Oferte locuri de munca Bragadiru Ilfov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez livrator curier cat B,C in cadrul companiei Genral Logistycs Systems Salariu: 3500-6000 lei net Acte necesare angajare: -Cazier Judiciar -Adeverinta medic de famile -Copie Buletin,Permis -Diploma de studii(daca exista)
-
Promovat
Angajam sofer pe comunitate, 5 saptamani plecat in deplasari in Europa si 1 saptamana acasa. Masini noi din 2024, Ford furgon de 3.5 tone.
-
Promovat
angajez șofer basculantă 8x4, articulată, cifa și buldoexcavator zona București și Ilfov (Bragadiru, Cornetu)
-
Promovat
Daboco Supermarket isi mareste echipa ! Angajam vanzatoare, program 2 zile si 2 liber. Salariu de la 3100 Ron ( bonuri de masa incluse). Pentru locatia din strada Generalului, Bragadiru ! + card discount 20 % la cumparaturile din magazin, +alte bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Subcontractor firma de curierat angajam sofer profesionist cat C+E pentru transport intern la curierat. Cursa fixa , se lucreaza pe masini euro 6. Necesar atestat valabil, card tahograf. Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Angajez livrator curier cat B,C in cadrul companiei Genral Logistycs Systems Salariu: 3500-6000 lei net Acte necesare angajare: -Cazier Judiciar -Adeverinta medic de famile -Copie Buletin,Permis -Diploma de studii(daca exista)
-
Promovat
Angajam sofer pe comunitate, 5 saptamani plecat in deplasari in Europa si 1 saptamana acasa. Masini noi din 2024, Ford furgon de 3.5 tone.
-
Compania noastră, specializată în distribuirea de hârtie alimentară, caută sa angajeze o persoana priceputa si experimentata în domeniu pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate, care să împărtășească pasiunea noastră pentru excelență și să ofere clienților noștri servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe: - Experiență demonstrată în domeniul distribuției de hârtie alimentară sau într-un domeniu similar; - Cunoștințe solide despre produsele din hârtie alimentară și caracteristicile acestora; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în ritm rapid; - Atitudine proactivă și orientată către rezultate; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv și colaborativ. Responsabilități: - Gestionarea stocului de hârtie alimentară și a produselor conexe; - Îndeplinirea comenzilor clienților într-un mod precis și eficient; - Consilierea clienților în legătură cu produsele noastre și oferirea de soluții potrivite nevoilor lor; - Menținerea relațiilor pozitive cu clienții și gestionarea eventualelor probleme sau reclamații; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura o experiență superioară a clienților. Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către detalii și dornică să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru poziția noastră. Trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Promovat
Oferim loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata. Fabrica noastra produce Tamplarie Pvc si Geam Termoizolator pentru profesionistii in domeniu si pentru utilizatorii casnici si dispune de linii automatizate de productie. Fabrica noastra este pe Soseaua Alexandriei, km 8, la granita dintre Sector 5 si Bragadiru si se poate ajunge cu Autobuz 3 STB, statia Gladiolelor, 4 statii de la supermarket Cora(capat Rahova) Lucrati intr-o firma cu peste 100 angajati si o vechime de peste 29 ani! - De 29 ani nu s-au intarziat niciodata salariile nici macar 1 minut !!! Puteti sa aplicati oricand pentru un credit bancar si aveti garantia ca acesta va fi aprobat !!! Se ofera Concediu de Odihna si toate drepturile conform Codului Muncii Programul de lucru este flexibil, in functie de dorinta fiecarui angajat 6.30-15.00 30 minute pauza de masa 7.30-16.00 30 minute pauza de masa 8.30-17.00 30 minute pauza de masa Programul este de 8 ore Daca se doreste se pot lucra ore suplimentare platite + 50 % Daca se doreste se poate lucra sambata si se plateste dublu(nu este obligatoriu) Se face o pregatire la locul de munca, o calificare, care dureaza 2 zile(evident ca se platesc aceste zile) si dupa aceasta calificare se acorda urmatoarele salarii 5 zile pe saptamana x 8 ore = 3045 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 9 ore=3615 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore=4190 lei(bani in mana=net) 5 zile pe saptamana x 10 ore+ sambata 5 ore=4915 lei(bani in mana=net)
-
Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketin; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.erformanta; Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor. Publi24_1624686645
-
Credit angajeaza full time/part time Consultanti de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni consultant iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii consultant iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari esti ajutat sa iti formezi o retea de clienti care iti va aduce castigul iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Angajam in conditii avantajoase de munca cu salariu motivant: OPERATOR MASINA DE TAIAT CARTON SI HARTIE (GHILOTINA)- Experienta Obligatorie!!! VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. DE TELEFON AFISAT DE LUNI-VINERI INTRE ORELE 08:00-16:00!
