Oferte locuri de munca Ilfov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Experienta d lucru pentru conducerea mai multor tipuri de stivuitoare transpalete vectori reprezinta un avantaj; Atentie distributiva si capacitatea de a urma instructiuni precise; Bune abilitati d comunicare si d lucru in echipa, spirit d initiativa si abilitati d invatare; Capacitate d adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Autorizatie valabila reprezinta un avantaj. Responsabilități: Manipularea, transportarea, incarcarea, descarcarea cu ajutorul stivuitorului, materii prime, materialele si bunurile societatii; Asigurarea ca materiile prime sa fie depozitate in locatii corecte; Realizarea activitatior de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor si ambalajelor in conditii bune folosind stivuitoarele intr-un mod sigur si eficient; Colaborarea cu echipa pentru a indeplini obiectivele operationale; Respectarea procedurilor de depozitare.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
fabrica prefabricate si statie betoane, angajeaza personal calificat in domeniul prefabricate. Se ofera contract individual de munca: perioada de proba perioada nedeterminata. Programul de lucru este de 8 ore pe zi 40 de ore pe saptamana. Salariul creste in functie de performanta. Se acorda prime de sarbatori (Paste, Craciun), etc. Se acorda cazare pentru personalul din provincie
-
Promovat
Angajăm coleg nou care: * cunoaște utilajele agricole și are experiență în reparația și întreținerea acestora; * are permis de conducere cat. B; * are cunoștințe de operare computer (pentru diagnoză și comunicare); * are abilități de lucru în echipă; * este focusat pe rezolvarea problemelor; * este dispus la deplasări. Oferim: * pachet salarial avantajos, în funcție de experiență; * bonusuri din vânzări in funcție de rezultate; * mediu de lucru plăcut; * autoturism de serviciu utilat pentru intervenții și diagnoză; * laptop, telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Firma productie publicitara Angajam persoane pentru productie publicitara. Full time sau part-time (pe diverse proiecte) Atributii principale: -montare autocolant, -pregatire, printare materiale. Activitate la atelier sau pe teren la lucrari. Cu sau fara experienta.
-
Promovat
Fabrica de productie articole pentru sport, in domeniul textil mase plastice cautam MECANIC. Candidatul Ideal: - Vechime intr-un post similar de minim 1 an de zile; - Experienta intr-un domeniu de activitate cu profil tehnic si sau experienta in domeniul mecanic electromecanic hidraulic pneumatic senzoristica; - Cunoasterea si interpretarea desenului tehnic; - Cunostinte solide despre sistemele mecanice, procesul de injectie si despre echipamentele de injectie mase plastice; - Abilitati excelente de comunicare; - Abilitati de lucru in echipa; - Abilitati de rezolvare a problemelor; - Capacitate de organizare si planificare; - Capacitate de indeplinire a sarcinilor în termene limita; Descrierea jobului: - Urmareste lansarea in productie a noilor produse din punct de vedere al tehnologiei de lucru; - Se asigura ca dispune de toate resursele tehnice necesare pentru lansarea in productie a proiectelor; - Executa reparatii planificate si neplanificate mentinand in stare buna de functionare utilajele si instalatiile din dotarea societatii; - Programeaza reparatii capitale ale utilajelor; - Urmareste activitatea de intretinere periodica, reglajele utilajelor de productie si se asigura ca liniile de productie functioneaza in parametrii normali; - Identifică în permanență soluții pentru îmbunătățirea procesului și fluxurilor de producție; - Completeaza documentele in vigoare corect, complet si in termenele impuse ; - Respecta normele de siguranta a muncii, orarul de munca, necesarul de materiale si procedurile interne; Beneficii: - Salariul negociabil in functie de experienta; -Tichete de masa; - Tichete cadou de sarbatori; - Bonusuri de performanta; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Transport asigurat sau decont de combustibil; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie.
-
Promovat
Fabrica de productie articole pentru sport, in domeniul textil mase plastice cautam MAGAZIONER. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in domeniu; - o buna cunoastere a pachetul MS Office, in special Excel; - spirit organizatoric; - cunostiinte de legislatie in domeniul logisticii (avantaj). Atribuţii principale: - verifica si receptioneaza marfa in sistem; - gestioneaza materialele care intra si ies din magazie; - verifica corespondenta documentelor de livrare cu materialele fizice (din punct de vedere calitativ si cantitativ); - verifica conformitatea marfii receptionate cu comanda si actele însotitoare ale marfii; - eliberează materialele consumabilele necesare productiei pe baza bonurilor de consum; - asigura evidenta stocurilor de materii prime si a produselor aflate în custodie. Punct de lucru: Clinceni, Ilfov (Sos de Centura -intre Bragadiru si Domnesti) Beneficii: - salariu motivant; - tichete de masa; - se asigura transport de la Autogara Militari sau se deconteaza transportul; - tichete cadou de Paste si de Craciun.
