domnisoare doamne,chiar cu copil, la schimb cu menaj (curatenie,spalat,calcat),odata doua ori pe saptamina.
-
Angajăm menajeră Internă in Corbeanca iubitoare de cățeluși,pentru curatenie,calcat,spalat,fara gatit. Oferim cazare separată in vilă, carte de muncă,salariu deosebit,acces piscină vacantă strainatate,conditii deosebite. Asteptăm provincia !! https: youtu.be 4InRGZjPlpA?feature=shared
-
Post disponibil de pentru producător local de tâmplărie PVC din zona Pod Domnești, Șoseaua de Centură - București. Program LUNI-VINERI, Salariu fix net lunar Transport asigurat, din 2 puncte de întâlnire Manipulantul marfa va recepționa marfa, va aranja cu atenție produsele în depozit, va aproviziona departamentul de producție cu materie primă preluat[ din depozit. Se cere disponibilitate de a lucra în aer liber în 80% din timp, seriozitate și implicare.
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Studii: calificare sudor Experienta ca sudor minim 2 ani; Cautam persoana serioasa, cu bune abilitati practice si indemanare; Disponibilitate de deplasari in tara; Cunostinte din domeniul calificarii; Experienta in domeniul instalatiilor constituie avantaj.
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Lucrator Comercial (Picking/Receptie Marfa) Candidatul Ideal - Studii medii; - Experienta - minim 6 luni pe un post similar; - Responsabilitate si atentie la detalii; Descrierea jobului 1 post de Picker: -Culege produsele de pe rafturi, le scaneaza si le aseaza in cutia pentru ambalarea comenzii; -Verifica continutul tuturor cutiilor aferente comenzilor; -Dupa incheierea coletarii sigileaza si eticheteaza cutiile aferente comenzii de vanzare si le aseaza in zonele special amenajate din deposit; - Lucreaza in 2 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice. 1 post la Receptie: -Incarca/descarca si transporta marfa paletizata in/din mijloacele de transport, din/in depozit, de pe/la rafturi; -Face receptia marfurilor in depozit conform fisei de proces, procedurilor si instructiunilor de lucru; -Manipuleaza fizic marfa in depozit de fiecare data cand este necesar; -Asigura intretinerea zilnica a echipamentelor de ridicat (incarcare/verificare acumulatori, curatare); - Lucreaza in 3 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice.
-
Profesioniști în tot ceea ce facem! Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia Depozit Buiacului. Care sunt responsabilitățile postului? -Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; -Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; -Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; -Vei opera facturile, avizele de transfer si credit-notele in programul informatic implementat in depozit; -Vei printa comenzile si vei urmari progresul acestora in sistemul de gestiune și vei interveni în cazul comenzilor blocate; -Vei opera diverse tranzactii in programele informatice utilizate in cadrul punctului de lucru; -Vei opera retururi si sau anulari comenzi client, cu verificarea conformitatii produselor returnate; -Vei efectua sarcini administrative si orice alte sarcini trasate de superiorul direct, urmarind buna desfasurare a activitatii in depozitul e-commerce; -Vei genera diverse rapoarte către superiorul direct; -Vei actualiza informatii relevante in sistemul informatic privind produsele, partenerii, alte dictionare; -Vei folosi dispozitivele electronice de scanare, intergrate cu programul informatic de gestiune a depozitului, in operatiunile specifice fluxului de miscare a marfurilor (receptie, alocare mutare pe locatii, picking, impachetare, livrare, inventariere), conform procedurilor de lucru interne; -Vei coordona, planifica și controla activitatea lucrătorilor alocați pe tura și operațiunea de care ești responsabil; -Vei participa activ la procesele de receptie,picking si packing; -Vei supraveghea și te vei asigura în permanența că distribuirea sarcinilor de pe tura ta corespunde volumului de lucru; -Vei centraliza numărul de linii neconforme pentru lucrătorii de pe tura de care ești responsabil; Ce așteptăm de la tine? -Să ai studii medii sau universitare; -Să cunoști limba engleză la nivel mediu; -Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; -Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; -Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; -Să ai orientare către rezultate și performanță; -Să ai o bună organizare, planificare și coordonare; Ce îți oferim? -Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; -Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; -Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; -Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare; -Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare; -Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; -Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; -Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; -Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; -Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; -Transport asigurat;
-
M&Co HR Services recrutează pentru unul dintre partenerii săi din domeniul auto : Șofer livrator. Responsabilități: - Livrarea anvelopelor conform graficului de livrare prestabilit,cu preluarea mărfii care se face din depozitul de la Pantelimon; - Transportarea mărfurilor în baza documentelor insoțitoare (factura fiscală, aviz de insoțire a mărfii, proces verbal de predare - primire); Candidatul ideal: - Este disponibil pentru deplasare in afara municipiului Bucuresti; - Are experiență în distribuție și - Deține permis de conducere cat. B. Ofertă: - Loc de muncă stabil și pe termen lung; - Pachet financiar 3400 ron net ; - Posibilitate de avansare și - Bonusuri - Tichete de masă 30Ron zi; - Vouchere de vacanță 250 ron luna; - Mod de lucru bine organizat cu o echipă bine pregătită. Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.