-
Promovat
angajez șofer basculantă 8x4, articulată, cifa și buldoexcavator zona București și Ilfov (Bragadiru, Cornetu)
-
La Mămica Catering angajează ajutor bucătar și lucrător comercial. Pt mai multe detalii sunați la
-
Echipa PROFI își caută colegi noi.Daca ești o persoană ambițioasă cu bun simt și punctuală, te așteptăm la un interviu în cadrul companiei noastre. Magazinul este situat pe strada sos Alexandriei vis avi de lerloy merlin , Bragadiru . Dacă doriți mai multe detalii ne poți apela la . Ce veți face: - veți așeza marfa la raft respectând normele comerciale și de valabilitate -veti scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs : -dinamism , seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 3 schimburi program de 8h. CE VĂ OFERIM : - SALARIU FIX + BONURI DE MASĂ -BONUS LUNAR DE FIDELITATE ȘI PERFORMANȚĂ -DECONT TRANSPORT
-
Caut coleg pentru glet și zugrăvit. Ofer cazare dacă ești din provincie.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul vanzarilor minim 2 ani, daca iti doresti sa activezi in domeniul vanzarilor de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari: Preluarea apelurilor telefonice in vederea vanzarii de piese auto; Preluarea comenzilor din platformele de specialitate; Preluarea solicitarilor clientilor din magazin; Ofertare in platformele de specialitate; Inregistrarea comenzilor in aplicatia Hybrid-S; Identificarea nevoilor clienților potențiali; Identificarea oportunităților de vânzări suplimentare; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul vânzărilor de piese auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre vanzarea de piese auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Întrucât știm cât poate fi de stresantă activitatea de vânzări, noi nu punem presiune pe acest departament, singura presiune va veni din ambiția dumneavoastră de a obține rezultate cât mai bune. In primul rand, pe noi ne interesează să avem o relație foarte bună și de încredere cu partenerii noștri, o relatie plăcuta și civilizata, fara stres. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, orientare către client, spirit de echipă; Stabilitate emoțională și rezistență la stresul specific activităților de vânzări; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii / superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in vanzari minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul vanzarilor de piese auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu fix garantat 3000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza ajutor mecanic auto Daca ai experienta in domeniul dezmembrarilor auto, sau doresti sa capeti experienta in acest domeniu, te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului ajutor mecanic auto: Dezmembrare masini; Curatare piese; Sortare deseuri provenite din dezmembrare; Cerinte: Cu sau fara experienta Beneficii: Pachet salarial motivant, in functie de experienta; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; OFERIM SI CAZARE DACA ESTE CAZUL. Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
WV Passat B8-2016-2.0TDI-150CP Highline, Deep Black Pearleffect, Interior piele naturala Nappa; scaune Ergo Confort cu reglaj electric+ extensie; incalzire in scaune; volan incalzit; parbriz incalzit ; Ceasuri de bord Virtual Cockpit ; Sistem de navigatie 3D- Discover PRO- Touchscreen; Conexiune Bluetooth+ WiFi; HDD 80 GB; Senzori parcare fata si spate; Faruri FULL LED- Auto Adaptive; Lampi spate LED; Oglinda interioara cu functie antiorbire; oglinzi exetrioare reglabile electric, heliomate, incalzite si pliabile electric; ACC; Front Assist; Climatronic pe 3 zone; jante aliaj 17 Inch; Pachet exterior FULL CROM; KeyLess GO ;
-
Firma de curierat cauta sa angajeze incarcator - descarcator - sortator colete! Cautam persoane serioase cu putere de munca, care sa-si doreasca o vechime in campul muncii! Descrierea jobului: Incarcare si descarcare plicuri si colete Sortare plicuri si colete Coletele sunt de marime medie. Nu avem paleti, marfa voluminoasa, cargo sau albe (masini de spalat, frigidere, aragaze etc) Programul de lucru este de 8 ore de Luni pana Vineri Cu incepere de la 16:30 Sambata si Duminica nu se lucreaza Carte de munca Bonuri de masa Depozitul se afla in Soseaua Alexandriei 99A, Bragadiru Salariul este de 2500 on Net luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier
-
Suntem în căutarea unei persoane pentru postul de operator calculator facturare pentru societatea noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse ori comenzi telefonice. Pregătirea și expedierea coletelor pentru livrare. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Participarea activă la inventar. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Contribuția la promovarea online a produselor și serviciilor noastre. Realizarea contractelor de închiriere a containerelor sau pentru serviciile de dezinsecție. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Soseaua Alexandriei, 544, Bragadiru, în incinta Fnc. Cu posibilitatea ca primele săptămâni să fie în Sectorul 5 - Strada Drumul Vlasin (pentru a te familiariza mai bine cu activitatea noastră). Programul de lucru: Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Biroul nostru este de tip container, oferind maximum 2 locuri de lucru, deci vei avea un coleg de echipă. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete. Dacă îndeplinești cerințele și ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tăusau să ne contactezi la numărul de telefon
-
Descriere ICredit angajeaza full time/part time Collectori de Credit in toate birourile din tara oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? ai un job stabil si salariu motivant beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul gratuit de training in vanzari iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.