Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-09-08

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

    Repostat automat
  • 41

    Disponibil online

    Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO

    Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 53

    Disponibil online

    Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!

  • 47

    Disponibil online

    Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • Montare componente Reparații PC Instalări Windows Alte servicii IT

    * Instalare Windows Linux (+ Drivere) * Instalare orice program la cerere (Office, Adobe, etc) * Update la firmware (BIOS) * Curatare si schimbare pasta termoconductoare la procesor sau placa video PC Laptop Consola. * Montare, curatare si depanare PC Laptop Consola. * Configurare Routere, Imprimante, Sisteme DVR, etc. * Creare grafica pentru materiale publicitare: flyere, bannere, roll-up-uri, LOGO-uri, brosuri, carti de vizita, etc. * Creare site web simplu in wordpress. # Cu experienta in domeniul IT de peste 10 ani, ofer servicii de calitate la preturi accesibile. Vizitati naetech.eu pentru mai multe detalii. ^ Program: Luni - Duminică 9:00-22:00 (Se stabileste cu clientul ora exacta). ^ Fac deplasari la domiciliu in zona Bucuresti Ilfov. ^ Va rog sa ma contactati pentru mai multe detalii. ^ Preturile sunt sunt negociabile în functie de serviciile oferite. ^ Rog seriozitate!

  • 18

    Operator CNC freza

    Se lucreaza in 3 schimburi experienta in industrie constituie un avantaj desen tehnic nivel mediu Vei primi: Salariu motivant Oportunitati de dezvoltare si desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru competitiv si profesionist Descrierea companiei Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.

  • 1

    Admin - Trainer cu experienta in site-uri Freemium

    Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.

  • 13

    Vrem sa ne marim echipa de programatori

    Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.

  • Angajam Tehnicieni telecomunicatii - Radauti

    DescriereCandidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !

  • 3

    Tehnician retele de telecomunicatii

    Societate angajăm tehnicieni rețele de telecomunicații ,cu sau fără experiență, cu permis Cat.B sau fară permis. Se oferă condiții de lucru optime. Program 8 ore. Salar +bonuri de masă. Executăm lucrări atât în județul Bacău cât și în țară. Atunci când se lucrează în țară ,se asigură cazare + diurnă - de societate.

  • 7

    Jonctor fibra optica

    Companie de telecomunicatii, angajeaza JONCTOR FIBRA OPTICA, Cerinte: cunoasterea procedurilor de pregatire cablu, jonctionare si masuratori fo interpretarea diagramelor de jonctiune permis auto Se ofera: salariu motivant si bonusuri pe lucrari masina la dispozitie Program de lucru L-V 8-17 Zona de lucru: jud. Cluj si imprejurimi.

  • 28

    Angajam Instalator cabluri Cluj

    Companie de telecomunicatii, angajeaza TEHNICIAN sau MUNCITOR NECALIFICAT pentru instalare cabluri de telecomunicatii si retele electrice, cu sau fără experienta. Se cere: Permis auto seriozitate apt pt. munca pe scara pt. instalare cabluri pe stalpi, îndemânare tehnica Se oferă: salariu motivant, bonusuri mediu de munca placut. Program de lucru L-V 8-17 Locul de munca este pentru judetul Cluj.

  • Responsabil Clienti cu limba Germana

    Responsabil relatii clienti si vanzari cu limba germana Informatii: - Program de munca de Luni pana Vineri in intervalul 09:00 - 21:00 (program de 8 ore 30 de minute) - Se lucreaza in ture de dimineata si de la amiaza. - Se lucreaza la sediul companiei. Responsabilități: - Dezvoltarea și menținerea unei relații optime cu clienții grupului din Germania - Furnizarea informațiilor corecte și complete despre produse, servicii, programe și promoții. - Suportul clienților în activitatea de vânzare și post-vânzare conform politicii grupului din Germania. - Asistarea în atragerea de noi clienți, în special prin telefon. - Orientarea clienților către alte servicii oferite de companie Cerinte: - Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare. - Nu este specificată o experiență practică obligatorie. - Cunoașterea limbii germane, atât scris cât și vorbit, este obligatorie. - Cunoașterea limbii engleze sau a unei alte limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj. - Deprinderi de utilizare a MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.

