Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Voluntari Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Cautam bona interna pentru o familie cu 3 copii. Doua fetite care au 3 ani si 2 ani si merg la gradinita de la 9-17 si un baietel de 5 luni. Mai avem o bona care ne ajuta cu copiii si cu curatenia. Cautam o persoana responsabila, energica, rabdatoare si blanda. Locuim la casa in zona Pipera. Detalii la zero767404655 , Cristina. Nu suntem agentie! SALARIU 5000 lei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam spalator de vase pentru bucatarie cu activitate de cantina in Voluntari, jud. Ilfov (British School of Bucharest). Programul este L-V, in doua ture (7:00-16:00 si 10:00-19:00). Cerinte minime: - cel putin 1 an experienta, - referinte pozitive (la cerere) - atitudine proactiva si orientat spre calitate.
-
British School of Bucharest cauta bucatar cu experienta pe linia calda care sa puna accent si sa realizeze preparate de buna calitate, conform retetarului, sa aplice normele de igiena in domeniul alimentar, sa respecte organizarea si normele impuse de regulamentul interior si sa mentina o buna comunicare cu colegii de echipa.
-
Dacă î i plac sau nu animalele de companie, dar ești o persoană harnică, sociabilă și cu experiență la un job unde ai interacționat cu oamenii, sau ai experienta sau a avut cel putin tangenta cu cat mai multe dintre urmatoarele: Experiența în comert, lucrul cu banii și interacțiunea cu oamenii - un avantaj semnificativ Experiența în interacțiunea cu animalele de companie este recomandată (măcar sî fi avut câine/ pisică acasă). Aspect exterior prezentabil, fire comunicabilă (prima interacțiune a clienților este cu tine, colegii sunt tineri și prietenoși) Ai abilitati de negociere si comunicare, monitorizare a concurentei, mentinere a relatiei cu clientii existenti. Asteptam aplicatia ta daca: esti entuziast/a, dInamic/a, iti place sa comunici si sa relationezi cu cei din jur, esti absolvent/a de liceu cu Bacalaureat (cerinta minima obligatorie), studiile superioare reprezinta avantaj, ai carnet de conducere cat B si conduci frecvent, ai experienta in vanzari directe minim 2 ani. ai cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail ai auto personal - constituie un avantaj
-
British School of Bucharest angajeaza casier dedicat si responsabil. Candidatul ideal va gestiona incasarile si va oferi servicii excelente clientilor. Pentru detalii, contactati-ne la numarul din anunt intre 8:00 si 16:00. - Amabilitate in relatia cu clientii. - Punctualitate, rapiditate si dorinta de a lucra in echipa. - Cunostinte de limba engleza la nivel conversational. - Experienta in domeniul barista reprezinta un avantaj. Angajatul va fi responsabil de mai multe aspecte legate de serviciul oferit clientilor si de gestionarea bistro-ului. Responsabilitatile includ: - Procesul de vanzare catre clienti, inclusiv servirea acestora, incasarea sumelor de bani, acordarea restului si eliberarea documentelor fiscale conforme. - Oferirea de consultanta si asistenta clientilor, furnizand informatii despre produse, ingrediente si preturi. - Promovarea vanzarilor (upselling). - Expunerea produselor conform standardelor de merchandising ale bistro-ului. - Gestionarea stocului de produse din bistro. - Organizarea spatiului de lucru, mentinerea curateniei si a echipamentelor necesare desfasurarii activitatii. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru interviu.
-
Ne marim echipa ! Angajam bucatar cu experienta pentru cantina scolara. Program de luni pana vineri 6:00-14:00 sambata si duminica liber. Salariul incepe de la 5000 lei net in functie de experienta. Va asteptam la o discutie !
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul
-
sc titanic consum srl cui 29260050 angajeaza: lucrator comercial, incarcator descarcator
-
Angajam personal pentru magazin alimentar Shop&Go, cu ori fara experienta,
-
varsta max 30 ani , salariu atractiv, de preferat domiciliu bucuresti , cautam seriozitate
-
EVERTOGETHER SRL - angajeaza: - 30 posturi ajutor bucatar Cod COR 941101 - studii generale, - 30 posturi lucrator bucatarie ( spalator vase mari) Cod COR 941201 - studii generale. Relatii pentru depunerea CV-urilor la tel: .
-
Cautam personal de curatenie pentru bloc nou în zona Pipera (Voluntari).
-
Promovat
Cautam bona interna pentru o familie cu 3 copii. Doua fetite care au 3 ani si 2 ani si merg la gradinita de la 9-17 si un baietel de 5 luni. Mai avem o bona care ne ajuta cu copiii si cu curatenia. Cautam o persoana responsabila, energica, rabdatoare si blanda. Locuim la casa in zona Pipera. Detalii la zero767404655 , Cristina. Nu suntem agentie! SALARIU 5000 lei.
-
Cautam bona interna pentru o familie cu 3 copii. Doua fetite care au 3 ani si 2 ani si merg la gradinita de la 9-17 si un baietel de 5 luni. Mai avem o bona care ne ajuta cu copiii si cu curatenia. Cautam o persoana responsabila, energica, rabdatoare si blanda. Locuim la casa in zona Pipera. Detalii la zero767404655 , Cristina. NU SUNTEM AGENTIE! SALARIU 5000 lei.
-
Profilul candidatului: Studii medii absolvite (diploma Bacalaureat) Detinere permis de conducere cat. B si D si atestat transport persoane Experienta de minim 2 ani Cunostinte minime de mecanica Cunostinte de limba Engleza ( avantaj) Persoana calma, punctuala, organizata, serioasa Aptitudini de comunicare cu copiii Disponibilitate pentru program prelungit Principalele responsabilitati: Transportul in siguranta a elevilor; Inainte de orice deplasare comunicata isi stabileste foarte bine traseul astfel incat locatia sa fie gasita cu precizie si in timp util Cunoaste si se ingrijeste de starea tehnica a masinii incredintate, in asa fel incat aceasta sa fie in permanenta stare de functionare si este obligat sa raporteze orice defectiune, supervizand remedierea acestea de urgenta Este politicos si pastreaza confidentialitatea Beneficii: Contract de munca norma intreaga; Tichete de masa Concedii efectuate in timpul vacantelor scolare CVurile se transmit la adresa Informatii :
-
Firma AUGMENT SRL, cu sediul in ILFOV-VOLUNTARI, STR DRUMUL NEGRU NR.5, C.U.I.13521272, J23 536 2010 angajeaza in munca 1 post de femeie de serviciu. contract de munca full time, pe perioada nederminata. Relatii pe email sau la telefon ori sediul firmei.
-
Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu
-
Camin de batrani sector 2 Bucuresti ,angajeaza : Infirmier sau ingrijitoare full time Asistent medical full time
-
- Experienta cu electrice, electrocasnice si gama pentru gradina; - Verificarea si confirmarea produselor returnate; - Repararea si cosmetizarea produselor returnate; - Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service; - Testarea si verificarea produselor primite predate de la clienti; - Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte; - interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Afumati, Judetul Ilfov are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj si al obiectelor sanitare. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Praktiker, Bila, etc.
-
cu fara calificare la un camin din Pipera. Oferim salariu negociabil, bonusuri, posibilitate marire dupa cateva luni. Asiguram contract de munca, cazare si masa. Cerinte: experienta, persoane sanatoase, apte de munca, numai in regim intern (adica se sta cazat la locul de munca), cu liberele legale. Nu acceptam ture de 2 cu 2 saptamani. Tel
-
Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare