Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Profesie: Software

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

    Repostat automat
  • 40

    Remote Web Developer Full Stack Developer Programator

    Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app

  • Programatori cu Experienta

    PROGRAMATORI cu Experienta pentru platforma Heliondata.com Tehnologii - C# .NET* - Blazor - ASP.NET Core - Entity Framework - SQL* Key points - Programare orientata pe obiecte* - Baze de date (SQL)* - Front-end skills (Blazor) - UI UX design* Work ethic - Cod clean, bine documentat* - Long-term vision, usor de intretinut Assignment - Prezentare proiecte deja realizate *Proiect de Interviu* - Se va realiza o Platforma de administrare fise de mentenanta - Tabel raport cu toate fisele (add, remove, list) - Fisa de mentenanta (dialog de adaugare) - Semnatura on-screen - Preluare coordonate GPS curente - Termen de predare: 7 zile * daca se va demonstra competenta, saptamana de proiect-interviu va fi platita integral. Job type: Full-Time (8h zi), On site. CV-urile se trimit direct CEO ului la adresa

  • 13

    Vrem sa ne marim echipa de programatori

    Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.

  • 6

    Tehnician case de marcat

    Angajăm tehnician case de marcat fiscale. Calificare la locul de muncă. Salariu motivant, în funcție de realizări. Necesită abilități IT și permis de conducere cat. B

  • 7

    Inginer automatist programator PLC

    Candidatul Ideal Ne dorim de la tine sa: -ai studii tehnice -stapanesti sistemele de operare PC si MS Office -cunosti limba engleza la nivel avansat, limba germana reprezinta un avantaj -fii o persoana organizata, perseverenta, dinamica si punctuala -prezenti disponibilitate la deplasări in tara si in afara acesteia -detii permis auto categoria B. -cunostinte de programare PLC(Step7, TIA) reprezinta un avantaj Sarcinile tale: - realizarea programului PLC respectand cerintele clientilor - realizarea interfata grafica pentru operator - testarea programului pe echipamente - optimizarea secventei de lucru - realizarea calibrarii si ajustari echipamentelor conform cerintelor clientilor Ce oferim noi? -instruirea si indrumarea necesara realizarii proiectelor -suportul constant al echipei pentru indeplinirea sarcinilor -lucru de acasa in functie de proiect -pachetul salarial porneste de la 4000, creste o data cu performanta -bonusuri de preformanta CV-urile se pot trimite pe adresa office<arond>automateit.ro

  • 8

    angajam specialist it cu experienta

    angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online

  • Angajare tehnician electronist

    Service reparatii televizoare cu locația în sectorul 3 București, angajează tehnician electronist pentru service reparatii televizoare. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la telefon :

  • 2

    Disponibil online

    Secretar de redacție

    Cerințe: - bune cunoștințe de limba română; - abilități PC; - stăpânire programe de editare text, Microsoft Office; - disponibilitate de a învăța. Puteți trimite CV pe adresa

  • 3

    Angajam Inginer Retelistica

    Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!

  • 18

    Operatori sondaje de opinie online, colaborare PART TIME

    Companie internațională specializată în sondaje de opinie, caută colaboratori pentru a participa la sondaje de opinie plătite. Aveti nevoie doar de timp și de un PC, laptop sau telefon conectat la Internet. Vă puteți loga pe site sau la aplicația care poate fi descărcată gratuit de pe Google Play sau din App Store. Pentru detalii suplimentare, va rog sa ne contactati.

  • Disponibil online

    Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital

    Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!

  • 7

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

Salvează căutarea