  • 4

    Tehnician sisteme de securitate - Iasi

    STEFAN SECURITY angajeaza TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta in domeniul sistemelor de alarma antiefractie, semnalizare incendiu, control acces, supraveghere video. Apreciem: - Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa - Studiile superioare constituie un avantaj; - Fara antecedente penale; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului: - Instalarea de sisteme de detectie incendiu, supraveghere video, control acces, detectie efractie, sonorizare, telecomunicatii, retele structurate, sisteme IT; - Se vor efectua activitati de instalare, depanare, configurare, testare, diagnosticare si reparare pentru echipamentele si sistemele clientilor. - Punerea in functiune, instalarea si programarea sistemelor si a echipamentelor noi in termenele contractuale stabilite. - Asimilare de cunostinte referitoare la echipamentele noi aparute, invatarea si punerea in aplicare a acestor cunostinte in activitatea curenta. Salariul? - Pachet salarial motivant

  • 26

    Technician telecomunicatii/Alpinist utilitar

    Descriere Angajează muncitori calificați și necalificați (în vederea calificării) pt lucrări în telecomunicații. RESPONSABILITATI - Instalarea si intretinerea echipamentelor de telecomunicatii - montaj antene RF, feederi, fibre optice si alte echipamente aferente - instalarea echipamentelor de electroalimentare - lucrari civile : instalare suporti metalici pentru antene, structuri metalice auxiliare, etc. -experienta instalare echipamente telecomunicatii RF si/sau MW , Nokia , Huawei ,Ericsson etc. CERINTE - studii medii - experienta minim 1 an intr-un post similar - cunostinte si concepte de baza despre echipamentele de telecomunicatii - abilitati de lucru la inaltime / alpinism utilitar - permis de conducere cat. B - disponibil pentru deplasari interne si/sau detasari in strainatate (80% din timpul anului) - limba engleza nivel mediu - seriozitate si dorinta de munca in echipa BENEFICII OFERITE - mediu de lucru dinamic bazat pe competenta - training-uri si certificari pentru dezvoltarea profesionala - bonusuri pentru depasirea obiectivelor -salariu atractiv, diurna, cazare -abonament medical, masina si telefon de serviciu -oportunități de creștere profesională, cum ar fi formare, cursuri online, conferințe Daca esti interesat trimite CV tau.

  • 3

    Angajam depanatori reparatii televizoare lcd led tv

    Angajam depanatori pentru reparatii televizoare lcd led sau cuptoare cu microunde la domiciliu clientului. Asiguram sofer si masina pt deplasare. Salariu de la 2500 .

  • Operator Call center

    Recrutam pentru clientul nostru, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Operator Call Center Regim de lucru hybrid: se lucreaza 2 zile remote si 3 zile de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi,in ture, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. In momentul in care se lucreaza sambata, se va oferi liber in timpul saptamanii. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Responsabilitati: - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor - persoane juridice; - Rezolvarea diferitor situatii si oferirea informatilor necesare; - Vanzarea produselor companie; Beneficii: - pachet salarial : 2600lei net+ tichete de masa (15 lei ) - bonus de performanta; - Disponibilitatea de a lucrat si de acasa si de la birou. Daca am reusit sa-ti atragem atentia, trimite-ne CV-ul tau pe WhatsApp la numarul de telefon .

  • 2

    Agenti Inbound Assistenza Clienti

    Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!

  • 20

    Angajam suport tehnic IT

    Cerințe: certificat/diploma de calificare constituie avantaj; studii medii; persoana serioasa, muncitoare si dinamica, aptitudini de lucru in echipa, punctualitate; experienta de min 6 luni pe o pozitie similara constituie avantaj. Condiții: contract de munca plata orelor suplimentare bonuri de masa (20 lei/zi) Salariul este in functie de experienta. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile oferite, contacteaza-ne de luni-vineri intre orele 9.00-14.00 sau la sediul firmei din Str. Smeurei, nr. 1, Pitesti, jud. Arges Responsabilități: Vei oferi suport tehnic IT angajaților; Vei investiga, rezolva și răspunde la incidentele primite telefonic sau prin e-mail; Vei monitoriza zilnic sistemele interne și vei contribui proactiv la rezolvarea eventualelor erori; Vei menține, actualiza și extinde baza de date cu cunoștințe IT; Vei identifica și escala incidentele majore;

  • 2

    Angajam tehnician sau electrician automatist.

    Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.

Salvează căutarea