-
Responsabilitatile postului de Gestionar: Coordoneaza toate activitatile desfasurate in cadrul depozitului; Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul companiei; Gestiunea marfurilor aflate in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare a marfurilor; Pregatire si verificare comenzi. Propune modalitati de optimizare a procesului de gestiune si depozitare; _______________________________ Responsabilitatile postului de Manipulant marfuri stivuitoristului: Pregătirea comenzilor pentru expediere; Încarcărcare descarcăre echipamente în din autovehiculele de livrare; Manipuleare și așeazare produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente, cu ajutorul lizei sau a transpaletei cu catarg; Expediere comenzi pentru livrare conform documentelor și indicațiilor gestionarului; Participarea la inventarierea mărfurilor de gestiune; CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Program de lucru: Luni-Vineri - 08:00-17:00 Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru bonuri de masă Echipamente de lucru profesionale Echipa de profesioniști este și un mediu prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată.
-
Cerinte: Cerinte post: - studii medii - experienta pe o pozitie similara -program de lucru in 3 schimburi Beneficii: - salariu 2500 NET - tichete masa 35 lei zi lucratoare -decont transport 140lei Mai multe detalii la telefonȘ 0729 800 746
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului nostru! Pizzar -cu experienta de minim 3 ani in domeniu, care sa prepare cele mai delicioase pizza. CE OFERIM? Salariu motivant 5000 lei net, pe masura experientei,bonuri de masa in valoare de 300 lei ,transport decontat,o masa asigurata zilnic, contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru profesionist, seriozitate, Program 2 zile lucrate cu 2 zile libere. Mediu placut de lucru.Restaurantul nostru se afla in Tunari,lIfov,str 1Decembrie nr 144-148Trimite CV si Contacteaza-ne la numarul de telefon: Te asteptam!
-
Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii (liceu, școală profesională, postliceală); Să lucrezi cu operații matematice de bază; Să ai bune abilități de comunicare; Să ai spirit de echipă; Să fii serios; Să fii punctual; Să te implici; Să ai atenție la detalii Ce vei face? Vei participa la operațiuni de încărcare descărcare a mărfii; Vei participa la operațiuni de recepție a mărfii; Vei așeza pe raft produsele recepționate; Vei asigura culegerea produselor conform comenzilor; Vei participa la operațiuni de inventariere a mărfii; Te vei încadra în standardele de productivitate si calitate stabilite de companie; Vei indepli activitați care asigură ordinea si curățenia la locul de muncă; Ești membru al echipei logistice și asiguri suport în cadrul activităților specifice departamentului. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic, prin intermediul companiei Mediplus și a lanțului de farmacii Dr. Max. Suntem ghidati de valori precum: grija, curaj, orientare catre clienti si responsabilitate si credem cu tarie ca doar impreuna construim o zi de maine mai sanatoasa.
-
Dezvoltator imobiliar angajam pentru santier Asistent/a manager. Program de lucru - full time sau part-time 4/6 ore/zi. Contract de munca pe o perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv. Locatie - Bucurestii Noi-Mogosoaia Ilfov. Cerinte: - persoana care sa aibe minim 12 clase finalizate cu diploma de bacalaureat, - buna cunoscatoare a echipamentelor de birotica utilizate in mod curent, - cunostinte ale pachetului de Microsoft Office (word, excell etc) - aspect ingrijit, limbaj adecvat si in mod special bun/*buna cunoscator/e a limbii romane scris&vorbit, persoana calma, deschisa, volubila, analitica, focusata pe indeplinirea taskurilor, extrem de bine organizata, atenta la detalii, dedicata, implicata, sa isi doreasca sa invete, sa evolueze, Pentru detalii si interviu, asteptam CV tau cu poza la numarul de WhatsApp .
