Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Voluntari Disponibil din: 2021-04-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma AUGMENT SRL, cu sediul in ILFOV-VOLUNTARI, STR DRUMUL NEGRU NR.5, C.U.I.13521272, J23 536 2010 angajeaza in munca 1 post de femeie de serviciu. contract de munca full time, pe perioada nederminata. Relatii pe email sau la telefon ori sediul firmei.
-
Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu
-
- Experienta cu electrice, electrocasnice si gama pentru gradina; - Verificarea si confirmarea produselor returnate; - Repararea si cosmetizarea produselor returnate; - Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service; - Testarea si verificarea produselor primite predate de la clienti; - Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte; - interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Afumati, Judetul Ilfov are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj si al obiectelor sanitare. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Praktiker, Bila, etc.
-
cu fara calificare la un camin din Pipera. Oferim salariu negociabil, bonusuri, posibilitate marire dupa cateva luni. Asiguram contract de munca, cazare si masa. Cerinte: experienta, persoane sanatoase, apte de munca, numai in regim intern (adica se sta cazat la locul de munca), cu liberele legale. Nu acceptam ture de 2 cu 2 saptamani. Tel
-
Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare
-
-
Angajam operator cu experienta de minim 2 ani pentru lucru pe echipamente de ultima generatie. Se ofera salariu 4000 ron net, training specializat, bonuri de masa si decont abonament RATBsau un plin de combustibil lunar in cazul in care deplasarea se face cu masina personala.
-
Iti place sa gatesti? Vrei sa inveti lucruri noi? Angajam bucatareasa pentru pregatirea pranzului pentru fiul nostru de 14 ani care are restrictii alimentare si alergii... Persoana care va fi accetata pentru acest rol va primi ajutor corespunzator pe o perioada de 2-3 saptamani, in care va pregati mesele impreuna cu mama copilului tatal pentru o invatare usoara. Avem retete pregatite care ne plac, dar suntem deschisi sa incercam si lucruri noi. Ne plac mancarurile gatite, preferatele noastre fiind: snitzel, ostropel, mancare de cartofi, ciorba. Daca ati gatit pentru familia dvs sau ati facut mare un copil o sa va descurcati de minune. In cele mai multe dintre zile, va exista un adult in apartament, care poate furniza ajutor informatii sfaturi. In plus, ne dorim sa avem o bucatarie curata si o data pe saptamana sa ne calcati cateva lucruri, cand aveti timp... Masa de pranz trebuie dusa pana la scoala care se afla la 5 min distanta de locuinta, in drumul spre mijloacele de transport in comun din Pipera Bd Pipera. Locatie: Bd Pipera 198 4, Voluntari, Ilfov; Program 10-13; 3 ore maxim Salariu: 500 RON saptamana; 100 RON zi
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model
-
Candidatul Ideal Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Instalator autorizat ANRE electricitate grad II B; ( Constituie un avantaj ) Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul energetic. Constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice; Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office, constituie avantaj. Disponibilitate pentru deplasare in santierele din tara Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice instalațiilor de panouri fotovoltaice; Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri LES LEA și interioare conform proiectului de execuție a sistemelor fotovoltaice; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice pe acoperiș și suport pentru montarea panourilor fotovoltaice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Cerințe: Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate pentru delegare in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Echipament de munca Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra.
-
Selectam și Angajam 50 zidari Dulgheri Spania, Germania plecare imediata sau cât de curând depinde de acceptare... Contract Cazare Transport cazare la locul de munca și retur Salariu negociabil funcție de experienta și producție Astept și așteptari salariale Pozele doar câteva categorii de lucrări
-
Angajam instalator. Angajam persoana serioasa , muncitoare și care vrea sa se perfecționeze. Reprezintă un avantaj experiența . Salariul pleacă de la 5000 Ron in funcție de performanțe. Pentru mai multe detalii va rog a ne contacta .
-
Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, având ca principal obiect de activitate instalarea, mentenanța si service-ul instalațiilor frigorifice comerciale.
-
-
Va asteptam sa faceti parte din echipa noastra.Angajam bucatar cu experienta in catering.Programul este de 8 ore de la 6.00-14.00 L-V.Mediu de lucru placut. Va oferim un salariu motivant care incepe de la 4500 lei si bonusuri in functie de performanta. Detalii la interviu.
-
Angajam muncitori construcții case, Șalariu de 4000- 5500 în funcție de experienta ,posturi disponibile 4 , pentru detalii va rog sunați.
-
Curățenie în regim hotelier in zona de Nord a Bucureștiului,zona Pipera. Orar zilnic de Luni pina Sâmbătă de la ora 10-17,salariu 3000 Ron net
-
Karali Investments S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Bulevardul Agronomiei, nr. 1-5, Vila N.2_2, Corp A, Camera 3, Etaj 4, Ap. 13 angajeaza 2 persoane pentru postul de bucatar, 2 persoane pentru postul de ajutor bucatar si 2 persoane pentru postul de lucrator bucatarie(spalator vase mari) pentru punctul de lucru din Oras Voluntari, jud. Ilfov
-
Candidatul Ideal: - Minim 18 ani; - Studii generale; - Experiența este binevenită; - Capacitate de planificare a operațiunilor de curățenie; - Dispusă la minim efort fizic; - Persoană serioasă și responsabilă; - Sociabilă, comunicativă și deschisă pentru munca în echipă. Descrierea jobului: - Să curețe și să igienizeze spațiul zilnic; - Să mențină curățenia în spațiu; - Să utilizeze corespunzătorul aparatele tehnice și echipamentul oferit; - Să poarte echipamentul de protecție; - Să îndeplinească indicațiile venite de la angajator (în limita funcției și a programului de lucru); - Să respecte cu strictețe regulile de protecție a muncii și a contractului individual de muncă.
-
Angajam gestionar in zona Afumati, Voluntari jud Ilfov salariu incepand de la 3500 ron