-
Ce te recomandă: Studii medii - minim 10 clase Experiență pe un post similar - minim 2 ani Cunoştințe operare MS-Office, SAP - constituie avantaj Rezistență la efort fizic Disponibilitatea de a lucra în ture (12 24, 12 36) Ce responsabilită i vei avea: Vei verifica modul de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj Vei ține gestiunea stocurilor aplicând principiul FIFO și vei întocmi în timp real şi corect toate documentele de gestiune Vei pregăti paleții participând activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client Te vei asigura de manipularea corectă a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora Vei monitoriza depozitarea mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment Vei gestiona intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje Vei întocmi fişele de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune Vei verifica existența tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar Vei întocmi documentele de retur și le vei opera în SAP Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale. Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0757">07 arata numarul</a></span>.085.340
-
-
Ce te recomandă: Studii - studii medii şcoală profesională profil electric electrotehnic Curs de calificare profil electric electrotehnic Experien ă în între inerea utilajelor instala iilor electrice şi automatizări industriale, constituie avantaj experin a în industria alimentară Experien ă în citirea şi în elegerea schemelor electrice Capacitate de organizare şi planificare, abilită i de lucru în echipă Capabil să lucreze în situații de intervenție sub presiunea timpului Disponibilitate pentru lucru în ture (12 24, 12 36) Ce responsabilită i vei avea: Vei aplica procedurile de întreținere preventivă şi inspec ie a utilajelor instala iilor Vei răspunde de buna func ionare a utilajelor din punct de vedere electric Vei efectua interven iile corective asupra utilajelor instala iilor Vei înlătura toate defec iunile apărute în func ionarea utilajelor instala iilor Vei efectua lucrările de între inere şi reparație ale utilajelor instala iilor în conformitate cu instruc iunile procedurile de lucru, asigurand respectarea standardelor de calitate Vei efectua înregistrări în fişele de monitorizare Ce îți oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0757">07 arata numarul</a></span>.085.340
-
Promovat
Cautam persoane cu experienta pentru postul de picker la un depozit de articole sportive situat in Stefanestii de Jos. Activitatea consta in strangerea produselor din comenzi cu ajutorul unui scaner. Cerinte: - experienta cu scanerul - experienta pe postul de picker (minim 3 luni) - minim 8 clase terminate - seriozitate - atentie sporita la detalii Transport asigurat din Bucuresti sau alte localitati in functie de rutele depozitului. Pentru programari la interviu sau mai multe detalii sunati la numarul: 0755111307 - Florin
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - liceu școală profesională Curs calificare lăcătuş mecanic instalator Experien ă de lucru în domeniul industrial, constituie avantaj experin ă în industria alimentară Cunoștin e tehnice Capacitate de organizare şi planificare, abilita i de lucru în echipă Capabil să lucreze în situații de intervenție sub presiunea timpului Disponibilitate pentru lucru în ture (12 24, 12 36) Ce responsabilită i vei avea: Vei asigura între inerea maşinilor și instala iilor de lucru Vei înlătura toate defec iunile apărute în func ionarea utilajelor Ce îți oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0757.085.340
-
Angajam Picker pentru depozit cu produse alimentare situat in Clinceni( foarte aproape de Bragadiru)
Angajam picker pentru un depozit cu produse alimentare ( arahide, seminte, alune, etc) situat in Clinceni, pe Soseaua de centura, foarte aproape de Bragadiru. Oferim transport din zona Piata Gorjului, Militari. Salariul este de 4000 de lei net ( fara bonuri de masa). Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 08:30 pana la 16:30. Solicitam experienta in depozit, lucrul pe scanner, reprezinta un mare avantaj.
-
Angajez sofer profesionist pentru cap tractor si semiremorca (piatra si prelata ). Oferim salariu de baza si plata la km. Decontam benzina motorina pentru deplasarea de acasa la baza de productie. Oferim cazare pentru soferii din provincie . Detalii suplimentare la telefon .
-
Angajez personal in domeniul instalațiilor sanitare cu experiența sau fără experienta Program 8h/5 zile săptămâna
-
Angajez personal in domeniul instalațiilor sanitare cu experiența Program 8h/5 zile săptămâna Salariu Atractiv
-
Izotech angajează muncitori necalificați, bărbați și femei în producția de termosisteme pentru fațade cu caramida aparenta , în Calea Giurgiului 296-Jilava. Vsrsta minima 25 de ani și vârstă maxima 50 de ani. Se oferă bonusuri considerabile. Au prioritate la angajare cei care au lucrat în construcții, în termoizolare cu polistiren